|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee Nee Nee begin er niet over! Ik wil ZO graag daarheen maar ik heb geen vervoer. |
|
Darkest Hour... Muzikaal niet mijn ding, maar hoe grappig was die eerste show in de Goudvishal eind 2003? Toen die ene gitarist hals-over-kop richting Amerika was vertrokken om zijn relatie te redden, nadat die in Duitsland een groupie had gebanged. Het gevolg was dat ze dus met één gitarist te weinig op het podium stonden en die show dus maar een kwartier duurde. We hebben ze sindsdien omgedoopt tot Darkest Quarter... Mörser... Zeer brute band, Rectify ook, maar helaas, zaterdag gaan oa. de Pixies en Bad Religion toch voor... We don't take it, we just fake it... |
|
haha hopelijk spelen ze zaterdag wat langer |
|
Shit ik moet Darkest Hour gewoon een keer live zien. Die nieuwe plaat is ook zo geweldig. |
|
quote: Ze noemen zichzelf ook wel eens Darkest shower of Darkest flower. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: hehe, ben benieuwd wat voor verhaal er achter Darkest Shower schuilgaat... We don't take it, we just fake it... |
|
Tijd om het eens over wat vette punkrock te gaan hebben. Ik heb een tijdje geleden de nieuwe No use for a name gekocht. Wat een geweldige cd weer van deze heren. Ik vond hun laatste 2 albums sowieso geweldig. En deze past weer perfect in dat lijstje. Op dit album nemen ze iets gas terug maar het is nogsteeds de overduidelijke No use for a name stijl. Melodieuse en emotionele punkrock (geen emo!) van het allerhoogste niveau! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
En hoe is de nieuwe Pennywise? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Geen idee, nog niet gehoord. Maar ik ben dan ook nooit een grote Pennywise fan geweest. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nog even en dan wordt 't weer Rise & Fall live ervaren. Hard! |
|
quote: Net als de vorige platen, alleen dan weer ietsje minder... Nieuwe NUFAN is een lekker plaatje trouwens. Oudere materiaal ben ik nooit kapot van geweest, maar deze is iets afwisselender... We don't take it, we just fake it... |
|
Voor de mensen die echte hardcore nog een warm hart toedragen en die ook wel eens een nieuwe band een kans willen geven, even een paar dikke aanraders: Allegiance - Overlooked Felle old school die klinkt alsof Terror na z'n eerste LP niet ineens een Madball rip-off werd maar youth crew zou zijn gaan spelen. http://www.allegiancesf.com/ Go it alone - The only blood between us Furieuse old school die doet denken aan bands als Stand & Fight/Ten yard fight, Count me out en Carry on. http://www.rivalryrecords.com/bands-goitalone.asp Fight night - Our end is near Brute metalcore die het midden vindt tussen Hatebreed en Integrity. http://www.spookcityusa.com/bands.htm Down to nothing - Splitting headache Old school met een dikke groove. Denk aan bands als Comeback kid, Mental, Champion en Diehard youth. http://www.thorprecords.com/bands/downtonothing.php I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Erg fijne plaat! |
|
De nieuwe plaat van The Unseen is top! |
|
Gisteren ben ik naar Another breath, Verse en Values*Intact geweest. Van het hele rijtje kende ik alleen Another breath. En net die band viel vies tegen. Maar Verse en Values*Intact waren wel lekker. Vooral V*I was gaaf met hun ultra snelle old school. Jammer alleen dat er maar een mannetje of 40 (incl. bandleden) was komen opdagen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Even een vraagje : weten er hier mensen wat de leden van Carry On zijn gaan doen ?? Zat laatst hun spul weer eens te beluisteren, en als je het dan over old school hardcore hebt mag je hun zeker niet vergeten !! Carry On is echt vette shit, maar dat wisten jullie natuurlijk allang hier. Fuck the world and fuck you |
|
Als ik het goed heb zitten er wat in Terror en wat in Stand & Fight. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Stand And Fight ken ik niet, wat hebben hun uitgebracht?? Kan ik straks wer even bestellen hahaha. Fuck the world and fuck you |
|
Todd Jones zat in Terror, maar is daar uitgestapt. Frank 3Gun van Ringworm heeft z'n plek alweer 'n tijdje overgenomen... edit: en ja, die Carry On-lp is helemaal niet verkeerd. De singles waren ook goed te pruimen. Al lang niet meer gedraaid, die shit trouwens... [Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 26-08-2005 19:13] We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Stand & Fight heeft een demo uitgebracht onder de naam Impact. En 2 full-length cd's genaamd Stand & Fight en Together we win. Stand & fight komt dichter in de buurt van de sound van Carry on dan Terror. En daarmee bedoel ik dat er geen metal invloeden te bekennen zijn. Persoonlijk luister ik ook liever naar Stand & fight dan naar Terror. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Leuk bandje S&F, snoeihard en supersnel. |
|
NP: Start Today - Gorilla Biscuits Iemand die CBGB's show gezien laatst (streaming enzo)? |
|
quote: yeah, was supergaaf om te zien. Was echt een gave band! We don't take it, we just fake it... |
|
Even weer een vraagje aan de hardcore kenners alhier : Hoe staat het nu met de NEDERLANDSE hardcore scene ??? Buiten gevestigde namen als No Turning Back, Payback,The Butcher en Second Chance enzo ?? Ik ken verder natuurlijk Dead By Dawn, Born From Pain, Uppercut enzo,maar behalve Uppercut is dat toch ook meer metalcore. weten jullie meer bands die vette aanraders zijn ?? Alvast bedankt, en natuurlijk ook nog thanks voor de antwoorden op m'n Carry On vraag !!! Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |