|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: In het begin werd die golf nogal eens de thrashcoregolf genoemd, erg veel slayereske riffs met wat rauwere zang en meer melodie, die je ook niet echt in metal thuis kunt brengen ... Ach ja .. ook die stijl is al aant uitsterven (gelukkig) |
|
quote: oja sorry, Maar dat NYHC op t-shirts van Arkangel. Zijn hun oudere cd's dan wel meer die richting uit? (Ik ken ze alleen van het optreden van zondag, wat ik niet helemaal afgezien heb) sorry |
|
quote:Misschien komen ze uit New York. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Staat of stad? |
|
quote:Maakt dat wat uit dan voor de tekst op hun shirt? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: belgië. Beetje agressieve lompen boeren trouwens en nog Frans spreken ook. |
|
quote: Belgen snappen dat niet zo ... |
|
quote:Daar zul je de oorzaak idd hebben. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee, maar metalcore shirts zijn lang niet zo cool als NYHC shirts. Maar hoe weet jij dat het NYHC shirts waren dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik luister nu doomcore volgens een bio van crowbar |
|
quote: Op de laatste editie stonden volgens mij: Black sabbath (ok, dat is redelijk spookycore achtig), Judas priest (meer nu-metal), Throwdown, Bleeding through, Everytime I die, Lamb of god, Unearth, Darkest hour, etc. etc. @Jenje: Alleen omdat een bepaalde stijl niet meer populair is wil niet zeggen dat ze uitsterft. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Omdat er NYHC opstond de afkorting zeg maar op de achterkant(?) van het shirt, hing bij de merch. en het logo was trouwens ook erg "Converse" achtig. |
|
quote: Stond het op shirts van Arkangel? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Judas Priest nu-metal?? Maar die grote golf met releases van oa shadows fall en KE is wel beetje voorbij toch .. |
|
quote:Geen bands die ik associeer met of representatief zie voor de metal scene. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tuurlijk heeft Killswitch wel met metalcore te maken! Ze wisselen de snelle thrash stukjes af met hardcore breakdowns. En Darkest Hour is gewoon een thrash band vind ik. Maar ik vind idd dat er veel metalcore band worden geboekt op ozzfest. Ach ja wij hebben er hier geen last van, en ik zou 't niet erg vinden, metalcore is vet. |
|
quote: Sarcasme, nerd. Dat zeg ik, het is minder populair aan het worden dus alleen de goede bands blijven nog over. De bands met de langste adem. Maar old school was ook een tijd lang niet populair en die stroming is ook jarenlang underground gewoon door blijven gaan. En nu is het dan weer even populair. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Maar wel met de hardcore scene? Hoeveel echte hardcore bands ken jij die muziek maken die lijkt op deze bands? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Geen. Dat heb ik dan ook nooit beweerd. Ik zei: '-core' (als in o.a. emo-core, spoocy-core, hard-core) en spoocy-core gerelateerde. Het zullen wel vooral cross-overs zijn dunkt mij trouwens. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dat is met (bijna) alle stromingen ... en dat is goed ... Zorgt voor een verbetering van genres, eerst komt er een een trendzettend album van een band die dan weer gekopieerd gaat worden door tig prutsbands waarna van die tiog pruts band er tig prutsalbums komen waarna de scene instort .. wat overblijft zijn de kwaliteitsbands die doorzettingsvermogen hebben. Daarna gevolgd door een reuniehype waarbij je bagger krijgt als de laatste agnostic front |
|
Hmmm, ja ok. Net als Napalm death dus...grind"core" I'll settle for cross-over. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hahaha, dan zijn we het daar in ieder geval over eens. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: jep |
|
Ik denk dat ik gewoon weer ff een jaartje wacht om me weer in HC te verdiepen Als Integrity weer terugkomt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |