|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Boudisque, Rockhouse, CD plus en NL store hebben em ... elcheapo.nl heerscht ... |
|
dat is de mailorder he .. die zit in A'dam |
|
quote:Sinds wanneer? Volgens mij zit den Boudisque slechts in A'dam en Utrecht. In Nijmegen(Duckenurg) zit de Sta of Art Metal Store. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Toevallig liep ik laatst in nijmegen bij de boudisuqe langs... is toch alleen maar dvd's wat ze daar verkopen? We don't take it, we just fake it... |
|
quote: ja vorige week gezien!! als je van de hema naar de lange hezelstraat loopt, naast de Rabo zeg maar, waar eerst de duitse bakker zat. Mini winkeltje, en volgens mij veeeel DVD's idd. edit: Dan kustom, als je nog ff doorloopt aan de linkerkant,nieuwe kledingwinkel voor Hardcore mensen. Als ze er een beetje scenestar uit willen zien iig En gave KISS en AC?DC jasjes [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-08-2005 10:27] |
|
In Nijmegen zit ie net pas. Liep er laatst ook langs(en naar binnen hehe). Tot nu toe verkopen ze er alleen maar dvd's, veel cult en manga etc. Misschien dat ze er ook cd's enzo gaan verkopen, maar ik denk dat ik die in Amsterdam moet bestellen idd. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
gheghe |
|
haha, ik moest effe 3x kijken, maar grappig hoor... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: haha! cool! |
|
Hahaha die heb ik ook al weleens gezien Die Hatebreed poster op de achtergrond haha There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Heeft iemand ervaringen met Interpunk? Dit is echt de meest uitgebreide punk/hardcore mailorder die ik ooit gezien heb! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vraagje... Zijn er hier ook mensen die wel eens van de band Embrace today hebben gehoort? Ik vind hun mini en hun debuut full-length (Soldiers) echt helemaal geweldig. Snelle, furieuse old school in de stijl van het eerste American nightmare/Give up the ghost album. Maar nu hoorde ik laatst iets over een nieuwe cd die er aan zit te komen en het nummer dat op die site stond klonk eigenlijk helemaal niet meer zo lekker. Dit ging meer de metalcore kant op. Kan iemand me hier toevallig meer over vertellen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nope, maar American Nightmare is vet man ! Say, gaan d'r hier nog lui naar Social Distortion ??? Van Vivahate las ik het net maar misschien dat d'r nog anderen gaan ?? Wie zijn d'r hier bekend met Social Distortion en wat vinden jullie hun beste werk ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ik begrijp niet helemaal uit je verhaal of je het nieuwe nummer nou zelf gehoord hebt of niet, maar HIER is iig een mp3 van de nieuwe plaat. Idd behoorlijk metal, klinkt best lekker! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja, dat is inderdaad het nummer wat ik ook gehoort heb. Ik vind het zo'n vieze tegenvaller. Ik mis alle woeste energie van Soldiers. Ik was gewoon benieuwt of iemand de rest van het album al had gehoort of misschien weet iemand waarom ze deze koers zijn ingeslagen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oja Blue Monday waar je het over had staat in Oktober in de Goudvishalle! |
|
Ah, cool. Even kijken of ik daar aanwezig kan zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Kent 1 van jullie ook Brand New Sin.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ja, heeft weinig tot niks met hardcore te maken. Metal in de stijl van Pantera. Niet bijster geweldig. Even voor de metalcore liefhebbers, ga deze cd even luisteren: Full blown chaos - Wake the demons Ze worden vaak het kleine broertje van Hatebreed genoemt, al zijn ze wel iets meer metal dan Hatebreed. Maar persoonlijk vind ik dit album vetter, bruter en energieker dan het laatste album van Hatebreed. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Voor de liefhebbers van de wat meer freaky vorm van hardcore/punk/metalcore heb ik een erg interessante band: The Fall of Troy "Melodic, uplifting vocals and harmonies, side-by-side with tortured, assaulting screams. Mathematically precise rhythms and complex fretwork, giving way to loose jam-inspired divergences. Pop-meets-punk-meets-metal-meets-rock in the unlikeliest of places" Beter had ik het niet kunnen zeggen mp3: http://mp3.interpunk.com/112556-9.mp3 Dit nummer kent overigens een erg lekkere climax Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ja die plaat ken ik. Idd vette stampende metalcore met lekkere beatdowns! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Weer een prachttip van negative Full Blown Chaos heerscht de pan uit. Wat een brute band. WAKE THE DEMONS! OPEN THE GATES!!! NOW RISE!!!!!! |
|
Full Blown Chaos is cool maar geef mij maar All Out War... die band blaast pas echt je ballen uit je broek !!! Probeer maar es. Fuck the world and fuck you |
|
All out war is zeker achterlijk bruut. Ik kan hun cd's alleen niet vaker dan 2x achter elkaar luisteren. Dan moeten ze echt weer een paar maanden de kast in. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |