|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoezo niet ??? Niks mis met een fijne knok partij toch ?? Fuck the world and fuck you |
|
Wisdom in chains bestaat uit gasten van Krutch en het nederlandse Daredevil (als ik het goed heb). Inderdaad een goeie band. NAZI HEADSTOMP! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Thanks, dat krutch, ligt dat in dezelfde lijn als WIC ??? Daredevil ook ?? Kun je me misschien helpen aan een lijsje met cd titels ??? Alvast bedankt ! Fuck the world and fuck you |
|
Krutch is meer metalcore. Daredevil zit meer in de lijn van de Clevo-core (Ringworm, Integrity, etc.) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Moet bekennen dat me dat allemaal niet zoveel zegt..De heren hadden dus zeker gewoon zin om eens een lekker old school plaatje in elkaar te rammen. Jammer dat er niet meer spul van ze is. Fuck the world and fuck you |
|
Klopt ja. Gelukkig lopen er nog genoeg brute old school bands rond op deze wereld. Check deze site voor een paar van de beste: http://www.bridge9.com I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Thanks, zal daar eens gaan shoppen ! Fuck the world and fuck you |
|
Wisdom In Chains was écht slecht. Niet te filmen zeg... Heeft wat mij betreft ook allemaal geen reet met old school te maken ook. We don't take it, we just fake it... |
|
Waarom dan lieverd? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Luister voor de grap eens naar die cd... Leg er dan een plaat van Antidote of SSD naast... ... Dat bedoel ik dus... We don't take it, we just fake it... |
|
Ik heb de cd thuis. Ik vind het een lekkere plaat. Niks slechts aan. Het is inderdaad geen pure old school. Maar dat is Terror ook niet. En dat wou ik ook niet direkt metalcore noemen. Ik zou eigenlijk niet weten welke andere term ik eraan zou moeten binden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Smaken verschillen... quote: Wie heeft het over Terror en wie heeft het over metalcore? quote: Ik wel, maar ik hou me in... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Ik, dat lees je toch? Terror wordt ook old school genoemd, vooral op hun eerste mini. Maar dat lijkt ook niet op SSD of Antidote (hoewel die laatste me meer punk lijkt). Dus waarom is dat wel old school en Wisdom in chains niet? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik noem Terror ook geen pure old-school band, dus wat dat betreft zijn we daarover al snel uitgeluld. Band heeft muzikaal op die eerste wel degelijk eenzelfde approach (hard, snel en pissed off), maar klinkt kwa sound een stuk zwaarder. Wisdom In Chains heeft ongetwijfeld old-school invloeden, maar als ik aan old school denk, denk ik eerder aan een band als bijvoorbeeld Dead Stop. Dát is old school. Ow, je noemt Antidote punk (ik heb het hier dus NIET over die nederlandse band)? Noem je de Bad Brains ook punk dan? We don't take it, we just fake it... |
|
Bad brains hang tussen punk en old school in ja. Maar ik denk inderdaad dat ik aan de Nederlandse Antidote denk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: En hoezo wel niet dan, ben ik wel benieuwd naar. Fuck the world and fuck you |
|
Lees ook m'n andere replies nog even... Als ik aan echte 'old-school' denk, denk ik aan bijvoorbeeld Bad Brains, Antidote (de Amerikaanse), Negative Approach, Negative FX, Offenders, Minor Threat, Urban Waste, oude Cro-Mags en niet aan crap als Wisdom In Chains. Ik kan er lang of kort over lullen, maar ik zou zeggen: luister deze bands eens 'n paar keer, dan weet je wat ik bedoel Maar goed, ieder z'n ding; vindt je die cd geweldig: mooi voor je, ik zou zeggen: draai 'm nog eens, zal mij verder aan m'n reet roesten, zolang ik die ellende maar niet hoef te horen... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Je maakt me razend nieuwschierig, welke term? En wat maakt 't nou uit of 't old school of niet is. Agnostic Front vindt zichzelf ook old school maar ze bakken er ook geen zak van. Ik heb liever een band die niet old school is maar wel bruut dan een of ander slap aftreksel. |
|
Tsja, tegen zo'n geweldige redenatie kan ik natuurlijk niet op... Veel plezier met je 'brute' bands, ik zet de Roir Sessions van de Bad Brains nog even op... We don't take it, we just fake it... |
|
Ja smart ass met bruut bedoel ik gewoon een vette band. Of nog een keer in andere woorden, een goede band. |
|
ow, je bedoelt dus niet Wisdom In Chains in dit geval? We don't take it, we just fake it... |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 17 april 2005 17:06 schreef Brujeria het volgende: kijk, je kunt het wel! -------------------------------------------------------------------------------- quote: ik doelde er eigenlijk op dat je blijkbaar wel een post weet te creeren zonder allerlij waanzin/onzin erin respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Hahahaha bedankt voor 't compliment [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 19-04-2005 17:01] |
|
Hey, ga jullie eens nuttig maken en ga eens wat goede bands luisteren. Hier alvast wat tips: Stand & Fight, Paint it black, Kid dynamite, Path of resistance, Kill your idols, etc. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |