|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
strike first abusive action restless youth hallee, dat zijn er al drie... We don't take it, we just fake it... |
|
mooi, mooi,ik ga eens googelen.......dank u. meer tips aangaande old school hardcore zijn altijd welkom !! Fuck the world and fuck you |
|
Agents of Man - Count Your Blessings Gadverdamme. Metalcore die afgewisseld wordt met enorm vreselijke melodische zangstukken. |
|
quote: Die nummers lijken idd wel heel erg voor een videoclip op the box of zo geschreven te zijn. Wel een heerlijke plaat op zich, maar vind het een rare zaak dat een metal label als Century m zo'n band tekent....Kneten? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Metalcore en hardcore en eigenlijk alles wat op *core eindigt ligt goed in het gehoor van verwende, buitenwijk jeugd die zich zogenaamd gaat 'afzetten'. Aangezien het om jeugd gaat met relatief veel besteedbaar inkomen zien de labels daar brood in. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Klopt, maar waar ligt de grens dadelijk? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:Grens waarvan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik denmk dat je dan onderscheid moet maken tussen bands a la Trivium, die gewoon scoren en bands a la Sick of it Al, die toch wat meer onder blijven (helaas ook door grewoon prut te verkopen) |
|
Wat ik meer bedoel is dat er IMNSFHO er veel bands in de Core genres muziek met ideologie vervlechten. Aangezien het vaak een politiek correcte ideologie is en bovendien eentje die meesterlijk inspeelt op de teenage angst, vervreemding en dergelijke zaken is het een uitstekend middel om zelfs met middelatige releases, die binnen dit wereldje nog vaker voorkomen dan in de rest van 'metal', 'veel'* platen te verkopen. Dit is ook in de BM scene het geval. *Meer dan de middelmatigheid van deze artiesten zou moeten waarborgen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mwoa, ik denk dat je daar behoorlijk schfiting in kunt maken, er zijn idd vele van die PC bands, maar ook aardig wat die meer op de emotionele tour gaan. Beide scoren goed, de mix van hardcore/thrash/nu scoort als een tiet momenteel, dat pikken labels logischerwijze op. En dan krijg je verzadiging en kutreleases, maar ja, circle of life ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 29-08-2005 11:46] |
|
quote: Grens tussen metal en steeds meer mainstream. Je ziet de grotere labels allemaal de metalcore bands aantrekken, omdat er veel vraag naar is. Niks mis mee, maar ik vraag me wel eens af wat de volgende stap wordt... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Is dat erg? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Valt Grindcore ook onder dat kopje? Wat dat vind ik nou niet bepaald een hitgevoelig genre. Maar goed, dat is pure hardcore ook niet. Pure hardcore scoort ook voor geen meter. Maar beweer jij hier nou dat hardcore bands veel inspelen op wat er speelt in de mainstream om zo veel platen te verkopen? Of begrijp ik je nu verkeerd? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik zei dan ook dat: veel = meer dan dat hun middelmatigheid zou waarborgen. quote: Niet op de muzikale mainstream. Ze spelen in op de gevoelens van de kids in suburban USA en Europa om zo een fijne mix van ideologie en 'rebelse' muziek te creeren. En dat is nu eenmaal een goede combo...zeker wanneer je het over vrij kapitaalkrachtige jeugd hebt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dacht je dat nou werkelijk? Dacht jij werkelijk dat het gros van de hardcore muzikanten achter hun bureau gaan zitten en lekker teksten gaan zitten schrijven die goed gaan scoren? Zo ja, 2 vraagjes: 1) Waar komt die bittere, wantrouwende visie vandaan? 2) Wat is volgens jou hardcore? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Oh ze doen het zeker niet altijd bewust. Waarschijnlijk zijn ze zelf net als hun afnemers. En daarom wordt ze ruimte geboden om dit te doen? En waar komt die visie vandaan? Waarschijnlijk omdat ze gewoon falers zijn die verbitterd zijn dat zij het niet zo ver schoppen als sommige andere lieden. Dan maar lekker schoppen op de establishment en alle schuld afschuiven. THE MAN did it! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ah, tuurlijk. Dat zal het zijn ja. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: hahahahahaha... hoeveel hardcore-platen heb je in je kast staan? We don't take it, we just fake it... |
|
Volgens mij heeft ie het over nu-metal. |
|
Waarschijnlijk. Of hij denkt dat bands als Caliban en Killswitch engage hardcore maken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Caliban is echt een rukband. Killswitch is wel vet. Maar idd 't is gewoon metal, klaar. Over hardcore gesproken...nog even wachten en dan Settle the Score live meemaken! |
|
Ik vind Caliban best een lekkere band maar die heeft wat mij betreft net zo weinig met hardcore te maken dan Killswitch engage. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Caliban ooit gezien in voorprogramma Soilwork... bah bah bah. Roepen en bleiren dat die kerel doet! Misschien eigen aan de muziek, maar vind ik zo... enerverend! signature |
|
Ja, energieke muziek... Wat moet je er mee. Even heel wat anders, heeft iemand de nieuwe Mental al gehoord? Ik hoor links en rechts dat alle snelle old school stukken er helemaal uit zijn. Klopt dit? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |