|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door mental op 04-06-2005 10:40] Fuck the world and fuck you |
|
Die gast heeft op dat album anders wel één van de vetste strotten van de metalcore |
|
Zeker...maar degene met de vetste strot in de hc scene op dit moment is toch wel die zanger van Terror. Fuck the world and fuck you |
|
Live zijn ze FUCKING geweldig man...... je had ze moeten zien op graspop...verbouwden letterlijk heel de tent daaro...nog nooit zo'n vette circle pit gezien.Die zanger is een fucking brok energie op dat podium...rennen, maf doen....hehehe, hij leek wel wat op Bruce Dickinson haha, die heeft dat ook altijd, dat rennen en maf doen op het podium en dan nog goed blijven zingen ook. Fuck the world and fuck you |
|
Merauder bestaat nog steeds en speelt volgende maand 2 shows in Nederland... We don't take it, we just fake it... |
|
Serieus ??? waar ??? Ik wil Merauder nog steeds een keer live zien...Het blijft toch wel een van de vetste bands uit het metalcore wereldje....Net als All Out War trouwens....maar goed...daar ging het nou niet om. Fuck the world and fuck you |
|
AS YOU TRY AND STEAL THE WOOOOORRRLLLLLDDD Rag rag rag |
|
Merauder speelt in Sneek in 't Bolwerk, maar 1 juli (ovb.) ook samen met Harley's War (aka. CRO-MAGS) in Arnhem. En dat, beste mensen, gaat werkelijk dé show van het jaar worden... Zaal, prijs en tijd worden nog bekend gemaakt... We don't take it, we just fake it... |
|
Wat is er van dat White Devil gekomen eigenlijk? (of hoe heette die oud Cro-mags band?) Hadden wel paar geinige nummers |
|
White Devil veranderde de naam naar Samsara, lijfden Rocky George in en maakten een plaat voor Def Jam. Die plaat is nooit onder die naam verschenen. Harley en Parris kwamen onder het contract uit met Def Jam, veranderden de naam terug naar Cro-Mags en brachten die Samsara-cd (aangepast) uit onder de titel Revenge. We don't take it, we just fake it... |
|
Gisteren was het gezellig in de GVH. Jammer van de zeer lage opkomst. Straight Away was opzich lekkere melodieuse punk die hier en daar wat aan No use for a name deed denken. Persoonlijk heb ik liever het origineel maar dit Straight away deed het zeker niet slecht. Heartfelt is een gave band. En die gasten zetten ook nog eens zeer energieke liveshow neer te zetten. Ik loop wel warm voor die mix van old school hardcore en punk (ze doen me wat aan een mix tussen Youth of today en The Nerve agents denken). Jammer van de lauwe reactie van het publiek. Useless ID deed me helemaal niks. Hun melodieuse pop-punk was wel grappig maar na 2 nummers had ik het wel gehoord. Paint it black was ronduit geweldig! Ze wisten zelfs dit lauwe publiek nog in beweging te krijgen. Jammer van het geluid (De gitaren stonden te hard en de zang was bijna niet te horen) maar dat mocht de pret niet drukken. Geweldige band en geweldige show! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ha, we waren dus op dezelfde show... Alleen de laatste 2 bands gezien. Useless ID vond ik boven verwachting goed; heb dit soort bands te vaak gezien, waardoor 't ook mij na 4 a 5 nummers genoeg, maar prima band in wat ze doen. Paint It Black: Deed me persoonlijk weinig (ben geen superfan), maar kan niet anders zeggen dat dit echt een uitstekende band is. Goede live-performance. We don't take it, we just fake it... |
|
Ben jij toevallig die gast met die piercing door z'n neus en die sterretjes op z'n ellebogen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hahaha... Hoeveel kerels met sterren tattoos en piercings waren er gister wel niet. Ik heb er zeker 4 of 5 gezien. Ik was de bier tapperd. De bands waren strak, maar helaas niet helemaal mijn ding. Heb me wel uitstekend vermaakt. [Dit bericht is gewijzigd door trol op 10-06-2005 16:18] |
|
ik voldoe (gelukkig) niet aan het signalement... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Hmmm, ik heb het over die gast die het geluid doet bij de GVH. Tenminste, daar was ie gisteren mee bezig. Ik dacht dat dat VivaHate was. Ik had hem nog bijna aangesproken ook. Maar hij had het de hele avond behoorlijk druk. Gelukkig maar bij nader inzien . En uh, Trol, ben jij toevallig dat mannetje met dat lange rode haar? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Haha, Nico is de geluidsman ja. Ik heb zelf maar één ster en laat ik het zo zeggen, die is niet getattoeerd... We don't take it, we just fake it... |
|
Zolang je maar niet zegt dat ik je daar aan kan herkennen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ben een mannetje met rood haar ja. |
|
Nou ja, voor de volledigheid... Ik heb lang blond haar (in een staart) en had gisteren een Kill your idols shirt aan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ah, weer een gezicht bij een nickname dan hehe. |
|
quote: Inderdaad. Weet meteen wie je bent... We don't take it, we just fake it... |
|
Kut, dan heb ik een achterstand. Want ik heb nogsteeds geen idee wie jij bent. Maar zolang je me niet op agressieve wijze een cd van Sheer terror door m'n strot gaat duwen kunnen we vast wel eens een praatje maken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Sheer Terror heerscht mijn irritant vegaatje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |