|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is inderdaad wel duidelijk dat je weinig naar grind luistert. Probeer bands als Nasum, Gadget, Pig destroyer, Relevant few, Hateplow, Citizen, Rotten sound, etc. En dan wil ik het nog wel een keer over de geluidskwaliteit hebben. Maar deze discussie kan beter gevoerd worden in het "grindcore-topic". I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: is dat die band met de ex-discharge gitarist? |
|
Psst XneggieX: Modern Life Is War! editslet: NecRobert was me op de vorige pagina voor... [Dit bericht is gewijzigd door innerlogicmarty op 29-07-2005 15:06] |
|
Psst? |
|
Geld natuurlijk ook vor jou hoor Disciple. Check die MP3 op de vorige pagina. |
|
hm...ik vind dat deadramones nummer eigenlijk een beetje...emo/screamo overkomen. |
|
hahaha, emo??? ga maar weer snel de nieuwe madball luisteren! We don't take it, we just fake it... |
|
Ik zei een beetje, vooral de zang. |
|
Emo? Hoor ik niets van terug. Screamo? Kan wel kloppen want die gast schreeuwt zich de hele plaat het leplazarus. MLIW heeft voorlopig mijn plaat van het jaar gemaakt. Hij staat zelfs al in de Moordlijst(!). |
|
Ach ja misschien stopt hij er zoveel emotie in dat ik denk dat 't emo is, maar eigenlijk niet. does that make sense? |
|
Psst innerlogicmarty, With honor. Een beetje in dezelfde stijl als Modern life is war maar dan sneller en energieker. Meer ouderwetse hardcore invloeden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
We don't take it, we just fake it... |
|
pssst Barcode Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Barcode was zo rond de tweede plaat een leuke band, ontzettend aardige gasten ook. Releases daarna vond ik alleen maar minder worden... We don't take it, we just fake it... |
|
Gast Showdown is zo'n vette plaat! Barcode moet echt eens even langskomen in het zuiden. |
|
@VH: Tsja, zou best kunnen. Het enige wat ik van ze ken is de nieuwe plaat Showdown en die knalt als een tiet. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 29-07-2005 19:33] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Beter had ik het niet kunnen zeggen! 'You claim your right to rule the hardcore ground! Fuck your mobster ways you're goin' down! [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 29-07-2005 19:40] |
|
Ik zie hier iedere keer de term emo vallen en sorry dat ik er niks van weet, maar wat de fuck is EMO ?? Toch niet van die bandjes die in ieder nummer zitten te huilen dat hun wijffie is weggegaan ?? was emo niet een soor mengeling van metal met hc ?? Of zit ik er hier volledig naast ?? Ben er trouwens wel nieuwsgierig naar naar heel dat Emo gebeuren. Wie kan me wat goeie cd tips geven ? Fuck the world and fuck you |
|
Nou voor zover ik hoor en lees, blijkt Funeral for a Friend goeie emo te zijn. Ze hebben 2 cd's uit en beide zijn goed. (nogmaals volgens anderen, mijn stijl ist niet) [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 29-07-2005 20:00] |
|
mwah, zal eens kijken, even wat anders, moet ook nog steeds de nieuwe madball horen. Weet trouwens iemand hier wanneer dat Madball onze kant weer eens opkomt ?? En dan bedoel ik niet met die klote festivals maar in fijne kleine clubs. Fuck the world and fuck you |
|
Daar zit ik ook op te wachten! |
|
@ Mental: emo gebruik ik als verzamelterm voor alles wat wel een oorsprong heeft in hardcore maar ook net zo goed richting indie en alternatief gaat. Inclusief echte zang ipv geschreeuw. Voorbeelden: At The Drive-In, Elliott, Sparta,Thursday, maar voor mijn part ook indiebands als Pretty Girls Make Graves en hardcore-bands als Refused. Kortom een zuivere stijlbenaming is het zeker niet. Meer een soort verzamelbak. Niet echt een eenduidig antwoord maar ik kan er wat mee. |
|
Overigens: ik zit nu fors te genieten van een Refused bootleg uit 1998. Geniale band was dat zeg... |
|
quote: Klinkt lekker idd. Een beetje in de stijl van Mental en Justice. Dit soort muziek kan ik erg waarderen als het op snelheid is. Zoals in het nummer Crackhead. Maar de mid-tempo dingen zoals Wasting my time zijn gewoon niet mijn ding. Oh, en over Barcode: Beerserk is een geweldige plaat. Misschien wel een van de beste metalcore albums die ik ken. Hardcore is ook goed te doen. Maar bij Showdown verslapt mijn aandacht al snel. Ik heb het kunstje nu te vaak gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 30-07-2005 14:02] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |