|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Komsnertjes @ Goudvishal: Mental (usa) & Justice (b), State Of Mind, Remain Vrijdag 5 Augustus Stijl hardcore Zaal open 19:30 Entree € 7,00 Za 20-08 Metal Core Uproar Fest: Darkest Hour (usa) (festival/metalcore) Za 03-09 Starkweather (usa), Rancor (concert/noise / hardcore) |
|
Starkweather... zieker kan bijna niet. Gaat zo'n gave show worden. Rancor speelt ook nog en uit België Amen Ra (duistere shit!)... We don't take it, we just fake it... |
|
Amen-ra heb ik 2 jaar geleden op het Ieperfest gezien. Deed me een beetje aan Neurosis denken. Ze speelden toen een fucking geweldige set in het donker, midden in het bos. Intens!!! [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 04-08-2005 12:27] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja, die Ieper-show is legendarisch... Ik vergat trouwens nog te vermelden dat we de 3e september ook nog every snake is sleeping op de bill hebben staan... We don't take it, we just fake it... |
|
Hey aanstaande vrijdag spelen Mental, Justice en Icepick samen in the little devil hier in Tilburg. Is dat de moeite waard om te gaan? Heeft iemand ze al op deze tour gezien? |
|
Fuck! Kreeg gister Dedication van Raised Fist te leen van een maat van me. Wat een heerlijk energiek bandje Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
mental speelde in arnhem misschien net 20 minuten. Bijna niets van die nieuwe plaat helaas. 13-in-een-dozijn hardcore helaas. dan nog liever justice. ook kort, maar 'n stuk energieker... icepick is cool als je van de cro-mags of true blue houdt... We don't take it, we just fake it... |
|
Ben net klaar met het kijken van de DVD van Sheer Terror, Beaten By The Fists Of God.....Holy Fuck, wat een fucking band...die Rev.Paul Bearer is een fucking maniac !!! Wat een gast !! Echt een podium beest, shit... Ook tof was dat d'r bij de dvd een live cdtje zit, super tof...Alleen You cant Put Your Arms Around A Memory kan Bearer niet zingen hahaha, dat klonk verschrikkelijk... Fuck the world and fuck you |
|
Als het 13 in een dozijn hardcore is dan denk ik dak het maar oversla. Ik wacht rustig op de hardcore matinee in Breda (Mezz), Born From Pain+Setup+Dark intentions |
|
Jawel! Ik heb weer een lekker bandje ontdekt. Uit Italie nog wel. Strength approach. Zegt iemand dit wat? Deze gasten doen niet veel nieuws maar mixen wel een paar erg gave dingen door elkaar. NYHC in de geest van het eerste Sick of it all album, wat youthcrew van Youth of today, wat Judge achtige stukken en wat meer melodieuse passages in de geest van Gorilla bisquits. Lekkere energieke, meezingbare, swingende hardcore. Zo hoor ik dat graag! http://www.strengthapproach.com/ I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gave website hebben ze, en lekkere muziek. |
|
Ik luister nu ook erg vaak naar Amerikaanse seventiespunk met degelijke teksten. Denk maar aan Minor Threat, Verbal Abuse en Dead Kennedys Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
als je dat tof vind (early eighties/late seventies), dan kan ik je ook The Germs, Black Flag, Negative Approach, Avengers, Circle Jerks en Kraut aanraden... We don't take it, we just fake it... |
|
Black Flag ken ik ook, da's met Henry Rollins! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: check dan ook het materiaal dat Black Flag maakte vóór ome Hank erbij kwam (platen: The First Four Years (aanrader!!!) en Everything Went Black). Das wellicht nóg beter spul! We don't take it, we just fake it... |
|
Fear My Thougts - Hell sweet hell. Oorspronkelijk is Fear my thoughts begonnen als hardcore band maar nu spelen ze metalcore. De metal die ze spelen is erg Zweeds geinspireerd, denk dan hierbij aan bands als Soilwork, Dark Tranquility. Gooi hierbij nog de agressie van hardcore en je hebt Fear my thoughts. Gave plaat! |
|
drie keer live gezien, drie keer dikke, dikke prut... We don't take it, we just fake it... |
|
Als al die bands nu eens die zweedse lëutör uit hun aars halen, wordt het misschien nog wat .... |
|
quote: Dan duideliijk meer van Soilwork weg dan van Dark Tranquillity |
|
Mooi man, gister in CBGB's (vannacht nederlandse tijd): Gorilla Biscuits reunie in een toch redelijk originele line-up... Heb de live-webcast vannacht op cbgb.com gemist, maar vanochtend de show gedownload. Geweldig! Rommelig natuurlijk, maar wel supergaaf. Voor de liefhebbers (na al dat geleuter over metalbands als Fear My thoughts), check die shit (67mb, .asf-file; niet de beste kwaliteit, maar hey, zo heb je tenminste wat): www.team-soa.com/jerseyfury/ www.naroni.com/~nick/GB/ Net nog maar effe Start Today in de speler gegooid. Klasse plaat, kan geen Youth Of Today tegenop... Overigens, komende weken nog meer reunie-shows in cbgb's (oa. Killing Time, Dead Boys, Stimulators en echt bizar veel meer). Die worden live uitgezonden via webcasts! Over het hoe en waarom van al die reunie-shows (cbgb's zit in de sores) surf je naar www.cbgb.com en voor de lijst met shows, surf je naar: http://www.cbgb.com/save_cbgb_benefit_shows.htm [Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 15-08-2005 14:01] We don't take it, we just fake it... |
|
Hadden die gasten van Gorilla Biscuits geld nodig? [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 15-08-2005 14:06] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nope, dit was eenmalig + de opbrengsten van de show gaan allemaal naar CBGB... We don't take it, we just fake it... |
|
Das mooi kut dan. Ik had Gorilla biscuits maar al te graag ook eens gezien. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ach, je weet maar nooit met die bands natuurlijk... Civ heeft echter een goede baan als tattoo-artist en Walter heeft het druk met z'n eigen goedlopende bands. De kans lijkt me klein, maar check die show, zou ik zeggen. Erg cool... We don't take it, we just fake it... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |