|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De eerste helft vind ik geniaal, dat ze afscheid nemen van al die vrouwen, en met die Berserker en zijn vader. Na het Monster van de Noordzee houdt de lol voor mij op, wordt het saai, en is eigenlijk alleen die Priester nog grappig... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Genial vond ik dat niet, maar dat was inderdaad nog wel te doen. Ook heb ik ongeveer vanaf het gedeelte dat ze die andere boot gingen aanvallen opeens een zwart gat - ik kon mijn ogen niet meer openhouden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Jep, de remake. Origineel nooit gezien. Ik vond hem echt gaaf! ..."Hate can only create more hate"... |
|
"Undercover Brother" gister op tv. Ik vond hem erg grappig maar flauw was ie zeker Zenial |
|
Don't Look Now, jaren '70 horror/suspense met Donald Sutherland. Ach, hij is filmtechnisch wel verantwoord, maar net als vele tijdgenoten toch ook erg traag en gedateerd. Venetie is wel tof en het einde is redelijk bizar. Verder afgelopen weekend Hitchhiker's Guide to the Galaxy . Veel me 100% mee, vooral aangezien ik doordat ik alle boeken gelezen heb, het BBC hoorspel op tape bezit en een aantal BBC TV-serie afleveringen in het achterhoofd heb zitten nogal angst had voor een zware verkrachting van het originele verhaal. Maar afgezien van een gekleurde Ford Prefect, een nogal groothoofdige Marvin en het sneuvelen van enkele hilarische conversaties bleef het geheel toch erg goed overeind en redelijk trouw aan het origineel. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-06-2005 14:56] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Die vond ik zeker niet slecht. Niet echt MP, maar het had wel iets. quote: Nog zo lang wachten. Ik heb vandaag naar Flatlife en Harvie Krumpet gekeken. En vrijdag mag ik naar Sin City gaan zien. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Alweer? Ik ga em ook nog maar een keer kijken.. gave film.. Suck my piss |
|
quote: natuurlijk ik speel er mee in duh. lol SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja, want ik vind 'm zo schattig! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Vampires: out for blood. Voorspelbaar, slecht verhaal, slecht geacteerd, matige special effects, etc. etc. Mijden als paardenstront deze film. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik ga zometeen 06/05 eens kijken, ben benieuwd. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: 1,2. |
|
Starwars 3. Leuke film hoor |
|
Bowling for Columbine. Leuk entertainment. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Van het weekend The Interpreter gezien.. Gave film! Spannend, lekkere paranoia-film! En Sean Penn heerscht alles bij elkaar in deze film... Meteen de trailer van War of the Worlds gezien, DAMN wat lijkt me dit een stoere film!! En Madagascar moet ik ook weer naartoe ben ik bang.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Kom op zeg, had je dat bij zo'n titel nou zelf niet een beetje verwacht?? Zenial |
|
quote: Eigenlijk had ik inderdaad beter moeten weten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Wil je hem lenen? Ik heb hem... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Leuke film , maar wat een lelijke hoes. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
House of Wax eerr tja wat valt daar verder over te zeggen.. karma is a bitch |
|
quote: Lijkt me zoooooo niet leuk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
The Ugly. Tijdens de eerste 10 minuten leek het een slechte B-film. Slecht bleek hij over het algemeen niet, maar dat 't een B-film is staat vast. Hij bracht overigens weinig nieuws: seriemoordenaar zit in een psychiatrisch ziekenhuis, vrouwelijk psychiatertje denkt hem te kunnen helpen/doorgronden, de twee krijgen een band, je ziet 't levensverhaal van de serial killer (welke overigens geheel niet onknap was... ->Paolo Rotondo), en uiteindelijk ook de oorzaak van het geheel. Ach, toch leuk vermaak als het genre je interesseert . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ook een plot dat met haken aan elkaar hing. Och kom, voor een uurtje entertainment ging het nog wel... Edit - Trouwens, het was wel leuk om miss "Weird Science" nog eens te zien. Die Susan uit deze film is in de TV serie Weird Science de geest... [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 02-06-2005 20:22] |
|
quote: lijkt erg op 28 days later hoes zeg. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |