|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sunset Blvd. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
brute shit!!!!! men behind the sun niet voor mietjes |
|
Die ken ik, goede film, deel 2 is ook vet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
The Great Dictator http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Jeetje die moet ik nog steeds afkijken. maffe film is dat. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Superfilm!!!!!! Team America (nog niet volledig gezien) toch wel hilarisch Vanavond: House of flying daggers bekijken!!! Ben superbenieuwd!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Team america ook gezien. Wel geinig. Leuk bedacht. Maar geen topper. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Sin City! Dijk van een film is dat, zeg! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Keb net Mind Hunters gezien, die ook wel gaaf... |
|
Lock, stock and two smocking barrels. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Deze week: Old Boy Zin in Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die heb ik verdomme hier op de pc staan maar nog niet eens tijd voor gehad/gemaakt. Morgenavond maar eens eventjes doen... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Madagaskar. Wel leuk. |
|
quote: Ook zojuist gezien. Vermakelijk, maar niet geweldig. |
|
Sin City, mooi vormgegeven film, maar niet echt iets voor mij. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Sin City, mooi vormgegeven film, echt iets voor mij. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ja duh, blote wijven. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 16-06-2005 21:58] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Chocolat; blijft wat hebben Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: DOEN!!!1! HEEL GAAF!! wel goed opletten..vooral het laatste stuk. Suck my piss |
|
Welke film gaan wij kijken vanaaf? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:hhaha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
euh; Evil Dead, Bottom (serie 1&2) Harvie Krumpet, Slayer Zeg het maar Suck my piss |
|
quote: Evil dead al gezien. Bottom ook al heel veel. De rest ken ik niet. Ik heb May meegenomen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Goei! We zien het wel Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |