|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Half Baked, vet gaaf. |
|
Dune I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
vannavond; Suck my piss |
|
ook een vette film! (hierboven) quote:wat vond je ervan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb het eerste deel gemist waardoor ik niet alles even goed snapte. Maar qua sfeer vond ik hem erg goed. Alleen het eind was me iets te makkelijk. Een hele lange opbouw en dan het eind te snel afhandelen. Dat zie ik in veel meer boeken en films en dat stoort me vaak mateloos. Verder vond ik hem ook iets te vaag. Vaagheid is goed om de sfeer vast te houden maar het moet niet ten koste gaan van het verhaal. Maar zoals ik al zei, ik heb veel gemist. Dus misschien moet ik hem nog eens gaan kijken om het helemaal te vatten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wrong Turn. Ik kon daarna niet meer eten...goeie horror dus. |
|
The Sum of All Fears. Ik heb er om kunnen lachen. [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 12-06-2005 14:56] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Als je geïnteresseerd bent, vanavond geven ze Dune op Arte. Om 20:45. Ik weet alleen niet of ze hem gedubd gaan hebben of gewoon ondertiteld. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Meet The Fockers; erg grappig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zwak maagje. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja en hou toch nog van horror! |
|
Identity Je denkt de hele tijd: wie o wie heeft het gedaan? En dan kom je tot de conclusie: een kleuter die tegelijk een vette oude man is en TOCH vind ik het smerig.. |
|
Hou je spoilers ff voor je, kerel. Gisteren naar Saw geweest. |
|
quote: Kijk die film over twee jaar nog maar een keertje, etter. |
|
En Cabin Fever? Vond m niet zo. |
|
quote: Het scheelt wel, ja, in het begin worden er nog wat redelijk essentiele dingen vertelt. Zelf vind ik het een redelijke film (niet gister gezien, maar jaaaaren geleden), als fervent Dune-lezer viel me wel op dat ze soms iets te vrij met verhaal omgingen. Maar ja, dat hou je toch, Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vrijdag Sin City, dus. Zie die topic. |
|
Das Testament des Dr. Mabuse Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Die vond ik een beetje een teleurstelling. Niet slecht, maar ik had er meer van verwacht. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
A Nightmare On Elmstreet 6: Freddy's Dead. Wel aardige film. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Spongebob the Movie Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
The Boogeyman.... [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 13-06-2005 15:26] .. |
|
quote: Is die leuk [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 13-06-2005 16:04] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Heerschfilm. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |