|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heheheh http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Net terug uit de bioscoop!!! (al is en blijft Shrek leuker) |
|
quote: Zit dat niet al een beetje in de definitie van 'homo'? Zenial |
|
Madagascar is een doodgewone film. Alle grappen zaten al in de trailer.. |
|
quote: White Chicks is leuk! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik wil naar de machinist. Nog ff wachten. |
|
ik ga vandaag naar "Saw" Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Lijkt me ook tof. |
|
Frank & Frey Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Batman Begins. Best goed. The Mothman Prophecies, geweldig goed. Mindhunters, intrigerend. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Hehehe, Malekith...da's een tijdje geleden ! Batman Begins heb ik ook gezien, en gister War Of The Worlds...vond het niet echt een topper. Fuck the world and fuck you |
|
quote:War of the Worlds wou 'k gaan zien, maar was nog niet uit en dus maar Batman gekeken. En wie ben jij dan? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Lord Gore/Nekro... Fuck the world and fuck you |
|
quote:Jij leeft nog?! Haai! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: hehehe, alsof jij hier altijd zit Fuck the world and fuck you |
|
'Saw' is wel aardig. Maar niet veel meer dan dat. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Saw wel aardig...het is een van de beste films van de laatste tijd. Fuck the world and fuck you |
|
Vind je ? Vond 'm aardig voorspelbaar, met verhaallijnen en twists die niet bijzonder origineel waren. Nee, dan 'Lemony Snickett's A Series Of Unfortunate Events'. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Toch ben ik wel benieuwd naar Saw 2...die zou dit jaar nog uitkomen geloof ik. Fuck the world and fuck you |
|
Saw was gaaf, een deel twee zou het geheel ontkrachten, ben ik bang. Zoals zo vaak met sequels, maar dat vindt iedereen natuurlijk. |
|
nah,dat valt wel mee hoor.maar goed, noem eens een sequel van een film die goed is ?? Niet Star Wars noemen dan, da's te makkelijk. Fuck the world and fuck you |
|
ja, maar dat is een trilogie, dus dat telt niet |
|
fuck, ben nog niet helemaal bij van gister geloof ik...try again.. Fuck the world and fuck you |
|
ehrm. Ik kan niet zo 123 op een film komen die écht goed is en waar een vervolg op is gemaakt... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |