|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hellraiser 7: Deader. Een tegenvaller na het vrij aardige zesde deel. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Klopt.. khad em gedownload en het viel idd erg tegen... zelfs de 'special' effects / cgi en make-up ... verder had het vrij weinig met het hellraiser verhaal te maken, maar de film was eerst ook ergens anders voor geschreven geloof ik.. slappe thriller... kvond 5 en 6 eigenlijk vrij goed, sfeervol en wel een redelijk origineel verhaal met menige plot twist.. HR8: Hellworld schijnt weer wat beter te zijn, ben benieuwd. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Mee eens en het tempo lag ook een stuk lager. Hellraiser 5 vond ik echt heel goed, deel 6 iets minder maar nog steeds meer dan aardig. Nou maar hopen dat Hellworld een beetje rap uitkomt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ze hadden moeten stoppen na deel 3. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Vind ik ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Jij bent scherp vandaag.. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
JErry! jerry! |
|
quote: En groter... De Tim Burton batman is trouwens nog steeds het beste Zenial |
|
Ben net terug uit Praag en ben daaro o.a. een drietal keer naar de bios geweest. mijn twee centen: - Madagascar: leuke en flauwe animatiefilm. bepaald geen pixar niveau maar wel een stel goeie grappen en sterk voice-acting. - War of the Worlds: véél beter dan ik had verwacht. Veel groffe destructie wat natuurlijk altijd een plus is en behoorlijk spannend. Tom Cruise speelt net zoals altijd jammergenoeg simpelweg zichzelf. Deze man kan werkelijk níet acteren, hij moet het louter hebben van z'n uiterlijk en charisma. Als havenarbeider (!) annex mislukte vader van twee kinderen is 'ie nou niet echt geloofwaardig. De al genoemde veelvuldige destructie en goeie "flow" van de film maken een hoop goed. Op zowat elk moment dat de tripods begonnen de boel plat de knallen kreeg ik zowat de neiging om mee te gaan joelen. Helemaal vrij van plotholes (aliens hebben honderdduizenden jaren te tijd om hun aanval te overdenken en vergeten de ziektes en virussen?! wtf?) en een flauw hollywood einde (z'n zoon had dood moeten zijn, oke?!!) is de film alleen jammergenoeg niet.... - The Hitchhiker's guide to the galaxy: Nogal een tegenvaller jammergenoeg. De film heeft een hoop goeie grappen, maar die zijn logischerwijs rechtstreeks uit het (briljante) boek gelift. De film an sich is matig. Veel grappen verliezen hun echte laugh-out-loud waarde op het witte doek. Ik kan niet helemaal beschrijven waarom, maar op de één of andere manier mist de film het absurdistische van de boeken, 't is alsof de makers toch een soort "normale" film wilde maken van een totaal geschift boek. De oude bbc tv-serie is, ondanks een totaal non-existent budget, veel grappiger. |
|
Fudoh, leuke fim. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Gisteren Eric the Viking op TV, ik had hem al eens gezien. Grappige film. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Met die doek... Geweldig stukje!!! Was verder trouwens ook een redelijk mythologisch verantwoorde film... Niet helemaal, maar toch grotendeels wel... FREEZE |
|
quote: Wat ik er ooit van had gezien was leuk! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nouja film... Ik heb gisteren de alle afleveringen van The Thin Blue Line binnengehaald. Hilarisch!!!!! Ik ga er nu eentje kijken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dat is inderdaad een leuke serie. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Inderdaad, er zit een flinke hoeveelheid van waarheid in wat betreft het voorchristelijk geloof, het klopt niet helemaal, maar er zit meer in als de gemiddelde persoon weet van dit soort dingen. Ik vind vooral die gast met zijn bijbel grappig en die gast die een Berserker wil zijn. Als ze in Asgard komen is ook hilarisch, alle goden die kinderen zijn en Thor die gelijk met bliksem gooit en "Clear off" roept. Errug grappig. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
The Godfather pt.2 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Band Of Brothers Disc 1&2 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Intensive care met Koen Wauters en Nada van Nie, dikke heersch [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 14-07-2005 21:13] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
The Crow - Wicked Prayer: Slecht, slecht, slecht, slecht, SLECHT! |
|
Iets met "Iris" in de titel. Redelijk, maar het einde zoog. Ik dacht dat ie nog maar halfweg was. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Deel 3 gezien vanavond, duidelijk de minste in de serie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
k ga zodadelijk sahara kijken, ben benieuwd! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |