IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films X Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-07-2005 11:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 13 juli 2005 11:36 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja zeker wel, beste batman film ooit

Zeker weten. Ik vind hem echt super.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 13-07-2005 11:50 by Verval Profiel van Verval

Hellraiser 7: Deader. Een tegenvaller na het vrij aardige zesde deel.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-07-2005 12:06 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 13 juli 2005 11:50 schreef Verval het volgende:
Hellraiser 7: Deader. Een tegenvaller na het vrij aardige zesde deel.


Klopt.. khad em gedownload en het viel idd erg tegen... zelfs de 'special' effects / cgi en make-up ... verder had het vrij weinig met het hellraiser verhaal te maken, maar de film was eerst ook ergens anders voor geschreven geloof ik.. slappe thriller... kvond 5 en 6 eigenlijk vrij goed, sfeervol en wel een redelijk origineel verhaal met menige plot twist.. HR8: Hellworld schijnt weer wat beter te zijn, ben benieuwd.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 13-07-2005 12:29 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 13 juli 2005 12:06 schreef Argh het volgende:
Klopt.. khad em gedownload en het viel idd erg tegen... zelfs de 'special' effects / cgi en make-up ... verder had het vrij weinig met het hellraiser verhaal te maken, maar de film was eerst ook ergens anders voor geschreven geloof ik.. slappe thriller... kvond 5 en 6 eigenlijk vrij goed, sfeervol en wel een redelijk origineel verhaal met menige plot twist.. HR8: Hellworld schijnt weer wat beter te zijn, ben benieuwd.


Mee eens en het tempo lag ook een stuk lager. Hellraiser 5 vond ik echt heel goed, deel 6 iets minder maar nog steeds meer dan aardig.
Nou maar hopen dat Hellworld een beetje rap uitkomt.



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-07-2005 12:46 by Mark Profiel van Mark

Ze hadden moeten stoppen na deel 3.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-07-2005 12:47 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 juli 2005 12:46 schreef Mark het volgende:
Ze hadden moeten stoppen na deel 3.

Vind ik ook.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 13-07-2005 12:48 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 13 juli 2005 12:46 schreef Mark het volgende:
Ze hadden moeten stoppen na deel 3.


Nee.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-07-2005 12:49 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 juli 2005 12:48 schreef Verval het volgende:
Nee.


Jij bent scherp vandaag..


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 13-07-2005 12:51 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

JErry! jerry!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-07-2005 14:48 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 juli 2005 11:29 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik had het ook iets scherper verwacht

En groter...

De Tim Burton batman is trouwens nog steeds het beste


Zenial


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 13-07-2005 15:19 by Melk is Goed Profiel van Melk is Goed

Ben net terug uit Praag en ben daaro o.a. een drietal keer naar de bios geweest. mijn twee centen:

- Madagascar: leuke en flauwe animatiefilm. bepaald geen pixar niveau maar wel een stel goeie grappen en sterk voice-acting.

- War of the Worlds: véél beter dan ik had verwacht. Veel groffe destructie wat natuurlijk altijd een plus is en behoorlijk spannend. Tom Cruise speelt net zoals altijd jammergenoeg simpelweg zichzelf. Deze man kan werkelijk níet acteren, hij moet het louter hebben van z'n uiterlijk en charisma. Als havenarbeider (!) annex mislukte vader van twee kinderen is 'ie nou niet echt geloofwaardig. De al genoemde veelvuldige destructie en goeie "flow" van de film maken een hoop goed. Op zowat elk moment dat de tripods begonnen de boel plat de knallen kreeg ik zowat de neiging om mee te gaan joelen. Helemaal vrij van plotholes (aliens hebben honderdduizenden jaren te tijd om hun aanval te overdenken en vergeten de ziektes en virussen?! wtf?) en een flauw hollywood einde (z'n zoon had dood moeten zijn, oke?!!) is de film alleen jammergenoeg niet....

- The Hitchhiker's guide to the galaxy: Nogal een tegenvaller jammergenoeg. De film heeft een hoop goeie grappen, maar die zijn logischerwijs rechtstreeks uit het (briljante) boek gelift. De film an sich is matig. Veel grappen verliezen hun echte laugh-out-loud waarde op het witte doek. Ik kan niet helemaal beschrijven waarom, maar op de één of andere manier mist de film het absurdistische van de boeken, 't is alsof de makers toch een soort "normale" film wilde maken van een totaal geschift boek. De oude bbc tv-serie is, ondanks een totaal non-existent budget, veel grappiger.



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-07-2005 21:38 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Fudoh, leuke fim.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-07-2005 23:06 by Heiden Profiel van Heiden

Gisteren Eric the Viking op TV, ik had hem al eens gezien. Grappige film.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-07-2005 23:28 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 13 juli 2005 23:06 schreef Heiden het volgende:
Gisteren Eric the Viking op TV, ik had hem al eens gezien. Grappige film.
Met die doek... Geweldig stukje!!!

Was verder trouwens ook een redelijk mythologisch verantwoorde film... Niet helemaal, maar toch grotendeels wel...


FREEZE


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-07-2005 0:18 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 juli 2005 23:06 schreef Heiden het volgende:
Gisteren Eric the Viking op TV, ik had hem al eens gezien. Grappige film.


Wat ik er ooit van had gezien was leuk!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-07-2005 0:20 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Nouja film... Ik heb gisteren de alle afleveringen van The Thin Blue Line binnengehaald. Hilarisch!!!!! Ik ga er nu eentje kijken.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-07-2005 0:23 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dat is inderdaad een leuke serie.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-07-2005 0:25 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 13 juli 2005 23:28 schreef Phantom Lord het volgende:
Met die doek... Geweldig stukje!!!

Was verder trouwens ook een redelijk mythologisch verantwoorde film... Niet helemaal, maar toch grotendeels wel...


Inderdaad, er zit een flinke hoeveelheid van waarheid in wat betreft het voorchristelijk geloof, het klopt niet helemaal, maar er zit meer in als de gemiddelde persoon weet van dit soort dingen. Ik vind vooral die gast met zijn bijbel grappig en die gast die een Berserker wil zijn. Als ze in Asgard komen is ook hilarisch, alle goden die kinderen zijn en Thor die gelijk met bliksem gooit en "Clear off" roept. Errug grappig.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-07-2005 0:36 by Argh Profiel van Argh

The Godfather pt.2



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Orion
Usericon van Orion
Posted 14-07-2005 8:36 by Orion Profiel van Orion

Band Of Brothers Disc 1&2


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 14-07-2005 20:19 by Verval Profiel van Verval

Intensive care met Koen Wauters en Nada van Nie, dikke heersch

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 14-07-2005 21:13]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 14-07-2005 21:05 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

The Crow - Wicked Prayer: Slecht, slecht, slecht, slecht, SLECHT!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 14-07-2005 23:35 by Malekith Profiel van Malekith

Iets met "Iris" in de titel. Redelijk, maar het einde zoog. Ik dacht dat ie nog maar halfweg was.


"Obras son amores y no buenas razones"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-07-2005 23:37 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 14 juli 2005 0:36 schreef Argh het volgende:
The Godfather pt.2




Deel 3 gezien vanavond, duidelijk de minste in de serie


"This one is older than shit, heavier than time!"


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-07-2005 23:37 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

k ga zodadelijk sahara kijken, ben benieuwd!


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen