|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Suspect Zero is wel entertainend. Werd mij verteld dat hij een beetje van niveau Seven is, maar dat haalt hij toch niet... |
|
Hmm, als het daar in de buurt komt dan is het al genoeg ..."Hate can only create more hate"... |
|
Een paar dagen geleden nog Sin City gezien. Heersch! |
|
afgelopen week weer een stukje Under Siege gezien. Geniaal, wat een film. |
|
Steven Seagal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
serieus, wat een figuur. Ook zo geweldig hoe in Under Siege zijn 'coolheid' wordt onderstreept door vreselijk STOMME uitspraken |
|
Net De Dominee gezien, het zal wel aan mij liggen maar ik vond 'm niet boeiend. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: grapjas Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
ik heb vroegah heel wat jaartjes een levensgrote filmposter aan de muur gehad met die knakker erop, ik heb de film overigens nooit gezien haha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Stukje Under siege ook Robots Star wars Belphegor Mr. frost En ik heb het idee dat ik wat vergeet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
vannacht maar weer eens Friday the 13th the final chapter zitten hengsten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ook Sin City. Lekker donker wel hehehe. Toch kwam ie op mij meer over als drie losse filmpjes dan 1 geheel. Maar da's verder het enige puntje kritiek op een erg goede film. Zenial |
|
Ze hingen nochtans mooi samen, vond ik. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
er was ook samenhang, maar het was geen geheel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heb je die nog ??? Fuck the world and fuck you |
|
51st state, best wel gaaf ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Guest House Paradiso, maar weer eens. |
|
Net "Kung Fu Hustle" gezien, en damn die was gaaf! Kungfu film, maar dan half in jaren '50 half in tekenfilm stijl. Erg heersch Zenial |
|
quote: Righdiedokie, Skip! Heersch. Ik vanavond Final Fantasy - The Spirits Within http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Heb je die dvd? Stukje dat ze diverse mengels gaan uitproberen om te kijken welke het goorst over komt als kots is gaahaaaaf! Zojuist Girl, Interrupted gezien. http://www.imdb.com/title/tt0172493/ Best vermakelijk maar aardig ver gezocht. |
|
quote: Het stoorde me helemaal niet dat de film uit 3 verschillende verhalen bestaat. Daar ging ik toch wel van uit. Wel grappig hoe personen en stukjes uit het ene verhaal toch even in 1 van de 2 andere verhalen als een detail opduiken . Nu ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar de strip boeken geworden. Zijn die makkelijk verkrijgbaar? quote: Dat is toch die film met Samuel L Jackson als pillenbakker? Die vond ik op een paar stukjes na geen zak aan. |
|
Daarstraks Kingdom of Heaven gezien: Bij momenten leek het spectaculair, ook mooi gefilmde actie... Maar al te vaak was er enkel: -De voorbereiding van de slag -De gevolgen van de slag Budget op ofzo I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Zo ver moesten ze nochtans niet gaan zoeken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Mimic, wat beroerd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |