![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:wel de complete serie op dvd maar de film nog niet gezien? ![]() ![]() |
|
Gisteren '21 Grams' gezien ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ik ga zo Bambi opzetten denk ik ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Der Untergang onlangs gezien, vond het een fraaie film. ![]() |
|
quote: Alweer? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Veel films gezien deze week! American Pie 1 American Pie 2 Miss Congeniality Final Destination 2. Allemaal gaaf! ![]() |
|
Gisteren Constantine gekeken, echt toffe film moet ik zeggen.. Donker, sarcastisch en gaaf gefilmd. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik vond het weer een zwak filmpje, die gast acteert slecht. Neo the vampire slayer, dat is de korte filmbeschrijving ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Net 8mm. Hele sterke, intense film, moet ik zeggen. Heb vooral het laatste (ruime) half uur op het puntje van mijn stoel gezeten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Goeie film is dat ja, 8MM. Heb 'm nog ergens in de kast staan, binnenkort weer eens kijken. ![]() |
|
Der Untergang. Leuke film, maar viel toch tegen. Misschien omdat ik er teveel van verwachtte, misschien omdat ik het hele scenario rond Hitler's laatste dagen al kende. Monster. Viel ook tegen. Moet een shockerende film zijn ofzo? Ik vond het een mooie lovestory met een lekker einde. Moest zelfs huilen aan het eind. The Day after Tomorrow. Mooie effecten. Leek een beetje een waarschuwingseffect in te zitten, maar daarvoor was er waarschijnlijk te weinig van de gevolgen te zien [hoe gaat de mensheid anno 2005 met een ijstijd overleven?]. Gothika. Zaadfilm, en voor de duizendste keer een allesbehalve reeel beeld van psychiatrische instellingen. The House of thousand corpses. Ook erg bout. Ik wil schrikken en misselijk worden bij zulke films, niet me doodlachen. ![]() |
|
Mja, Gothika heb ik ook gezien, en dat vond ik ook niks. Precies wat je al zegt, het vormt geen reeel beeld van wat de psychiatrische instellingen irl voorstellen. Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote:Als het irl zo was als in de film, ging ik er expres nooit meer uit! ![]() ![]() |
|
quote: Geweldige film! Heb 'em zelf al jaren. Dat gesnotter en gejank in dat huis. En dat vervelende jochie: ![]() Fulci op z'n best! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Oh, ennem... Audiophile deed me er net aan denken dat ik The Sound of Music laatst gezien heb. Ja, dat vind ik best een leuke film. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Near Dark maar weer eens gekeken...Blijft een van de beste horror films ooit ! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Zonet phone Booth gezien. Was wel een vermakelijke film. ![]() |
|
Gister weer Reservoir Dogs gekeken, Nog altijd een geweldige film! .. ![]() |
|
Der Untergang. Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
ik heb gister man on fire gezien een extreem goeie film over een bodyguard en vandaag de dominee ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ ![]() |
|
quote: Ja, dat jochie is zwaar irritant ja. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Employee of the Month! kijken waaa goed ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |