|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Barry Lyndon Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Wow, die lijkt me echt té slecht, die ga/kan ik echt niet bekijken. Zelfs ik heb grenzen. |
|
Volcano High, vage film. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
argh, alle films met iets als "high" in de titel moet je als de pleuris mijden. |
|
'Flying High'.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Class Of Nuke'Em High van Troma is leuk hoor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
okay okay, als afkorting van "High School" |
|
quote: Daar heb ik met Asian Screen stukken van gezien, maar ik heb hem niet kunnen uitkijken. Zag er wel vreemd uit, ja. |
|
quote: Hehe, de Troma film gaat over een school. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
yeah, Class of Nuke 'em High. Briljant in slechtheid. |
|
gister "saw" gezien... leuke film.. grappig eind... en begin heerscht, opzich wel aanrader als je van horror houdt I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Saw Heerscht zeker! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Sharktale! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: had van mij wel iets meer leuke opdrachten in mogen zitten maar goed... ow.. heb ook nog "Madagascar" gezien... alleen zit je tussen kleine kinderen maar voor de rest wel leuke film. (makers van sharktale, vandaar dat ik er op kwam) I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
'Lemony Snickett's A Series Of Unfortunate Events' Met stip de allerbeste film die ik in jaren heb mogen zien. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja leuk is die he? Wil hem ook nog een keer zien. Ik heb Madagascar gezien. Ik had hem leuker verwacht. Ziet er allemaal leuk uit, maar is niet echt speciaal. Zeker wel vermakelijk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik ben 'm aan 't downloaden.. wat een heerschende film, die kan ik nog wel 100 keer zien. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Mystic River , zeer mooie film. |
|
quote: Deel 2 komt er ook snel aan. Ik heb Mr & Mrs. Smith gekeken. Heel leuk! En Angelina is natuurlijk nooit mis |
|
quote: That's right. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
House of the flying daggers gezien een film in de trant van crouching tiger hidden dragon moet je van houden ... hij was niet speciaal maar sommige vechtscenes waren nog wel het oog waard.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Gisteren Immortals gezien. New York, 2095. De stad bestaat uit drie verschillende niveaus. In deze metropool arriveert de Egyptische god Horus, die de melkweg heeft doorkruist om een uitverkoren vrouw te vinden, de blauwharige Jill. Alleen zo kan hij zijn eigen onsterfelijkheid behouden. Horus neemt een menselijke gedaante aan en probeert Jill voor zich te winnen. Hij moet haast maken, want New York stevent af op de Apocalyps: criminaliteit en geweld heersen in de onderste lagen van de stad, mutanten mengen zich onder de bevolking en een seriemoordenaar maakt het derde niveau van de stad onveilig. Vond er niet veel aan. |
|
quote: Vond die ook niet zo geweldig SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Vond het wel een leuke, originele film, maar ECHT fantastisch vond ik 'm zeker niet. Jim Carrey is natuurlijk wel weer fenomenaal. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |