|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Closer. Natalie Portman And my marlboro light |
|
Gisteren The Net ofzoiets? Wel vermakelijk, kwam er tegen het einde achter dat ik deze film al eens gezien had maar ach.. prima vermaak. |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Gisteren de kinderfilm Unfortunate Events gezien. Van te voren was ik ietwat huiverig dat hij wat te kinderachtig zou zijn, maar dat was niet nodig. Deze film heerscht gewoon. Ik ga er eigenlijk van uit dat een boel kinderen de helft van de grappen niet eens zullen begrijpen. Maar iig, de film heerscht |
|
ik vind het eigenlijk geeneens een kinderfilm Zenial |
|
Oh ja, en SW3 gekeken. Kijk maar in t betreffende topic voor mijn subtiele mening erover... Zenial |
|
Gister een rare film gezien. Ben de naam vergeten. Ging over een aantal tieners die zich niet wisten te gedragen op school, en dachten op schoolreis te gaan. in plaats daarvan komen ze op een onbewoont eiland terecht met een aantal spullen. De bedoeling is dat er 1 leerling overblijft en de rest dood. Als er op een bepaald moment meer leerlingen over zijn dan gaat iedereen dood. Iedereen hoopt in de tas een goed wapen te vinden. Dus veel moord en bloed. Heb het einde nog niet gezien. was in slaap gevallen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Battle Royal KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Suck my piss |
|
Dat is een goede film! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Thank you On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
In slaap vallen bij Battle Royale? Schaam je! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ja ik wil hem nog wel afkijken. Het was gewoon vet laat, en ik had een drukke vermoeiende dag achter de rug. Best een geinig concept die film, maar niet een topfilm. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gister "The Beyond" Gekeken, hij was super vet! .. |
|
Net Lethal Weapon 4. Blijft leuk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
alweer Fight Club, tering wat een geniale film ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Birth.. aardig verhaal, maar had veel beter uitgewerkt kunnen worden. |
|
De Kleine Zeemeermin. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: ... ik loop nog 5,5 films achter op de complete serie.. en ik weet niet eens welk half deel ik nou precies gezien heb... Ik denk dat ik eerst 2001:Space Odyssee nog maar eens ga bekijken, na me te hebben ingelezen in de materie, voor ik met stort op de topdialogen en sublieme plotwendingen van George Lucas.. |
|
quote: Haha, nou, deel 1, 2 en 3 SUCKEN in ieder geval HARD!!! Hehe. Jammer dat je deel 4, 5 en 6 (die films van >20 jaar oud) gemist hebt, vooral als jochie van tien of zo is het heel vet om die te zien. Maar als ik jou was zou ik gewoon het hele carnaval links laten liggen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Tsja... van die eerste delen heb ik dus alleen maar flarden gezien, in totaal wel genoeg om de verhaallijn ongeveer te kennen.. maar de war-in-space sci fi heeft me nooit zo heel erg aangesproken... wat ik veel gaver vind zijn de zogenaamde Cyberpunk films, als Mad Max en Blade Runner |
|
Finding Neverland |
|
quote: 1 dingetje he, het is geen sci-fi Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:2001, wat een kutfilm. Neemt niet weg dat Kubrick een van de betere regisseurs allertijden is. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |