|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tron! De film met eerste 3d computer graphics! Deze gast heeft er nog aan meegewerkt: http://mrl.nyu.edu/~perlin/ (sorry, is mijn vakgebied) Zenial |
|
quote: big fish is idd heb je "war of the worlds" reeds gezien? zelf vandaag ook nog eens jaws II voor slechts enkele euros aangeschaft. toch een zeer aardige sequel. |
|
Gisteren War Of The Worlds gezien, erg gaaf ! |
|
Madagascar (erg leuk haha!) en een gedeelte van Pirates o.t. Caribbean.. later de rest maar es checken |
|
Gister War of the Worlds gezien. Goed begin maar wat een ongelofelijk zwak einde. |
|
'The Corporation' gezien, redelijk irritante Michael Moore-achtige documentaire (hij zit er zelf ook in) over 'the nature of corporations' enzo. En ja, die zijn natuurlijk evilllll..... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
geprobeerd te kijken naar die film van Jim Carrey over Andy Kaufman, heb het een half uurtje vol gehouden. En dat kreeg dan 4 sterren. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Het einde niet kunnen halen door omstandigheden? Ehr ik heb ook een aantal films gezien, te moe om de namen te onthouden |
|
Herkenbaar.. zo heb ik volgens mij een halve videotheek aan films moeten rewinden.. damn, those were good days. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
The Jacket, aardig! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dat gevoel had ik ook, niet ivm het verhaal (dat hebben ze, gelukkig, redelijk hetzelfde gelaten) maar meer dat het filmtechnisch niet echt klopt oid.. |
|
quote: Ik heb hem uitgekeken, vond het een geweldige film. |
|
O ja. Eerder vanavond nog Madagascar gezien. Was niet wat ik er van verwacht had... Hij was juist erg grappig |
|
Net terug van War of the Worlds. Tja, goed is het niet te noemen. Bepaalde stukken zijn gewoonweg oersaai, en het lijkt op geen enkel moment een écht een verhaal te worden zoals velen al zeiden. De jaren '50 sfeer wordt op bepaalde punten wel aardig benaderd, maar dat kan de film niet redden imo. |
|
quote: Aardig? Die vond ik echt geweldig! |
|
quote: De tweede keer dat ik hem heb gekeken, geweldige film! Maar ik snap dat mensen een hekel aan de film en aan andy kaufman hebben hehe. Daar ging de film dan ook zo ongeveer over. Maar die vent had echt een briljant gevoel voor humor Zenial |
|
quote: Hij kwam pas laat op gang. Heb hem ook gezien. Hoe langer hoe toffer. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja, geweldige film! Andy Kaufman was een genie She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Het acteerwerk is wel goed, maar het lijkt erg veel op The Butterfly Effect. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Vooral zijn intergender wrestling was geniaal Zenial |
|
tja, het is dan ok geen hap -slik-weg comedy met JC, wat veel mensen wel verwachten.. erg goede film overigens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jaaaaaja On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
War of the Worlds, die film, heeft dat (afgezien van de titel en het onderwerp) nog iets te maken met het oude hoorspel eigenlijk? Hoorde namelijk dat het in de V.S. speelde, de "oude" muziek zal er ook wel niet bij zitten? Je maintiendrai! |
|
ja het heeft er mee te maken, en nee die muziek heeft er niets mee te maken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |