|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Levende doden dan.. en tja.. naar mijn mening toch wel een beetje het standaard verhaal. En ja ze rennen.. daarom erg grappig. |
|
ach, standaardverhaal... Ik heb iig weinig films gezien waar zoveel sfeer in zit als in die film. |
|
quote: Qua sfeer zit het ook wel goed met die film, vond alleen die levende doden op den duur erg lachwekkend met dat rennen en gemaai met de armen. |
|
quote: Ik vind de sfeer in de romero films juist zo te gek, zo echt. En het wordt zo normaal over gebracht in de film. "Realistisch", zeg maar. Alsof het écht zo geweest is. Het zijn dan ook geen comedy horrorfilms, gelukkig. Weinig te lachen, daar hou ik van. |
|
dan moet je absoluut 28 days later gaan kijken. @ mindma: juist dat gemaai met die armen en dat constante gekots maakt dat hysterische geloofwaardiger! |
|
quote: die film is echt keigaaf wim!!! |
|
quote: Dat is bij die remake wel even anders, op een gegeven moment alleen maar *schieten door de kop* verhaal. Alhoewel er wel humor in zit, maar kan niet op tegen Romero. |
|
quote: jij weet het |
|
quote: Ja nouja, misschien ben ik ook wel gewoon te nuchter voor dan. Maarre het is zeker wel een film die men moet zien, best vermakelijk. |
|
Ok ok, ik ben om. Ga 'em binnenkort in mijn enorm strakke schema inpassen. Dank voor al den aanmoedigingen! |
|
Had ooit nog een shirt van die film bestelt, maar is nooit aangekomen Stijlvolle soundtrack ook [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-07-2005 23:13] |
|
quote: Misschien kijk je gewoon met een andere blik naar dit soort films. Bijv. evil dead, vind je die om te lachen of gewoon enorm gaaf? De meeste mensen schijnen dit een enorm lachwekkende film te vinden, ik dus niet. |
|
ik kan die Ash niet serieus nemen hoor |
|
De Evil Dead reeks Heerscht!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hm, ik heb het echt over deel 1. De rest is om te lachen, imo. Deel 1 is zó goed, daar zijn haast geen woorden voor. En weer imo, natuurlijk. Het is door de latere delen, dat hij een beetje "belachelijk" overkwam. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 10-07-2005 23:18] |
|
quote: Ik vind het gaaf ja maar toch kan ik een lach niet onderdrukken. Bij mij is het hoe gekker hoe leuker. |
|
quote: Zeker, daarom is Shaun Of The Dead ook zo leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
"Passion of the christ" Tsjah........ Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Over de latere delen kan ik niet meepraten, maar evil dead (1 dan) vond ik behoorlijk geslaagd ja. En ja, imho is 28 Days Later ook een aanrader. Het is wel niet mijn favoriete film maar je zal geen spijt krijgen als je die huurt. Een van de leuke dingen aan die film vind ik btw dat je ook nog ziet dat die 'besmette mensen' ook nog eens aan voedselgebrek kunnen bezwijken, dat maakt het wel weer iets realistischer dan andere apocalyptische zombiefilms. Ontopic: Ben net terug van de film Creep. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van deze film vind. De special effects zijn niet altijd even denderend (nu spreek ik over de 'creep' zelf, de bloedvlekken en wonden zijn wel weer mooi gemaakt), maar de film ademt wel sfeer. Je voelt je echt in de val net als de hoofdpersoon bij het eerste deel van de film (zelfs al is ze een coke-snuivende bitch). Verder vind ik hem (gelukkig) flink afwijken van andere (Amerikaanse) slasherfilms, deze is wat botter. Ik denk dat dit voor de meeste horrorliefhebbers wel interessant zal zijn. |
|
quote: Ach, daar kwam toch ook een vent tot leven? Toch een soort zombie. Oftewel, Jezus was de eerste zombie ever!!! Gaaf22@22@@3 |
|
quote: w00t w00t.. |
|
quote: Die opmerking heb ik ooit eens ergens eerder gelezen. Die film deed me btw maar weinig, alhoewel dat ding met die haken toch wel weer vrij bruut was. |
|
quote: http://www.landofthedeadmovie.net/htdocs/loot_game/play.html KNALLEN GODVERDOMME! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dat was ik waarschijnlijk ook. @ Orion: Gave site ook. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |