|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Madagascar bevat anders genoeg leuke dingen voor volwassenen. Veel referenties naar andere films Zenial |
|
quote: Jup, ik ben er bij op de premiere dag. Ben benieuwd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
The Cube The Butterfly Effect Wie deze films nog niet gezien heeft ---> schaam schaam. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-06-2005 11:41] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mr. and Mrs. Smith. Gaaf! |
|
quote: Je vergeet de Nederlandse acteur...in Sin city EN in Batman begins...Rutger Hauer Batman Begins is idd een topfilm quote: Ik ben heel benieuwd naar deze film [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2005 21:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
An American Werewolf In London, ik had er meer van verwacht. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
afgelopen weekend 'red sonja' gezien, maar niet veel van weggedragen omdat k meer tegen mn kameraad zat te babbelen dan de film te volgen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
'War of the Worlds' noemen ze dat. Ik vond het meer 'Tom Cruis redt zijn domme kinderen'. Sjees, wat een tegenvaller. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
The Grudge Lekker filmpie Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Heb hem ook gezien gisteren en hij valt inderdaad wel wat tegen. Zitten mooie effecten en er is genoeg aandacht besteedt aan de marsmannetjes, maar het verhaal draait inderdaad een beetje te veel om de heer Cruise. Best een vermakkelijke film, maar ik had er meer van verwacht. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Zonet Frailty gezien, wel een vermakelijke bak onzin |
|
Ook naar War of the Worlds geweest.. FUCK YEAH!!!! Damn, wat een waanzinnige film zeg... De laatste minuut moet je maar ff voor lief nemen (Beetje polotiek correct geneuzel), maar de rest.. Whoah!! Tom Cruise speelt geniaal, net als Tim Robbins, maar WAT EEN EFFECTEN!!! Ik ga niks verklappen, dit moet je gewoon zien.. Geluid en muziek is ook helemaal te gek.. Juist op sommige momenten waarop je een compleet bombastisch orkest verwacht, hebben ze in deze film de muziek weggelaten.. Werkt echt super!! Absoluut een hele dikke aanrader deze film... Tot nu toe mijn film van het jaar! En dat ze Tom Cruise zoveel volgden boeide me niet zoveel... Vind het juist wel prettig dat er 1 rode draad door het verhaal loopt, terwijl daaromheen van alles gebeurt.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
pilot van 4400; dit kan best eens een hele toffe serie worden begin nu wel erg te twijfelen over war of the Worlds Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: gaaf he? Suck my piss |
|
quote: SKULL?? Lultopic? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:hmmm, het orginele verhaal speelt zich ook af rond 1 hoofdpersoon waardoor alles word verteld dus wat dat betreft zit het wel goed. Wat was daar niet goed aan dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het originele verhaal ging niet over Tom Cruise? Zenial |
|
quote: Nee maar die vertolkt een personage. Hij heet toch ook geen Tom Cruise in de film? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Omdat in het origineel de Journalist met andere mensen over de Martians praat en je dus een beter beeld krijgt van wat er gaande is. In de film krijg je totaal geen beeld van wat er gaande is. De film gaat er alleen over hoe Tom Cruise zijn gigantisch domme en irritante kinderen redt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Arlington Road; prima film met een sterk verhaal ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nog niet naar War of the Worlds geweest, maar die trailer beloofde niet veel goeds. Waarom moet Hollywood tegenwoordig steeds een beroemde titel jatten en vervolgens een volledig ander verhaal eraan plakken? Ik word daar een beetje simpel van. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vorige week woensdag naar Madagascar. Erg leuke film. |
|
quote: Het Hollywood-gehalte was te hoog. Vond het verhaal een beetje te zoetsappig. Het oorspronkelijke verhaal draait ook om 1 hoofdpersoon, maar de rol van Cruise lijkt niet op de hoofdpersoon uit het oorspronkelijke verhaal (voor zo ver ik me kan herinneren). Voor wat de effecten betreft, is het een prachtige film (vooral de scene met die trein!). Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Juist! Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |