IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films X Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-05-2005 23:46 by M. Profiel van M.

quote:
Op 24 mei 2005 23:42 schreef BARABAS het volgende:
2001, wat een kutfilm. Neemt niet weg dat Kubrick een van de betere regisseurs allertijden is.

HEILIGSCHENNIS!!!!


Hehe.

Ff serieus, 2001 is wel mijn favo film aller tijden (samen met Apocalypse Now en Lost Highway). Echt geweldig, wat zit daar veel in.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-05-2005 23:56 by BARABAS Profiel van BARABAS

Rare dingen met 2001 meegemaakt.
Ik zat 'm voor de tweede keer te kijken midden in de nacht(zonder licht aan) in m'n eentje omdat ik hem nog een kans wou geven...Het was in dat ellenlange stuk waar geen fuck gebeurd(op een bliepje na) toen de t.v met een enorme knal, lichtflits en rook besloot dat ik de film niet verder kon zien....Ik ben nog nooit zo geschrokken.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-05-2005 0:08 by M. Profiel van M.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-05-2005 1:11 by spectre Profiel van spectre

erg interessant, ik heb die film zelf in mijn collectie omdat het echt 1 van de beste films ooit is (en dan doel ik op artistieke wijze) ookal snap je de eerste keer er de ballen van. Dit is een mooi stukje, ik wist niet dat het gebaseerd was op de ideeën van Nietzsche.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 25-05-2005 7:29 by Verval Profiel van Verval

Star Wars 2 - Attack of the clowns: Slecht acteerwerk, saaie acteurs, (soms) matige effecten, saai (liefdes)verhaal, onlogische gebeurtenissen. Verder wel een aardige film.

Dawn of the dead (2004) - Sterke remake van een onovertroffen meesterwerk.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-05-2005 7:54 by M. Profiel van M.

quote:
Op 25 mei 2005 1:11 schreef spectre het volgende:
erg interessant, ik heb die film zelf in mijn collectie omdat het echt 1 van de beste films ooit is (en dan doel ik op artistieke wijze) ookal snap je de eerste keer er de ballen van. Dit is een mooi stukje, ik wist niet dat het gebaseerd was op de ideeën van Nietzsche.

Ja, dat stukje is niet zo heel goed helaas, maar even voor de algemene strekking is het wel interessant.

Er zit nog veel meer in die film. Dat bot dat die aap in het begin in de lucht gooit wordt het ruimte-veerbootje dat vanuit de aarde naar het space station-gaat, met die walsmuziek erbij. Ooit afgevraagd waar die scene op leek? -- denk aan die documentaires over "het wonder van de geboorte", waar een sperma-cel door de leegte reist, de baarmoeder in, op zoek naar de eicel.
Dat ruimtestation is "de baarmoeder" -- want daar wordt de kiem gelegd van de geboorte van de "Übermensch", en het zaadje (het ruimte-veerbootje) komt van de bron -- de aarde.
De film zit vol met beelden die vanuit die invalshoek te verklaren zijn. En zo zijn er nog meer interpretaties... ik moet hem weer eens zien, volgens mij kan je er een avond over volpraten, omdat elk beeldje vol is van betekenis.

Er stond veel, heel veel, hier:
http://www.underview.com/2001.html

Maar die site is down .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2005 9:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

"der untergang". wat een schitterende film is dat.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-05-2005 9:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 25 mei 2005 9:30 schreef attila_de_hun het volgende:
"der untergang". wat een schitterende film is dat.


KLopt, mee eens.
In de Bios gezien, nog niet lang geleden.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 25-05-2005 10:13 by ZeroTheHero Profiel van ZeroTheHero

2001 is (samen met clockwork orange) ook veruit mijn favoriete film!
het 'dawn of man' gedeelte en de verkenning door de ruimte in het begin zijn geweldig
(en zo nog veel meer scene's)


Ik distancieer me volledig van ZM


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-05-2005 11:22 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 25 mei 2005 7:29 schreef Verval het volgende:


Dawn of the dead (2004) - Sterke remake van een onovertroffen meesterwerk.
Smaken verschillen...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 25-05-2005 14:10 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

Basic Instinct


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 25-05-2005 14:12 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

The Cube - zero



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-05-2005 14:26 by Schaep Profiel van Schaep

This Is Spinal Tap


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 25-05-2005 18:14 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 25 mei 2005 11:22 schreef BARABAS het volgende:
Smaken verschillen...


Ja


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-05-2005 18:25 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 25 mei 2005 7:29 schreef Verval het volgende:
Dawn of the dead (2004) - Sterke remake van een onovertroffen meesterwerk.




Iedereen heeft recht op mijn mening.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-05-2005 18:58 by Chantalie Profiel van Chantalie

Ik heb die Star Wars film (maandagavond in Leiden) gekeken. En ik heb er vreselijk om gelachen, de tranen biggelden over m'n wangen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 25-05-2005 19:07 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

vanavond naar de digitale versie van Star wars 3, wat dat digitale inhoud, geen idee of 't beeld of geluid is, maar 't schijnt uniek te zijn met slechts 6 digitale versies in heel Nederland, ben benieuwd!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-05-2005 19:09 by Chantalie Profiel van Chantalie

misschien was 't heel de bedoeling niet, maar al die lightsabers (met bijbehorende geluidjes) en aliens werkten mij vreselijk op m'n lachspieren. Met als klap op de vuurpijl dat kleine groene mannetje met veel te grote puntoren.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 25-05-2005 19:11 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 25 mei 2005 19:09 schreef Chantalie het volgende:
misschien was 't heel de bedoeling niet, maar al die lightsabers (met bijbehorende geluidjes) en aliens werkten mij vreselijk op m'n lachspieren. Met als klap op de vuurpijl dat kleine groene mannetje met veel te grote puntoren.


Blijkbaar je eerste ervaring met Star wars.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-05-2005 19:17 by Chantalie Profiel van Chantalie

absoluut, ik hou dan ook helemaal niet van Science Fiction. Maar op deze manier was 't erg grappig!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 25-05-2005 19:23 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Seed of Chucky
Undead
Finding Neverland


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-05-2005 19:31 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 25 mei 2005 19:23 schreef DarknessThere het volgende:
Seed of Chucky
Undead
Finding Neverland


Hoe was Finding Neverland


"This one is older than shit, heavier than time!"


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-05-2005 19:38 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 25 mei 2005 19:09 schreef Chantalie het volgende:
misschien was 't heel de bedoeling niet, maar al die lightsabers (met bijbehorende geluidjes) en aliens werkten mij vreselijk op m'n lachspieren. Met als klap op de vuurpijl dat kleine groene mannetje met veel te grote puntoren.

Dat is typerend voor Star Wars, bij mij werkt het ook op de lachspieren.
Maar ik hou überhaupt niet van Star Wars.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 25-05-2005 19:38]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-05-2005 19:38 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 25 mei 2005 19:17 schreef Chantalie het volgende:
absoluut, ik hou dan ook helemaal niet van Science Fiction. Maar op deze manier was 't erg grappig!


star wars noob;steriliseren


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-05-2005 19:40 by Chantalie Profiel van Chantalie

engerd


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen