|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rare dingen met 2001 meegemaakt. Ik zat 'm voor de tweede keer te kijken midden in de nacht(zonder licht aan) in m'n eentje omdat ik hem nog een kans wou geven...Het was in dat ellenlange stuk waar geen fuck gebeurd(op een bliepje na) toen de t.v met een enorme knal, lichtflits en rook besloot dat ik de film niet verder kon zien....Ik ben nog nooit zo geschrokken. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
erg interessant, ik heb die film zelf in mijn collectie omdat het echt 1 van de beste films ooit is (en dan doel ik op artistieke wijze) ookal snap je de eerste keer er de ballen van. Dit is een mooi stukje, ik wist niet dat het gebaseerd was op de ideeën van Nietzsche. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Star Wars 2 - Attack of the clowns: Slecht acteerwerk, saaie acteurs, (soms) matige effecten, saai (liefdes)verhaal, onlogische gebeurtenissen. Verder wel een aardige film. Dawn of the dead (2004) - Sterke remake van een onovertroffen meesterwerk. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ja, dat stukje is niet zo heel goed helaas, maar even voor de algemene strekking is het wel interessant. Er zit nog veel meer in die film. Dat bot dat die aap in het begin in de lucht gooit wordt het ruimte-veerbootje dat vanuit de aarde naar het space station-gaat, met die walsmuziek erbij. Ooit afgevraagd waar die scene op leek? -- denk aan die documentaires over "het wonder van de geboorte", waar een sperma-cel door de leegte reist, de baarmoeder in, op zoek naar de eicel. Dat ruimtestation is "de baarmoeder" -- want daar wordt de kiem gelegd van de geboorte van de "Übermensch", en het zaadje (het ruimte-veerbootje) komt van de bron -- de aarde. De film zit vol met beelden die vanuit die invalshoek te verklaren zijn. En zo zijn er nog meer interpretaties... ik moet hem weer eens zien, volgens mij kan je er een avond over volpraten, omdat elk beeldje vol is van betekenis. Er stond veel, heel veel, hier: http://www.underview.com/2001.html Maar die site is down . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
"der untergang". wat een schitterende film is dat. |
|
quote: KLopt, mee eens. In de Bios gezien, nog niet lang geleden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
2001 is (samen met clockwork orange) ook veruit mijn favoriete film! het 'dawn of man' gedeelte en de verkenning door de ruimte in het begin zijn geweldig (en zo nog veel meer scene's) Ik distancieer me volledig van ZM |
|
quote:Smaken verschillen... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Basic Instinct |
|
The Cube - zero |
|
This Is Spinal Tap |
|
quote: Ja Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik heb die Star Wars film (maandagavond in Leiden) gekeken. En ik heb er vreselijk om gelachen, de tranen biggelden over m'n wangen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
vanavond naar de digitale versie van Star wars 3, wat dat digitale inhoud, geen idee of 't beeld of geluid is, maar 't schijnt uniek te zijn met slechts 6 digitale versies in heel Nederland, ben benieuwd! |
|
misschien was 't heel de bedoeling niet, maar al die lightsabers (met bijbehorende geluidjes) en aliens werkten mij vreselijk op m'n lachspieren. Met als klap op de vuurpijl dat kleine groene mannetje met veel te grote puntoren. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Blijkbaar je eerste ervaring met Star wars. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
absoluut, ik hou dan ook helemaal niet van Science Fiction. Maar op deze manier was 't erg grappig! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Seed of Chucky Undead Finding Neverland |
|
quote: Hoe was Finding Neverland "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat is typerend voor Star Wars, bij mij werkt het ook op de lachspieren. Maar ik hou überhaupt niet van Star Wars. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 25-05-2005 19:38] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: star wars noob;steriliseren Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
engerd So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |