|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik vind van wel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ok dan. Ik had net een verkeerde smile gebruikt. Ik ga hem kijken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Goed zo! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ehh ik bedoel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik dacht al aardig ben jij On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Valt alweer mee he? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Net gezien... hehe... Spijtig eigenlijk dat zo veel main characters zo'n kleine rol hadden... Ik denk dan aan Squidward en Sandy... |
|
Ik ben naar Kingdom Of Heaven gaan zien... het was slecht. Ik had meer verwacht van Ridley Scott. Ik ben tevens tot de conclusie gekomen, na het kijken van 1) LOTR, 2) Pirates Of The Carribean en 3) Kingom Of Heaven, dat Orlando Bloom maar één typetje kan vertolken, en dat is waarschijnlijk zijn sullige, pseudo intellectuele blikken om zich heen werpende, niet-goed-in-dialogen-zijnde zelf. |
|
Net austin powers: goldmember gekeken op tv. Leuk. |
|
.. |
|
Vette shit. |
|
quote: ikke ook gekeken |
|
Net heen en weer gezapt tussen Austin Powers en The Rise of Velvet Revolver op MTV... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Idd. ook zitten kijken... grappig. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Mulholland Dr. Conclusie: What The FUCK ? *freaked out* Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Kijk, da's een vette film die slaat tenminste ergens op. Ik heb net Sin City gezien, dat ging gewoon nergens over. (da's idd geen vergelijking nee, dat klopt.....) [Dit bericht is gewijzigd door M. op 13-06-2005 23:35] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Team America GENIAAL !! En,nee,ik heb niet per ongeluk mijn caps aan staan,maar ik wou dat woord nog wat extra kracht geven.Team America heerst namelijk echt 99,9 % van alle films er keihard uit. |
|
Team America is toch die film vol met humor voor de simpele zieltjes die echte humor niet snappen? |
|
Inderdaad,daar reken ik mezelf ook onder. |
|
Monster. Flauw. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
The Jacket. Echt een prachtige film! Goed verhaal, goed acteerwerk. Een aanrader! |
|
quote: Cast is? En in het kort waar gaat ie over? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Adrien Brody, Keira Knightley en Kris Kristofferson zijn wel de grootste acteurs. Verhaal gaat over een ex militair (Jack) die gestoord word verklaard en terecht komt in een kliniek. Die dokter daar stopt hem in een soort dwangbuis, in een lijkenla, en laat hem daar uren inzitten. Jack krijgt visioenen over de toekomst, en ziet beelden waarmee hij de mensen in het heden zou kunnen redden. Ook ontmoet hij Jackie (Keira), die hem probeert te helpen. Ik kan hem niet mooi omschrijven, maar hij is echt heel goed! |
|
Ok ga eens checken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |