|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | ||||
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
           Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?  | |||||||||

| 
 | 
   Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?  | |||||||||

| 
 | 
 The Godfather     "This one is older than shit, heavier than time!"  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Geweldige film, makkelijk te snappen maar toch niet voorspelbaar.   Gister The Sphere gezien. Al eerder gezien, maar vind 'm toch nog erg goed! "Obras son amores y no buenas razones"  | |||||||||

| 
 | 
 Verval, Rensykdom en Digerdoden zitten hier He-Man de film te kijken.   Iedereen heeft recht op mijn mening.  | |||||||||

| 
 | 
 The Final Sacrifice! (de MST3K versie) Jups, zijn plaats in de imdb bottom top 100 goed waard   Zenial  | |||||||||

| 
 | 
 quote:is daar een film van?    | |||||||||

| 
 | 
 quote: Met Dolf Lundgren..die is heersch..   SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.  | |||||||||

| 
 | 
 The Godfather 2 "This one is older than shit, heavier than time!"  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Jaja, Masters Of The Universe. http://www.imdb.com/title/tt0093507/   Iedereen heeft recht op mijn mening.  | |||||||||

| 
 | 
 De ongelovelijke reis deel II met Bram op de bank...     Bloodied by the thorns beside the leaves  | |||||||||

| 
 | 
 quote:  LOTR?? Iedereen heeft recht op mijn mening.  | |||||||||

| 
 | 
 Schaep heeft Snatch gekeken met heel veel kippevel! Bloodied by the thorns beside the leaves  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Neehee. Met honden en katten. Bloodied by the thorns beside the leaves  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Wat deed jij dan dat hem kippevel bezorgde    | |||||||||

| 
 | 
 quote: Hehe dikke heersch ja    | |||||||||

| 
 | 
 quote: Haha, de eerste heb ik daarvan gezien. In gedubde versie dan nog ook!   [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Ik moet nu al niezen..... Iedereen heeft recht op mijn mening.  | |||||||||

| 
 | 
   | |||||||||

| 
 | 
 Hahahahahahahaha...gay & overrated!!!!    Iedereen heeft recht op mijn mening.  | |||||||||

| 
 | 
 Gisteren My Little Eye gezien... Matige film.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: KLinkt best gay   Wat is het voor film? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.  | |||||||||

| 
 | 
 Vrjdag Dogma es gekeken   Was lache  | |||||||||

| 
 | 
 soort van Big Brother film maar dan in de vorm van een thriller, en het is goede film met een mooie plotwending  | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | 
|  | Index / Nieuws, actualiteit en media |  |  |  Vorige pagina | Volgende pagina |  |