![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vervolg van Hero zeg maar ![]() ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
"When Worlds Collde" uit 1951 net gezien, ![]() ![]() |
|
Hellboy straks maar eens kijken, iets zegt mij dat dit ook een verschrikkelijke kutfilm is. ![]() ![]() |
|
quote: Dacht ik eerst ook, maar dat viel alles mee. Superhero's heerschen. ![]() |
|
quote: Ik heb de afgelopen paar dagen zulke baggerfilms gekeken dat ik nu overal negatief over ben ![]() ![]() |
|
quote: ik quote mezelf maar eens, puur ter promotie van deze leuke film. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-06-2005 22:21] ![]() |
|
8MM op Veronica ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: wat was dat een rukfilm! ze doen alsof het een geweldig kunststuk is, maar uiteindelijk lijkt het echt nergens op.. niet kijken dus ![]() ![]() |
|
Vorige week "Madagascar" gekeken.. Viel een beetje tegen.. Maar dat kleine schattige maki'tje met die zielige grote oogjes was dan wel weer leuk ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: Geeeee-wel-di-ge special effects.. Nou, poeh!! ![]() ![]() |
|
Scary Movie 3, eerst verwachte ik er echt weinig van na de tweede gezien te hebben maar toen ik hoorde wie de regiseur was toch maar eens gekeken en ik lag dubbel ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Submerged: Ontzettende schijt film met coolio dus dat zegt al genoeg meer commentaar overbodig. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Innerstate 60 feel good filmpje met inhoud, eigelijk best gaaf! Ik distancieer me volledig van ZM ![]() |
|
Batman Begins. Fuck wat een geweldige film! Ze hadden geen betere acteur kunnen kiezen voor de rol van Batman.. de andere acteurs waren trouwens ook niet mis! Liam Neeson, Gary Oldman, Michael Caine, Morgan Freeman, Katie Holmes. Ik vond echt alles goed aan deze film, echt gaan kijken hoor! ![]() |
|
Hmmmz... ik had de hele tijd zoiets van "wat doet American Psycho dude hier? wanneer gaat ie flippen?" En ik heb een schijthekel aan Katie Holmes... verder wel leuke film ![]() Zenial ![]() |
|
Bronenosets Potyomkin ![]() |
|
quote: Echt goed kon je 'm m.i. niet noemen, maar ik meen mij te herinneren dat hij toch zo z'n pluspunten had? Of ben ik Bilal nu aan het goedpraten? ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Interview With The Vampire. Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Zojuist gezien: 'What the bleep do we know'. De film is een combinatie van een verhaal over een dove vrouw met die nogal merkwaardige verschijnselen meemaakt en een documentaire waarin allerlei deskundigen op het gebied van psychologie, natuurkunde en neurologie aan het woord komen en zo uitleg geven over de dingen die ze meemaakt. Op zich een interessante film, al werden er naar mijn smaak iets te uiteenlopende onderwerpen besproken wat het enigzins chaotisch maakte. Wat ik wel cool vond, was dat er een nummer van Aeon Spoke in de film voorkwam. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
"Neon Genesis Evangelion: End of Evangelion" Vaag! Beter dan de laatste afleveringen van de serie, maar het blijft fucking vaag. Zenial ![]() |
|
Gister half The Perfect Storm gezien, en toen ben ik in slaap gevallen...Wat kwam doordat ik moe was en niet door de film, want die vond ik wel leuk. .. ![]() |
|
Madagascar! WHOAHAHAH heersch! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zodra een film in Nederland nagesynchroniseerd gaat worden, valt ie in de Michael Jackson categorie War of the Worlds lijkt me vet worden by the way .. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |