![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
RASpatat it is!! ![]() ![]() Doen WE! Suck my piss ![]() |
|
quote: Na-aper! (Binnenkort toch nog maar 'ns naar Bottom kijken. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Die moet je zeker kijken! Duurt niet al te lang en is erg goed! Zenial ![]() |
|
Heeft iemand Raptor gezien? Wat vonden jullie ervan? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Deze week - Irréversible ![]() - Closer (hmm ![]() - Postmark Paradise ( ![]() - Simon - Motorcycle Diaries En in de bios nog - Batman Begins ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Heb ik al een jaar liggen hier, durf het nog steeds niet aan ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: d'r zitten inderdaad wat minder gezellige scenes in ja. ![]() |
|
die wil ik ook al tijden zien. ![]() |
|
quote: Gewoon kijken ![]() ![]() |
|
Gister maar even weer Akira bekeken.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Heb vorige zondag Finding Neverland gekeken. Ik moest huilen aan 't einde, prachtige film! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: is dat die met J. Depp? ik haat peter Pan, maar is dit wat dan of niet? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Yep, da's die film. De rode draad in de film is dan ook niet zozeer het verhaal rondom Peter Pan, maar eerder over hoe de schrijver aan z'n inspiratie is gekomen. Qua verhaal zijn ze dan wel totaal niet vergelijkbaar, maar ik denk dat je 'm qua sfeer wel een beetje kunt vergelijken met een film als Big Fish. (tja, ik hou heel erg van dit soort films, maar da's natuurlijk voor iedereen weer anders) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Batman ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Naked gun 33 1/3 nu. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Net eindelijk Sin City gezien: ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ja ook net, blijft lollig. En daarna 'Laputa: Castle in the Sky' van Miyazaki. Leek best veel op 'Nausicaa' maar wel mooi... Zenial ![]() |
|
net incredibles gekeken.. coole film ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Hmm, Laputa is volgens mij de enige Miyazaki die ik nog niet gezien heb. Toch eens doen... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
robin hood-men in thights Ouwerwets met mel brooks ![]() |
|
"The Life Aquatic with Steve Zissou" Hahahaha vaag! Vreselijk geacteerd, vreselijke soundtrack en vreselijke computeranimaties, maar allemaal opzettelijk. Weer erg subtiele humor van Bill Murray, net als in Lost in Translation. Zenial ![]() |
|
Smultronstället Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
MAY Suck my piss ![]() |
|
Satan's school for girls ofzo wat een dikke vet kut B-film ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |