|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Je vraagt het ook helemaal verkeerd. Je moet dit soort dingen altijd subtiel en on-topic vragen, bijvoorbeeld zo: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Oeh als je het zo stelt. Lekker lichaam, hmmmmm. Ik moet zeggen ik vind het een erg gave plaat. Sommige voorgangers spreken me toch iets meer aan, maar toch... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben wel een semi-god, geen demi! signature |
|
quote: Laten we zeggen dat dat hetzelfde is ongeveer? Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: jij hebt gestudeerd signature |
|
quote:Crush.Fukk.Create is een uiterst professionele DVD. Zeer de moeite waard! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Alleen nog zo fokking duur overal.. 31,99 geloof ik Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: He damn, ik ben ontmaskerd Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
Er komt bijna weer een nieuwe Behemoth CD: Demonica En hij komt uit (tja, raad is) op 06.06.06 (Ik kwam toevallig op de website) Ik hoop weer op een meer black album boven weer zoiets als Demigod. Al was dat een erg gaaf album. Afwachten maar Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Satanica...Demonica....klinkt nu al als een herhalingsoefening... quote: Ja ken ik, en die DVD is goed; alleen jammer dat het Pools niet ondertiteld is, maar dat zal toch vast BS zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-04-2006 13:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En? iemand Demonica al in huis? Zoja, ist wat? |
|
Hmmm, nog niks over gehoord/gelezen iig [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 04-09-2006 20:53] |
|
Demonica heerscht Hij bestaat uit een promo en een demo (2 CD's dus), met wat extra tracks erbij; oude versie van Moonspell Rites o.a. . Lekker old-school geluid en een mooi boek erbij met commentaar van mensen over Nergal enzo. 2 coversongs: Hellhammer- Agressor en Mayhem - Deathcrush. Er zijn alleen 10.000 van, ik moest ook behoorlijk mn best doen m te pakken te krijgen, maar als groot Behemothfan moest ik m hebben natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 04-09-2006 21:45] |
|
ben niet zo bekend met hun oeuvre. maar wat me meteen opviel was het Anthrax riffje van 'Be All End All' in het Behemoth nummer 'Conquer All' |
|
quote: hehe ik was dit topic aan het zoeken om te vragen of er nog meer mensen in dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=cX7tJDX_kPQ eigenlijk ook dit nummer riffje terughoort: http://www.youtube.com/watch?v=m9bUsCcoWSw maar het antwoord is er dus al... je zou toch zeggen dat Nergel toch wel zo'n Anthrax klassieker moet kennen of in ieder geval een producer! [Dit bericht is gewijzigd door Ed op 13-09-2006 23:06] |
|
quote: Ja, maar er zijn duizenden riffs die worden herhaalt. Of bands jatten het of ze vinden ze opnieuw uit daar gaat het niet om het gaat erom hoe je ze in de muziek gebruikt en met wat er allemaal bij. Er is nog genoeg mee te varieeren alleen al qua tempo en ritme. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: tuurlijk dat weet ik ook wel maar dit is net zoals de riff van warpigs gebruiken of stairway to heaven of one.. sommige riffs zijn gewoon te bekend om zo duidelijk naar voren te laten komen in een ander nummer, toen ik dit nummer de eerste keer hoorde zat ik echt letterlijk Anthrax te zingen. |
|
quote: idem. Zoals Jan Chris van Gorefest ooit al eens zei 'Beter goed gestolen dan slecht bedacht'. maar dit is niet goed gestolen, dit is té obvious. |
|
Precies, het is gewoon een eerbetoon. Net als dat Nile-nummer met die Candlemass-riff. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
zowel nile als behemoth hebben er tenminste een gaaf nummer omheen gebouwd... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Damn, Demigod is toch wel erg gaaf zeg. Ik moet eens afleren CD's na 1 luisterbeurt af te schrijven, godverdomme. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Behemoth . Ik vind ze echt erg vet. Oud en nieuw werk, alles heeft zijn charme. Ik vind vooral de texten erg leuk van Behemoth, daar zit zoveel informatie in, erg tof. Inspirerende muziek! Groeit op voor galg en rad. |
|
quote: Ja inderdaad! Ik vind het ook leuk dat Nergal altijd commentaar geeft in de boekjes. Ik zou eigenlijk weleens al die werken zelf willen bekijken waar hij lyrics op baseert. Jammer dat er zo moeilijk aan het spul te komen is >_< Ik wil erg graag Zos Kia Cultus en Grom nog hebben.. |
|
quote: Zo da's iets duidelijkere info |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |