|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
vind Behemoth ook te gek, maar niet zo |
|
quote: Hahaha iets minder overdreven Ik heb het niet allemaal dubbel. En jij mist Demonica en The Apostasy [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 23-07-2007 17:39] |
|
quote: Is niet van mij maar ergens gezien op het behemoth-forum, die had echt alles, speciale edities, LP's ,Pic LP's, noem maar op. Wel mooi als je alles zo hebt, maar wel wat duur. quote: Ik heb enkel Demigod en The Apostasy , misschien dat ik binnekort nog wel eens Zos Kia Cultus koop als ik hem tegenkom. Verlekkerd op dood metaal |
|
ik kom een heel eind... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik heb trouwens ook al die EP's niet, die boeien me niet zo, omdat de nummers vaak "dubbelop" zijn, ook al zijn dat dan live- of rehearsalversies. Er staan tenslotte te weinig nieuwe nummers op om het te kopen. Het gaat mij vooral om de full-lengths en die heb ik dus allemaal nu Daarbij heb ik wel Demonica. (En ja, ik ben niet rijk en verder vrij zinnig.) [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 23-07-2007 19:09] |
|
quote: Doet-ie netjes maar zo rijk ben ik ook niet. Zie mijn zwamverhaal over EP's, daar heb ik het geld niet voor en als je dan moet kiezen, kies ik om die redenen nooit EP's. quote: www.dis-order.com (atm alleen niet op voorraad) [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 23-07-2007 19:08] |
|
Tijdens het opzoeken van de persingen die ik aan cd's heb stond op mijn Behemoth - Satanica het nummer MMP CD 0077 (Metal Mind). Ik kom echter van Metal Mind overal MMP CD 0090 tegen op internet (digipack). Daar staat Starspawn ook niet op, dus dat klopt; op de 0077 namelijk ook niet (wordt nog wel achterop het boekje vermeld) Kan iemand de 0077-release verifiëren op echtheid of heb ik hier misschien met een pirate cd te maken? |
|
Metal mind IS pirate The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja, dat was duidelijk maar ik heb het nu dus over "dubbel pirate", of zo. Of die hele persing "officieel" is uitgebracht. EDIT: Never mind, ik heb 'm al gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 19-08-2007 17:52] |
|
Voor de overbodigheid wil ik graag nog even melden dat ik "The apostasy" een moddervet album vind. Doe zo voort Behemoth! "Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik |
|
quote:Damn, dat ik jou hier ooit nog zou zien posten! |
|
quote: Daar drinken we een cola op! "Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik |
|
Heb The Apostasy ook eindelijk en tering wat een harde, maar geniale plaat is het weer |
|
Kijk vaker de video's op Youtube, blijven vet. |
|
Ja dat ging dus vervelen. Ik denk dat ik maar gewoon alles van ze download, want alles heerscht? |
|
Met afstand de best black/death-metal band ooit! Ze blijven me vebazen. Elke optreden en elke plaat opnieuw. Iedereen moet voor ze buigen.....BEHEMOTH HEERST! |
|
Als DE beste black/death-metalband ooit zou ik ze niet willen bestempelen (voor mij is dat eerder Belphegor, maar dat ben ik hoor) maar het is inderdaad een geweldige band [edit1] Hierbij de nieuwe clip van Prometherion! http://www.youtube.com/watch?v=rGsP2E8N2CQ [edit2] Oja, Inferno=GOD [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 31-10-2007 15:50] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zekers! Behemoth is voor mij wel de nummer 1, in elk geval in blackened death (daarna, héél dicht daarna, zeker Belphegor!) en zelfs in black metal staat Behemoth erg hoog in mijn lijstje. De sfeer is voor mij persoonlijk ongekend, ook al is het spel kwalitatief matig. |
|
quote:Die clip heb ik ook gezien. Rostte er nogal op los! |
|
Deze band staat dan ook heel erg hoog op mijn "MOET ik nog een keer zien"-lijstje. Ik heb nu van verschillende kanten al gehoord dat dit live een beestig brute band moet zijn. Zien dus ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Klopt helemaal! Was naar Extreme Aggression gekomen, man |
|
Als dat mogelijk was geweest. Geld, geld, geld....... Ik heb betere tijden gekend op dat gebied. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 31-10-2007 17:10] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Je bent niet alleen Maar Behemoth heerst natuurlijk ook Faustian Spirit of the Earth |
|
Behemoth gaat bij mij toch boven Belphegor. Spreekt mij toch net iets meer aan. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |