|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik loog. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Laatste paar albums zit inderdaad niet zo veel variatie in, maar het blijft erg gaaf. De nieuwere cds draai ik regelmatig, die oude bm wat minder. |
|
mag het weer ontipok Niet dat mij deze band iets kan schelen, dat terzijde.. Suck my piss |
|
quote: Ik wilde je niet kwetsen. Het spijt me gewoon heel erg. Ik weet niet wat het is met me de laatste tijd.. Ik hoop dat dit geen invloed heeft op de rest van onze reis richting geluk.. ? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Gisteren weer eens "Grom" geluisterd, blijft een geweldige plaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Maar ik dacht juist dat jij wel een beetje van de br00tal death was, waarom spreken die latere albums je niet meer aan dan? Als het toch ontopic moet. |
|
quote:ik heb al een roze wolk gereserveerd! met muziek van behemoth erbij, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: tegenwoordig een beetje death idd. vind het vaak nogal op elkaar lijken. Of misschien moet ik de latere albums een proberen. Christians to the lions is een meesterlijk nummer swah, ik zweer het.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-08-2008 21:50] Suck my piss |
|
Nieuwe plaat komt op 7 augustus uit. Faustian Spirit of the Earth |
|
Met Colin Richardson achter de knoppen. Ben benieuwd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
DAMN! Wat een modderfokking gave cd hoes! Hebbehebbehebbe! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: +10 "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Tracklist nieuwe plaat: 1. Daimonos 2. Shemaforash 3. Ov Fire And The Void 4. Transmigrating Beyond Realms Ov Amenti 5. He Who Breeds Pestilence 6. The Seed Ov I 7. Alas, Lord Is Upon Me 8. Defiling Morality Ov Black God 9. Lucifer Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ben zeer benieuwd naar deze schijf. |
|
Ik ook! |
|
quote: als dat maar geen nattefrost takes a piss achtig intermezzo wordt... |
|
Ov ov ov ov Faustian Spirit of the Earth |
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
De nieuwe cd is gelekt |
|
quote: En ik ben alweer niet onder de indruk. Jammer... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nu voor het eerst aan het luisteren, klinkt tot nu toe niet verkeerd. Meningen? |
|
Wat ik er tot nu toe van gehoord heb klonk vet! Hij lijkt wat meer organisch te klinken en er is wat meer tijd besteed aan songs en wat minder aan het technische aspect. Voor mij gevoel ligt ie dichter bij Zos kia cultus dan bij Demigod en The Apostaty. En laat Z.K.C. nou net mijn favoriete album zijn. Ik moet hem zeker nog wat luisterbeurten gunnen maar tot nu toe ben ik erg enthousiast. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja, kan me daar denk ik goed in vinden. Hij sluit opzich goed aan bij de afgelopen 2 albums, wat ik niet erg vind. Maar ligt inderdaad ook weer dichterbij Z.k.C. Tot nu toe erg geslaagd.. benieuwd hoe die is na een paar luister beurten, tot nu toe |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |