|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet?!? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voor mij eindigt het een beetje na Thelema..de link naar black metal is er zo goed als uit..technisch bl;ijft het uitmuntend maar het raakt me niet meer *zet satanica weer ff op* Live blijf ik ze bruut vinden vooral de zanger jezzes wat een uitstraling Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
geloof me ik heb ook nog lang niet alle topics gehad en nee ik ben niet iemand die blij is met zijn "collectie" metal rocks en ik zou graag meer bands leren kennen. ik luister eigenlijk al 4 jaar naar 3 bands maar dat wil ik nu uitbbereiden dus dat is de reden [Dit bericht is gewijzigd door thunderfox op 10-11-2004 18:02] |
|
quote:Wees blij dat iemand niet meteen cd's koopt van de eerste de beste pruts band. Mp3's zijn er om een band te checken ... |
|
quote: |
|
ai .. dat had ik niet gelezen .. dat is wel erg triest ... |
|
is die nieuwe al uit inmiddels? (ja ik weet dat ik alles van behemoth verkocht heb via ZM ) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik zag 'm vandaag staan in de Boudisque, dus ja. |
|
Heeft iemand de DVD van Behemoth? Ben wel benieuwd hoe die is! Geloof nog niet dat ie besproken is in deze thread... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Behemoth doet me enkel maar denken aan "The pagan vastlands" en "Stormoning near the Baltic". De rest kan me maar weinig boeien... [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 12-11-2004 0:49] |
|
quote:Er zijn toch meerdere DVD's van Behemoth. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De nieuwe, Demigod, van Behemoth is weer van hoge kwaliteit. Vind hem net niet halen bij Zos Kia Cultus, maar is wel een tikkeltje bruter dan ZKC. Minpuntje vind ik de vocalen, die klinken net wat te vervormd, maar gaandeweg het album raak ik er wel aan gewend. |
|
Crush FUKK Create is echt een meesterlijke muziek DVD! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 27-12-2004 23:40] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Idd, er zijn er 2. Maar er is dus net een nieuwe uitgekomen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Demigod, hun nieuwe cd is echt meesterlijk! |
|
lol , net even die dvd gedownload . wat een bagger geluid/publiek Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Downloaden is dan ook zwaar gay! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vind die nieuwe wel ok. Ook niet meer als dat. Wel goede kwaliteit metal maar niet meer zo appart als ze voorheen maakten. Vind die vorige van hun nog het vetste. |
|
quote: ga even 30 euro neertellen voor een kut dvd! als ik nu ook al mn dvd's orgineel moet kopen hou ik helemaal geen cent meer over Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Heb je de goeie wel dan?? "Live Eschaton" is idd wat minder, in tegenstelling tot "Crush ....." [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 28-12-2004 16:41] |
|
ik heb dus die Live Eschaton Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: De verkeerde dus met idd supersaai publiek. spelfout weggehaald... |
|
polen he! trouwens griise , gaast oek naar zalen schaaf 19 januari? kin ik die demo's weer even met nimme! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 28-12-2004 16:46] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |