|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Prometherion is vet! |
|
Dat stemgeluid bevalt me toch beter dan dat bij bijvoorbeeld Conquer All |
|
Wat is de normale manier? [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 02-11-2007 13:32] |
|
Die vraag had ik al verwacht ja. Daarmee bedoel ik de zang zoals die op The Apostasy te horen is, in plaats van het gebulder op Demigod. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 02-11-2007 13:52] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vond de vervormde zang op Demigod niet zo geslaagd. |
|
quote: behemoth, belphegor, behemoth, belphegor Moeilijke keus. Doe ze gewoon allebei maar dan. "Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik |
|
BEHEMOTH in Europe 2008 1/ Feb FR DE Hannover Musikzentrum 2/ Feb SA NL Rotterdam Baroeg 3/ Feb SU UK Birmingham Barfly 4/ Feb MO UK Glasgow Barfly 5/ Feb TU UK Sheffield Corporation 6/ Feb WE UK Portsmouth Wedgewood Rooms 7/ Feb TH UK London Ulu 8/ Feb FR FR Nantes Olympic 9/ Feb SA ES Irun Tunk! 10/ Feb SU ES Vigo A! 11/ Feb MO PT Lisbon Cine Teatro de Corroios 12/ Feb TU PT Faro Ass. Musicos de Faro 13/ Feb WE ES Granada Industrial Copera 14/ Feb TH ES Madrid Ritmo & Compas 15/ Feb FR ES Barcelona Apolo 2 16/ Feb SA FR Limoges CC John Lennon 17/ Feb SU FR Paris La Locomotive 18/ Feb MO DE Frankfurt Batschkapp 19/ Feb DI DE Jena F-Haus |
|
quote: tedju ni eens na Belgiƫ godver |
|
Als ik eerst naar Demigod luister, en daarna naar The Apostasy, dan krijg ik het gevoel dat Behemoth 45 Nergals heeft ontslagen en er nog maar 1 over heeft. Niets mis mee, de nieuwe plaat slacht, maar ik houd persoonlijk meer van die multi-layered zang van Nergal. |
|
BEHEMOTH finally presenting their first live album ever! This is a release worth exploring by fans of BEHEMOTH as well as those who are looking for a 'Best Of' with which to explore their discography. Available as Digibook(15 Tracks) & Metalbox(incl. Patch + Guitarpic + bonus songs). The release of this masterpiece is scheduled for october 2008. Tracklist: 1.Rome 64 e.v 2.Slaying The Prophets Ov Isa 3.Antichristian Phenomenon 4.Demigod 5.From The Pagan Vastlands 6.Conquer All 7.Prometherion 8.Drum Solo 9.Slaves Shall Serve 10.As Above So Low 11.At The Left Hand Ov God 12.Summoning Ov The Ancient Ones 13.Christgrinding Avenue 14.Christians To The Lions 15.Sculpting The Throne Ov Seth 16.Decade Ov Therion 17.Chant For Ezkaton 2000 e.v 18.I Got Erection 19.Pure Evil & Hate |
|
Nice ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ben er eens goed voor gaan zitten, ik ben niet heel bekend met Behemoth, maar wel gevoelig voor trends. + *Briljante podiumpresentatie *De Blackmetallook is erg cool inclusief de over-de-top kleding *De muzikale progressie van gammele blekband tot een bulderende blackdeathbands is indrukwekkend - *Muzikaal en compositietechnisch lijken ze aan het plafond te zitten, de laatste cd's lijken allemaal op elkaar en ze doen steeds dezelfde truukjes *In een van hun nummers die ik zag op de Neurotic Deathfest video speelt een van de gitaristen het hele nummer lang het laatste loopje van Vermillion Part 1 van Slipknot *De te fanatieke antichristelijke aankondigingen zijn erg sneu geen band waar ik iets van zou jatten [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 22-08-2008 20:24] |
|
Behemoth, gave band, jammer dat ze eruitzien als een stel fags, als ze op het podium stappen zou je zeggen wat een homofiele bende bijelkaar. maar als ze dan beginnen te spelen, damn, geweldige bak herrrie, ik trek het. Fuck the world and fuck you |
|
Ik moet zeggen dat ik het wel eens ben met TMDCWF op het gebied van hun progressie. The Apostasy is op zich natuurlijk een moddervette plaat, daar niet van. Leg Demigod er naast, en je hoort dat er eigenlijk niks is veranderd. Gave nummers ja, maar de meeste hadden net zo goed op Demigod kunnen staan. Bij Zos Kia Cultus en Demigod is het in ieder geval 10x beter te horen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind ze live echt goed hoor :S En ik vind ze er ook gaaf uitzien Ze gaan echt helemaal los. Stelletje wilden op het podium (ja je moet er van houden). Heb ze afgelopen februari gezien, toppi Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:jij hebt gewoon geen smaak kwa kerels. Fuck the world and fuck you |
|
Als jij nou eens een lederen pakje aantrekt, mental. |
|
quote: Ach wat weet jij daar nou van joh Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Zo kom je wel van de veestapel af ja. |
|
quote:zo'n ruige hardcore kerel als ik vind je vast niets he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: :')!! |
|
na Thelema.6 ben ik afgehaakt.. Suck my piss |
|
quote: Nee ik val op zakenpikkies Duh Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:aha, een kapitalistje. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |