![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heeft dit album echt een hoogtepunt ? Ongelofelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 16-02-2014 8:47] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
quote: Een en al hoogtepunten... het tegenovergestelde van jouw aanwezigheid hier dus. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: ![]() We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
:') Maarrem, Bijenkorfjes? ![]() |
|
Gaat Behemoth stoppen? Hm... “This album opened many doors for us, but it also closed many. You can expect anything from us. Things could go in any direction. There might not even be another record; everything feels right. “We’re on a very exciting journey right now. It’s a very joyful ride – but I don’t know where it’s going to take us. We might end in a dead-end, and just call it quits.” When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Eerste nummer van Sventevith is graaf maar ook het enige waardevolle van hun BM-periode. Nadien pertinent geweigerd nog te volgen toen ze DM begonnen te spelen. Ik ben daar tegen. Opnieuw beginnen en met nieuwe naam! Ze lachen met de fans! En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Groot gelijk. ![]() |
|
LOL Boeiender ![]() |
|
quote: ik lach mee ![]() ![]() ![]() ![]() geweldige band ![]() |
|
Ik ben na Pandemonic Incantation ook afgehaakt, qua muziek. De merchandise is vaak wel geweldig, dus ik wil nog wel eens een mooi shirtje halen. The Satanist vond ik dan wel weer redelijk uit te houden. Hafgufa ![]() |
|
Vanaf Grom vond ik het al pleite. Nu, heb het nooit speciaal gevonden. Op Graspop vond ik ze veel weg hebben van een stadion-band, met hun "heuij, heuij, heuij". Da's mijn soort metal niet. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Jouw soort metal maken ze niet meer, dat staat blijkbaar alleen op vage tapes uit uiterlijk 1992 ofzo. Hafgufa ![]() |
|
quote: toen hij dus 9 was ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote:Joh. Ik dacht dat het een ouwe zeikerd was, is het een jong zeikerig broekkie... ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ik merk simpelweg een onderscheid tussen Graspop-metal enerzijds & dat van underground-labels anderzijds. En dat alles binnen eenzelfde subgenre als black metal. Where is the unity? En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Namecalling doesn't make you popular. Het toont enkel je onmacht. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: hXc ![]() |
|
quote: Los van feit dat ik Demigod wel kan smaken kots ik ook van dat rockgedoe. waar zijn die handjes, ach man ga toch naar de special Olympics of zo, daar is die vraag echt relevant. signature ![]() |
|
quote: Check Vinterland topic daar zegt hij dat hij hu 31 is ![]() Hij is nog lang zo oude en ziekerig niet als jij en ik ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 24-09-2014 0:52] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Regi Behemoth. En nu gaan we vegen ![]() |
|
signature ![]() |
|
Oei. Ach ja. ![]() |
|
... maar idd "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |