|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Twee weken terug nog in Noorwegen gezien. Zelden zo'n strakke show gezien. Zelfs het propellor-headbangen van gitarist en bassist ging precies gelijk.....niet te geloven...en dan ook nog zo strak spelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Op Graspop waren ze ook zwaar de moeite Op Graspop ook mijn collectie evervolledigd met "Thelema 6" en "Zos Kia...", blijft vet. Die gasten behoren voor mij echt tot de nieuwe "groten" I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Yeps, zoals al ergens anders gepost... Op Harvest (in A'pen) waren ze ook weer super!! Enkel jammer van het geluid dat in begin wat rommelig was,maar dat was snel opgelost Ik heb ze nog niet zo lang geleden ook in Biebob in Vosselaar gezien... Dat is volgens mij nog steeds de meest strakke show die ik al OOIT heb gezien!! O-ver-wel-di-gend!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
fantastisch? kan mij iemand vertellen waarom dit zo fantastische deathmetal is? Het enige wat ik eruit destilleer is een hoop DB geweld en de rest is nogal zaaddodend danwel oersaai uitgevoerd. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Oersaai uitgevoerd?? Hoe kom je daar bij? Heb je deze mannen wel al eens live aan het werk gezien de laatste jaren? Ik kan je verzekeren dat er geen saai moment aanwezig is hoor...Ik zou er kunnen inkomen dat de muziek je niet ligt...ieder zn smaak, maar Behemoth saai te noemen??Daar kan ik echt niet bij hoor En zaaddodend... tja,metaforisch als een schop tegen je ballen kan wel als omschrijving dienen superaggressieve band!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Behemoth is voor mij persoonlijk een geweldige ultra-strakke heerschband! Laatst in Hardenberg gezien waar ze een geweldig vette show neergezet hebben, en ja de muziek, je moet er misschien van houden, maar ik vind dat het bijzonder knap in elkaar zit allemaal en dat de DB-salvo's er zeker in thuis horen. Vette Heersch! an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik vond Behemoth als een van de weinigen een goede show weggeven in Antwerpen. Goede podiumpresentatie, strak geluid. carcasstrid |
|
WAT UBERHEERSCHT DIE NIEUWE MINI ZEG!!!! Wat een vet en strrrrrrrrrrzzzakhhhh geluid... miljaardenondedju en die live tracks... der is aan gewerkt, maar wat een sound!!! aaargh KOPEN of laat je hersens slopen! signature |
|
Ik heb altijd al verkondigt dat Behemoth vet is...kan ik eindelijk mijn oogst binnenhalen... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ach, dat word weer aanschaffen dus. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Aha...die was ik bijna uit het oog verloren! Hier ga ik vanmiddag direct om bij de platenboer! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Oh, was jij dat? Ik vroeg het me al af... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Hoeveel echt nieuwe nummers staan er op? Dus geen covers en bewerkingen etc. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Eentje, maar dat nieuwe nummer heerscht wel supreem! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: He count Usher Voor de rest val je wel mee [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 02-11-2005 15:39] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Thx, ik maak snel vrienden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
01. Slaves Shall Serve (album version) 02. Entering the Pylon ov Light (non album song) 03. Penetration (THE NEFILIM cover) 04. Until You Call on the Dark (DANZIG cover) 05. Demigod (live at Sweden Rock festival) 06. Slaves Shall Serve (live at Sweden Rock festival) 07. Slaves Shall Serve (enhanced video clip) Danzig suckt big time , maar die Penetration signature |
|
Blasfeem, Danzig is gaaf (vooral als ie neer wordt gemept door een dikke hardcore gast ) Die Slaves Shall Serve videoclip is erg tof trouwens!!! Zenial |
|
MTV vraagt er een "beschaafde" versie van... signature |
|
quote: Om niet uit te zenden zeker? |
|
Is de DVD Live Eschaton een aanrader trouwens? Crush fukk create lijkt me iig een aardige aankoopkandidaat...vergelijkbaar? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: CFC is zeker een aanrader!!! Beelden op Live Eschaton zijn goed (Krakow Studio) en geluid is ook top, alleen publiek is er lauw. Maar geen verkeerde koop (heb wel de vhs band, op de dvd zal er wel wat bij opstaan). |
|
Wat is dat toch met die Polen.. iedre keer prima beelden en gezapig sfeertje... signature |
|
Behemoth heerscht! Ik heb alleen Demigod, zijn er betere albums? Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |