IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Behemoth Vorige pagina | Volgende pagina
Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 09-09-2005 20:20 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Behemoth is een ultra heerschband!!! Ik kan zowel hun vroegere black metal als hun huidige meer death metal gerichte albums enorm appreciëren!! Om dan nog maar te zwijgen van de steeds SUPERstrakke live-performance!!!Nog nooit ontgoocheld!! Zeker niet te missen binnenkort op Harvest Ritual...


Member of the iso-betawuste crew!!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-09-2005 8:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Twee weken terug nog in Noorwegen gezien. Zelden zo'n strakke show gezien. Zelfs het propellor-headbangen van gitarist en bassist ging precies gelijk.....niet te geloven...en dan ook nog zo strak spelen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 13-09-2005 19:40 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Op Graspop waren ze ook zwaar de moeite

Op Graspop ook mijn collectie evervolledigd met "Thelema 6" en "Zos Kia...", blijft vet.

Die gasten behoren voor mij echt tot de nieuwe "groten"


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 13-09-2005 19:47 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Yeps, zoals al ergens anders gepost... Op Harvest (in A'pen) waren ze ook weer super!! Enkel jammer van het geluid dat in begin wat rommelig was,maar dat was snel opgelost Ik heb ze nog niet zo lang geleden ook in Biebob in Vosselaar gezien... Dat is volgens mij nog steeds de meest strakke show die ik al OOIT heb gezien!! O-ver-wel-di-gend!!


Member of the iso-betawuste crew!!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-09-2005 20:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

fantastisch? kan mij iemand vertellen waarom dit zo fantastische deathmetal is? Het enige wat ik eruit destilleer is een hoop DB geweld en de rest is nogal zaaddodend danwel oersaai uitgevoerd.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 13-09-2005 20:20 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Oersaai uitgevoerd?? Hoe kom je daar bij? Heb je deze mannen wel al eens live aan het werk gezien de laatste jaren? Ik kan je verzekeren dat er geen saai moment aanwezig is hoor...Ik zou er kunnen inkomen dat de muziek je niet ligt...ieder zn smaak, maar Behemoth saai te noemen??Daar kan ik echt niet bij hoor En zaaddodend... tja,metaforisch als een schop tegen je ballen kan wel als omschrijving dienen superaggressieve band!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 13-09-2005 22:52 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Behemoth is voor mij persoonlijk een geweldige ultra-strakke heerschband! Laatst in Hardenberg gezien waar ze een geweldig vette show neergezet hebben, en ja de muziek, je moet er misschien van houden, maar ik vind dat het bijzonder knap in elkaar zit allemaal en dat de DB-salvo's er zeker in thuis horen. Vette Heersch!


an evil incarnation of DEATH!


oscura
Usericon van oscura
Posted 13-09-2005 22:56 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Ik vond Behemoth als een van de weinigen een goede show weggeven in Antwerpen. Goede podiumpresentatie, strak geluid.


carcasstrid


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2005 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

WAT UBERHEERSCHT DIE NIEUWE MINI ZEG!!!!


Wat een vet en strrrrrrrrrrzzzakhhhh geluid...

miljaardenondedju

en die live tracks... der is aan gewerkt, maar wat een sound!!! aaargh

KOPEN of laat je hersens slopen!


signature


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 02-11-2005 12:49 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik heb altijd al verkondigt dat Behemoth vet is...kan ik eindelijk mijn oogst binnenhalen...


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 02-11-2005 12:55 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Ach, dat word weer aanschaffen dus.


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 02-11-2005 13:02 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Aha...die was ik bijna uit het oog verloren! Hier ga ik vanmiddag direct om bij de platenboer!


Member of the iso-betawuste crew!!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-11-2005 13:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2005 12:49 schreef Vikingblöd het volgende:
Ik heb altijd al verkondigt dat Behemoth vet is...kan ik eindelijk mijn oogst binnenhalen...


Oh, was jij dat? Ik vroeg het me al af...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2005 13:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2005 12:44 schreef Hypnos het volgende:
WAT UBERHEERSCHT DIE NIEUWE MINI ZEG!!!!


Wat een vet en strrrrrrrrrrzzzakhhhh geluid...

miljaardenondedju

en die live tracks... der is aan gewerkt, maar wat een sound!!! aaargh

KOPEN of laat je hersens slopen!
Hoeveel echt nieuwe nummers staan er op? Dus geen covers en bewerkingen etc.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-11-2005 14:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Eentje, maar dat nieuwe nummer heerscht wel supreem!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 02-11-2005 15:39 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 2 november 2005 13:22 schreef Count Usher het volgende:
Oh, was jij dat? Ik vroeg het me al af...


He count Usher

Voor de rest val je wel mee

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 02-11-2005 15:39]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-11-2005 16:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2005 15:39 schreef Vikingblöd het volgende:
He count Usher

Voor de rest val je wel mee


Thx, ik maak snel vrienden.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2005 17:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

01. Slaves Shall Serve (album version)
02. Entering the Pylon ov Light (non album song)
03. Penetration (THE NEFILIM cover)
04. Until You Call on the Dark (DANZIG cover)
05. Demigod (live at Sweden Rock festival) 06. Slaves Shall Serve (live at Sweden Rock festival)
07. Slaves Shall Serve (enhanced video clip)


Danzig suckt big time , maar die Penetration


signature


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-11-2005 17:26 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Blasfeem, Danzig is gaaf

(vooral als ie neer wordt gemept door een dikke hardcore gast )

Die Slaves Shall Serve videoclip is erg tof trouwens!!!


Zenial


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2005 17:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

MTV vraagt er een "beschaafde" versie van...


signature


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 02-11-2005 17:35 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2005 17:32 schreef Hypnos het volgende:
MTV vraagt er een "beschaafde" versie van...


Om niet uit te zenden zeker?



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-12-2005 23:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is de DVD Live Eschaton een aanrader trouwens? Crush fukk create lijkt me iig een aardige aankoopkandidaat...vergelijkbaar?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 21-12-2005 23:36 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 23:31 schreef Mutilator het volgende:
Is de DVD Live Eschaton een aanrader trouwens? Crush fukk create lijkt me iig een aardige aankoopkandidaat...vergelijkbaar?

CFC is zeker een aanrader!!! Beelden op Live Eschaton zijn goed (Krakow Studio) en geluid is ook top, alleen publiek is er lauw. Maar geen verkeerde koop (heb wel de vhs band, op de dvd zal er wel wat bij opstaan).



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-12-2005 0:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Wat is dat toch met die Polen.. iedre keer prima beelden en gezapig sfeertje...


signature


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 22-12-2005 13:05 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

Behemoth heerscht!
Ik heb alleen Demigod, zijn er betere albums?


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen