|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
nee, waarschijnlijk ook niet |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-04-2007 15:26] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb de nieeeuuuweeee "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Oeh! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik ook..hoe kan dat? DC++ [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 16-05-2007 16:32] |
|
*heeft het erg moeilijk met braaf wachten op de releasedatum...* |
|
*..."...* ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik trek het weer goed! alleen mis ik de spaanse plingstukjes nog een beetje "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hoe is Inferno? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ook al een nieuwe Behemoth? Het houd maar niet op dit jaar! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:En is het een goeie cd? Verlekkerd op dood metaal |
|
heb hem nog niet als complete cd beluistert maar al browsende kan ik wel zeggen dat ik hem best ok vind! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hahahaha, één nummer heet "Christgrinding Avenue". Sjonge jonge. Nou ja, maar eens chekkkn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Zonde, dat vond ik juist erg gaaf. |
|
Yeah ik ook dude, heb 1 kunnen vinden maar thats it "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Maar het wordt genoeg gecompenseerd met andere elementjes en geluidjes dacht ik zo. Eerste indruk is heel erg positief, denk dat ik 'm beter ga vinden dan de vorige. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik vond de nieuwe cd niks speciaal, misschien eens goed om af en toe te spele. Maar ben nie echt een grote behemoth-fan, middelmatige plaat. Verlekkerd op dood metaal |
|
Och mein lieber himmel, wat een ongelooflijk harde beukplaat is die neie. Vanaf het intro af gaat het gelijk helemaal los Fokking HEERSCH www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nog niet heurt maar ooooooh.. nieuwsgierig! |
|
Tolle plaat! En een vaag nummer met een Poolse pianist en de zanger van Nevermore. Deze blijft nog even in mijn MP3speler geketend zitten. |
|
vette plaat maar demigod is beter |
|
dan lijkt het erop dat ze steeds minder worden, want Demigod is weer niet zo goed als Zos Kia Cultus... |
|
quote: Dat ben ik dan weer niet met je eens! Ik vind het beide fantastische albums, dat zeker en een keuze maken is moeilijk. |
|
Het beukt allemaal als de ziekte, die nieuwe plaat, maar er is alweer een stukje identiteit ingeleverd. Toch jammer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |