IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Behemoth Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 10-08-2009 17:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Een goede productie hoeft niet te betekenen dat alles vol, duidelijk of nadrukkelijk te horen is. Een goede productie is mijn oren iets wat spannend, verrassend en passend klinkt.

Daarom zijn de producties van bv. een 'Unholy Cult' zo ongeveer het beste wat je maar kan horen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-08-2009 19:43 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Plaat klinkt na een derde luistersessie zowaar beter, er is nog hoop.


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 10-08-2009 22:49 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Daarom zijn de producties van bv. een 'Unholy Cult' zo ongeveer het beste wat je maar kan horen.


Onzin, op de cd's is amper te horen wat de drummer doet, waarom zou die vent zich uitsloven als ze alleen de hi-hat hard in de mix zetten en de rest klinkt alsof er een doos blokken van de trap valt..

Ik zou die Immolation cd's wel eens met een Burn My Eyes productie willen horen.



Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 10-08-2009 23:29 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 10 augustus 2009 22:49 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Ik zou die Immolation cd's wel eens met een Burn My Eyes productie willen horen.

Dus Immolation klinkt anno nu slechter dan Machine Head in 1994...


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-08-2009 0:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 22:49 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Onzin, op de cd's is amper te horen wat de drummer doet, waarom zou die vent zich uitsloven als ze alleen de hi-hat hard in de mix zetten en de rest klinkt alsof er een doos blokken van de trap valt..

Gelul. Al het andere werk heeft een matige tot baggersound, maar Close To A World Below en Unholy Cult hebben een productie die je slecht kunt vinden (ik zou niet weten waarom), maar alles is prima van elkaar te onderscheiden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-08-2009 9:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 22:49 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Onzin, op de cd's is amper te horen wat de drummer doet, waarom zou die vent zich uitsloven als ze alleen de hi-hat hard in de mix zetten en de rest klinkt alsof er een doos blokken van de trap valt..

Ik zou die Immolation cd's wel eens met een Burn My Eyes productie willen horen.
Jij snapt mijn uitleg niet.

Als ik het doortrek naar jullie laatste plaat, de gitaren zijn niet erg duidelijk, ik kan moeilijk horen wat er gespeeld wordt.. dat komt door jullie gekozen sound en slordig spel. Toch is het geheel vet en passend.




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-08-2009 12:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 23:29 schreef Alterprince het volgende:
Dus Immolation klinkt anno nu slechter dan Machine Head in 1994...


kun je nagaan hoe ze klonken in 1994..

ik begrijp hun keuze voor dergelijke producties ook niet helemaal, al hou ik wel van een ietwat rauwe sound. Het gekke is dat iedere plaat totaal anders 'brakkig' klinkt. Knap.

Die nieuwe van Behemoth doet me weinig. Teveel geblast, te weinig pakkende stukken, en teveel Nile.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-08-2009 1:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Tegenvaller. Er staan enkele leuke nummers op zoals Shemhamforash, Ov Fire and the Void en The Seed ov I, maar het meeste klinkt alsof ik het al duizend keer gehoord heb. The Apostasy was veel veelzijdiger in vergelijking met dit album, redelijk saaie boel. Jammer.


Faustian Spirit of the Earth


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 16-08-2009 11:51 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Hoewel 'ie toch wel meevalt wanneer het volume vol openstaat. Niet zo goed als de voorgangers, maar toch niet slecht.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-08-2009 13:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



Nergal is met de een zekere Doda aan het daten. Een soort poolse Britney. LOL



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-08-2009 13:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

lol, haha

Net zoiets als Christian Olde Wolbers die met één van de K3-dames een relatie had


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-08-2009 13:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Had, is ze weer single? w00t


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2009 9:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2009 13:58 schreef spectre het volgende:
Had, is ze weer single? w00t

Volgens wiki had ze in 2005 met hem en anno 2007 met een andere kerel. Staat niet bij vermeld wat de huidige relatie-status is, dus ik zou er gewoon voor gaan!

</Story-modus>


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2009 17:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2009 13:43 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Ik vind het product Behemoth fantastisch, maar ze gaan voor mijn gevoel nergens finaal over de top zoals bijvoorbeeld een SYL op City



dat vind ik ook,

maar dat hoeft voor mij ook niet

deze is gecontroleerd, en gespannen, bijna krampachtig,

ik hou van dat verstijfde Poolse gedoe, klinisch tot op het randje van vulgair


signature


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-08-2009 15:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 11 augustus 2009 12:05 schreef Spirit In Black het volgende:
Die nieuwe van Behemoth doet me weinig. Teveel geblast, te weinig pakkende stukken, en teveel Nile.


Vreemd stukje commentaar dit. Ben jij in z'n geheel geen fan van Behemoth of andere death metal in deze stijl? Of staat alleen Evangelion je niet aan?

- Teveel geblast: Gelukkig wel. Dat hoort nou eenmaal bij dit soort muziek. Toch is dit album een slag minder snel en zeker minder hektisch dan z'n twee voorgangers. Evangelion drijft ook minder op de blasts en meer op krachtig riffwerk en sfeer. Nummers als Ov fire and the void en Transmigrating beyond realsm ov Amenti worden toch zeker niet gedicteerd door blastwerk.

- Te weinig pakkende stukken: Dit is pure onzin. Evangelion is een van de meest pakkende death metal cd's van de laatste jaren, zonder cheesy/poppy te worden. Het is alleen wel een groei cd. Dus verwacht niet dat je de nummers na 1 luisterbeurt al uit je hoofd kent. Ik zie mezelf luidkeels "All hail slain and risen god! All hail Dionysus!" meebrullen op het eerstvolgende Behemoth concert.

- Teveel Nile: Daar ben ik het wel aardig mee eens. Nile en Behemoth zitten al jaren redelijk op 1 lijn. Al kan ik beide bands nog duidelijk onderscheiden. Mij stoort het niet echt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-08-2009 18:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

mjah, ben juist liefhebber van de band, de platen zos kia cultus en demigod draai ik met enige regelmaat. Ben zelf gewoon niet zo'n fan van teveel geraas in death metal, dan gaat bij mij de melodie verloren waar anderen ze wellicht wel horen. Nu is het tempo bij Behemoth altijd op een redelijke snelheid, niets mis mee, maar op Evangelion is het mij net teveel. Puur persoonlijk. Hate Eternal bijv. vind ik ook helemaal niets, terwijl ze wel kunnen spelen. Met het vakmanschap zit het wel snor, en het blijft een van de betere 'dm' bands. Ov fire and the void vind ik idd de beste nummers van de plaat. Evangelion haalt het bij mij gewoon niet bij die andere twee..nummers als Demigod, Horns Of Baphomet staan er niet op.

ps. dat Nile argument sloeg idd nergens op.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-08-2009 18:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 29 augustus 2009 18:24 schreef Spirit In Black het volgende:
Evangelion haalt het bij mij gewoon niet bij die andere twee..nummers als Demigod, Horns Of Baphomet staan er niet op.


Je moet Evangelion echt nog een kans geven. D'r staan echt behoorlijk wat memorabele nummers op. Luister alleen nog maar eens naar het epische Lucifer. Het duurt alleen behoorlijk lang voordat het kwartje valt bij dit album. Dat was bij mij ook zo. Nu is het voor mij het beste Behemoth album tot nu toe. En met dat geraas valt het ook behoorlijk mee. Als je het mij vraagt zijn Demigod en The Apostaty een stuk sneller en zeker hektischer.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-09-2009 21:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Succesvol album:

BEHEMOTH's 'Evangelion' Continues Polish Chart Domination - Sep. 8, 2009

"Evangelion", the latest album from Polish extreme metallers BEHEMOTH, has now spent four weeks on the official chart in the band's home country, coming in at the #1 spot three weeks in a row after debuting at #2, just behind MICHAEL JACKSON.

Guitarist/vocalist Adam "Nergal" Darski comments; "It's unheard of. 'Evangelion' is storming the charts in Poland and we've been three weeks in row number-one-selling record in our home country. How insane is that? If someone had told me this few months ago, I would have never believed that this conservative country can embrace us so much. Things are changing. And it feels good. I'm grateful and happy that people dig this record so much… Again, I want to thank everyone who picked up his copy of 'Evangelion'. It means a lot!"

A photo of a massive BEHEMOTH banner which was hung up at Empik Megastore, Poland's version of Borders, can be viewed below.

"Evangelion" first-week chart positions:

Poland: #2
Finland: #17
Austria: #45
Germany: #59
Switzerland: #88
Netherlands: #5 (Indie Chart)

USA:

#56 The Billboard 200
#5 Billboard Hard Music Albums
#6 Billboard Independent Albums

Canada:

#61 Top 200 Current Albums
#6 Independent Chart
#10 Hard Music Chart



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-09-2009 22:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 09-09-2009 22:00 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Doen ze goed!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


frontpage
Usericon van frontpage
Posted 09-09-2009 22:13 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

Verdiend!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-11-2009 21:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik beluister hem voor het eerst en ik vinnek GOED


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-11-2009 13:08 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Daar is dan ook alles mee gezegd.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-11-2009 1:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik heb Evangelion gisteren een tweede luisterbeurt gegund en dat had ik beter niet gedaan. Denk niet dat deze plaat ooit nog in m'n cd-speler zal belanden.


Faustian Spirit of the Earth


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-12-2009 11:18 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-12-2009 11:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 1:15 schreef cataclysm child het volgende:
Ik heb Evangelion gisteren een tweede luisterbeurt gegund en dat had ik beter niet gedaan. Denk niet dat deze plaat ooit nog in m'n cd-speler zal belanden.


Ruilen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen