IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Behemoth Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-12-2003 21:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 21:47 schreef Chelman het volgende:
Ik heb me net laten verleiden tot het bestellen van Historica.

Ik zal nu veel dubbel hebben maar het blijft Behemoth hé?


Bon, ik heb Chaotica, Pandemonic incantations en Satanica. Wat heb ik dan meer als ik Historica koop?

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-12-2003 21:50]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-12-2003 21:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 21:50 schreef Gunman het volgende:
Bon, ik heb Chaotica, Pandemonic incantations en Satanica. Wat heb ik dan meer als ik Historica koop?


Historica bestaat uit:

1. ...And the forests dream eternally
2. Sventevith - storming near the baltic
3. Grom
4. Pandemonic incantations
5. Live cd


oftewel je hebt dan alleen Pandemonic dubbel.

Die Chaotica...heb je beide delen?


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-12-2003 21:56]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-12-2003 21:58 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 21:54 schreef Chelman het volgende:
Historica bestaat uit:

1. ...And the forests dream eternally
2. Sventevith - storming near the baltic
3. Grom
4. Pandemonic incantations
5. Live in toulouse


oftewel je hebt dan alleen Pandemonic dubbel.

Die Chaotica...heb je beide delen?


Eeh, wacht es, die van mij is een dubbelCD


-Storms to unleash, ..en die andere titel ben ik kwijt.
Nu dacht ik dat ..."And the forests dream eternally" en "Sventevith - storming near the baltic" daar integraal opstonden ¨*het begint te dagen* en wat onuitgegeven materiaal, onder andere tijdens de "Grom"-sessies opgenomen. Juist?

Dus rest me nog "Grom"



En Thelema6 en de laatste (wel minder dringend)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-12-2003 22:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 21:58 schreef Gunman het volgende:
Eeh, wacht es, die van mij is een dubbelCD


-Storms to unleash, ..en die andere titel ben ik kwijt.


Thunders to Erupt...

Ik dacht dat die weleens los verkrijgbaar waren.

quote:

Nu dacht ik dat ..."And the forests dream eternally" en "Sventevith - storming near the baltic" daar integraal opstonden ¨*het begint te dagen* en wat onuitgegeven materiaal, onder andere tijdens de "Grom"-sessies opgenomen. Juist?

Dus rest me nog "Grom"


En Thelema6 en de laatste (wel minder dringend)


Dat klopt. Op Historica heb je ze echter als aparte schijven.

En die laatste Zos Kia Cvltvs is zeker niet minder dringend!!!!! Ik raad aan om die voor Thelema.6 te halen!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-12-2003 23:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 21:54 schreef Chelman het volgende:
Historica bestaat uit:

1. ...And the forests dream eternally
2. Sventevith - storming near the baltic
3. Grom
4. Pandemonic incantations
5. Live cd

Djeezes, ze maken het wel weer bont hoor. Eerst was er de Chaotica dubbel CD, gelimiteerd tot 2000 stuks. Toen kwam daar een ongelimiteerde versie van, die was precies het zelfde. Oftewel, die mooie stickers met de nummertjes erop waren onzin.
Op Chaotica staat al het bovenstaande behalve de live-CD.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-12-2003 1:56 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik heb het eens bekeken:

Chaotica:
CD1: storms to unleash:
-Sventevith

-2 heropgenomen tracks uit "the return of the northern moon" en "endless damnation"

-And the forest dream eternally...

CD2: Thunders to erupt:
-Grom
-Destruction cover
-Mayhem cover
-wederom 3 heropgenomen tracks uit eerdere releases:
-With spell of inferno uit PANDEMONIC
INCANTATIONS
-2 tracks uit Sventevith




Ik heb "Chaotica" nu toch al even, en aparte cd's vaak in mijn handen gehad, ...ik moet dringend meer slapen...

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 20-12-2003 1:57]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Son of Evil
Spirit Crusher
Usericon van Son of Evil
Posted 12-06-2004 10:58 by Son of Evil Wijzig reactieProfiel van Son of EvilQuote dit bericht

*schop*

Wie heeft er de tabs van het nummer Driven By The Five-Winged Star? Ik heb heel internet afgezocht en niets gevonden.
Als iemand m heeft zou diegene dan hier een link willen neerzetten oid?

alvast eeuwige dank



Wicked Mystic


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-09-2004 21:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 13-09-2004 21:36 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Ik heb ze gehoord ja (een tijdje terug al, maar dat doet er niet toe)
Klinkt goed!

Die tweede sample doet me trouwens een beetje aan het nummer Beyond Redemption van Hate Eternal denken.


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 13-09-2004 21:54 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Ik vind trouwens al hun werk goed, zowel oud als nieuw, maar mn meest favoriete album is denk ik toch wel Zos Kia Cultus en Grom vind ik het minst.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 07-11-2004 17:49 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

normaal ben ik niet zo into death metal, maar Demigod klinkt toch wel supervet!


no text supplied


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 07-11-2004 18:08 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Mag ik dit een van de meest overschatte bands vinden die er rondloopt?


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 07-11-2004 18:44 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Ik hep Grom, Satanica en Zos Kia Cultus. Super albums . Ik ben ook zeer benieuwd na die nieuwe, toch maar eens aanschaffen .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-11-2004 20:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 18:08 schreef filosofem het volgende:
Mag ik dit een van de meest overschatte bands vinden die er rondloopt?


dat mag.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-11-2004 8:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 18:08 schreef filosofem het volgende:
Mag ik dit een van de meest overschatte bands vinden die er rondloopt?
Luist het echt oude black metal werk eens. Dan heb je het over de meest onderschatte band ooit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-11-2004 8:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 18:08 schreef filosofem het volgende:
Mag ik dit een van de meest overschatte bands vinden die er rondloopt?


Als je het onderbouwt met wat goede argumenten, dan wel...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-11-2004 8:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat ik die hele ophef om Behemoth ook niet begrijp hoor. Ze maken vrij pakkende/melodische death met aardig wat black invloeden maar bijzonder vind ik de afgelopen 4/5 CD's zeker niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 09-11-2004 17:52 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Ik vind juist hun nieuwe werk erg gaaf, maar goed, smaken verschillen, daarom vind ik het ook nogal raar om als jij een band niet echt geweldig vindt en wat anderen wel dan meteen te roepen dat die band overschat is.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-11-2004 19:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:52 schreef Inquisitor Of Satan het volgende:
Ik vind juist hun nieuwe werk erg gaaf, maar goed, smaken verschillen, daarom vind ik het ook nogal raar om als jij een band niet echt geweldig vindt en wat anderen wel dan meteen te roepen dat die band overschat is.
Ach het is vast wel onderbouwbaar waarom Behemoth overschat zou kunnen zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 09-11-2004 20:15 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

quote:
Op 9 november 2004 19:33 schreef kwelgeest het volgende:
Ach het is vast wel onderbouwbaar waarom Behemoth overschat zou kunnen zijn.


nou, doe dat dan!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-11-2004 20:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 20:15 schreef Inquisitor Of Satan het volgende:
nou, doe dat dan!
Heb ik het ooit beweerd dan?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 09-11-2004 20:17 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

quote:
Op 9 november 2004 20:16 schreef kwelgeest het volgende:
Heb ik het ooit beweerd dan?


o, nee, sorry, jij niet zie ik nou


thunderfox
living on the sound of metal
Usericon van thunderfox
Posted 09-11-2004 20:25 by thunderfox Wijzig reactieProfiel van thunderfoxQuote dit bericht

ik ken behemoth niet en volgens mij is dat niet goed voor me status maar ik ben benieuwd en ga maar es kijken of ik het ergens kan fixen.

Ik ben zeer benieuwd


thunderfox
living on the sound of metal
Usericon van thunderfox
Posted 09-11-2004 20:42 by thunderfox Wijzig reactieProfiel van thunderfoxQuote dit bericht

zozo dit is duidelijk geval van harde metal maar het is wel goed


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 09-11-2004 22:45 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 20:42 schreef thunderfox het volgende:
zozo dit is duidelijk geval van harde metal maar het is wel goed




Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen