|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Polsat heeft het bevestigd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sommige vormen van leukemie lijken geassocieerd te zijn met bepaalde virussen; van andere is aangetoond dat blootstelling aan straling van radioactieve stoffen de kans erop duidelijk verhoogt hoi signature |
|
Het Mercury grapje was ook niet serieus bedoelt btw... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Blasfemie, Leukemie whatever |
|
Toch nog een positief nieuwtje over de band. De nieuwe, ongecensureerde videoclip: http://www.youtube.com/watch?v=-fBKet3-4Z4 |
|
quote: Vette clip hoor. Was wel de sterkste band van Metalcamp, de tering wat een strakke show. Had zaterdag al vernomen van de leukemie, erg triest. Boeiender |
|
quote: Clip is idd meersterlijk, en live zijn ze absoluut dodelijk strak. Was dan trouwens bevestigd dat het om leukemie ging? want dr staat niks gespecificeerd in de statements die ik heb gelezen, ook niet van Adam zelf niet... Black seeds of bunny! |
|
quote: Sorry, had 'm even gemist! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zo dan, die videoclip... ik vind er geen reet aan! Ook dat nummer niet, maar dat heb ik vaker met Behemoth. Zal vast wel weer aan mij liggen. Het enige leuke was dat ik dacht Nick Barker te zien. Ik heb ze een paar jaar geleden live gezien in Noorwegen, en dat was wel een goede show. Muzikaal ook niet erg interessant, maar wel zeer overtuigend gebracht. Ja hoor... |
|
quote:Dacht je hem te zien, of zag je uncle Fester echt? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik dacht het. Daarmee is de clip dus 100% niet leuk. Ja hoor... |
|
Stel jij je eens voor, Jolly Roger 666. |
|
quote: Ja, stel je toch eens voor, zeg. Ja hoor... |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kut voor hem. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kut voor zijn verloofde. Hij gaat over een tijdje dood, zij moet het daarna nog zien te verwerken. |
|
We gaan allemaal dood, de een iets eerder dan de ander, en de een iets rotter dan de ander. Evil Dick |
|
Bah. |
|
Ja, kut. Hoe kan dat nou. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ik hoop wel dat god een beetje mild is tegenover nergal straks, dat ie straks wel een wolk krijgt toebedeeld. Evil Dick |
|
Helemaal niet goed uiteraard, maar hij is nog niet dood he Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ja dat komt omdat ze juist die exemplaren opsturen natuurlijk... Zal wel meevallen met straling, na chernobyl is er geen significante stijging in leukemie te vinden. Daarnaast is Polen helemaal niet zo zwaar besmet geraakt. Als je nu wat beter op die instrumenten ramt mag je misschien een keer aanschouwen hoe Polen echt is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik hoop niet dat je zegt dat de ramp van Chernobyl geen lange-termijns effecten op gezondheid heeft gehad. Toch bijzonder waarschijnlijk dat dat wel zo is, hoeveel controverse er ook is; hoewel waarschijnlijk ook weer niet alles wat aan Chernobyl wordt toegeschreven daar ook daadwerkelijk mee te maken heeft. Al zou het goed kunnen dat Polen er weinig van meegekregen heeft. Als ik me goed herinner hebben vooral Belarus en Oekraïne straling gevangen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee er zal vast wel effect zijn, maar van de straling valt het wel mee. Niet vergeten dat in het lab straling juist een kankerbeschermende werking heeft. En dat de natuurlijke achtergrond straling in India 50 keer groter is als dat speciaal gecertificeerde stralingsmedewerkers in nederland mogen ontvangen. Terwijl in india er echt niet meer kanker wordt gevonden, eerder minder(al is het lastig te vergelijken tov industriele samenleving) De paniek en stress heeft waarschijnlijk grotere teringzooi teweeggebracht. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |