IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Behemoth Vorige pagina | Volgende pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 17-08-2003 18:28 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 15 augustus 2003 22:33 schreef Chelman het volgende:
er hoort wel een boekje bij....

de digipak vout uit tot een kruis en de boekje zat er los in.......
Klopt! En wat een mooi art-work!


Don't blush when I rip you open


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 17-08-2003 22:01 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 21:44 schreef Sarah het volgende:
Carn weet je nog??:


Bèèèhèèmot!


No regrets and no remorse...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-08-2003 22:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 18:16 schreef El Banditos het volgende:
heer Legatius hoorndrinker, I join your statement...
Waar is de goeien ouwen behemoth naar toe...
godverdomme, en dan te zeggen dak diene Satanica bullshit gekocht heb zonder naar te luisteren in de winkel (twas zelf nog ne limited me nen extra life cd bij), da was zware ontgoocheling toenk da in cd-speler ramde...


Is normaal schrijven te moeilijk voor je?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


El Banditos
drink ende zwerf!!!
Usericon van El Banditos
Posted 17-08-2003 22:17 by El Banditos Wijzig reactieProfiel van El BanditosQuote dit berichthttp://wapenspraak.cjb.net

quote:
Op 17 augustus 2003 22:04 schreef Chelman het volgende:
Is normaal schrijven te moeilijk voor je?


ja, kheb een IQ van 80
zo in de stijl van 'ik veel bier' en


Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 17-08-2003 22:29 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 18:16 schreef El Banditos het volgende:
heer Legatius hoorndrinker, I join your statement...
Waar is de goeien ouwen behemoth naar toe...
godverdomme, en dan te zeggen dak diene Satanica bullshit gekocht heb zonder naar te luisteren in de winkel (twas zelf nog ne limited me nen extra life cd bij), da was zware ontgoocheling toenk da in cd-speler ramde...


Die vindt ik nu zo ontzettend goed satanica, echt te gek gewoon.


an evil incarnation of DEATH!


El Banditos
drink ende zwerf!!!
Usericon van El Banditos
Posted 17-08-2003 22:38 by El Banditos Wijzig reactieProfiel van El BanditosQuote dit berichthttp://wapenspraak.cjb.net

quote:
Op 17 augustus 2003 22:29 schreef Dark incarnation het volgende:
Die vindt ik nu zo ontzettend goed satanica, echt te gek gewoon.


mja,is kwestie van smaak natuurlijk...
Behemoth is nen band diek al van in hun beginjaren volg, en zéér goed vond vooral 'From the pagan vastlands' en 'sventevith, storming near the baltic'.
Da was gewoon een zware ontgoocheling, zeker ook omda op diene live cd tnummer from the pagan vastlands zelve ook staat, 10x zo rap gespeeld, me een totaal andere stem en zonder de sfeervolle folkgitaarkes op den achtergrond, volgens mij heel wa minder...


Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-08-2003 23:14 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Met het oudere werk ben ik niet bekend. Ik heb alleen de albums Thelema 6 en Zos kia kultus waarvan ik de eerstgenoemde de betere vind. Ik vind dat één van de beste cd's ooit!


veldsla
Usericon van veldsla
Posted 18-08-2003 9:43 by veldsla Wijzig reactieProfiel van veldslaQuote dit berichthttp://extermination.net

Een van de black metal bands die is geevolueerd naar uitstekende death. Het oudere materiaal was al goed, maar pas sinds Satanica hebben deze niet-stelende Polakken de smaak goed te pakken gehad met als (voorlopig) hoogtepunt Zos Kia Cultus, die ik beschouw als HET Europees antwoord op Nile meets Morbid Angel.


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 18-08-2003 20:53 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 9:43 schreef veldsla het volgende: Zos Kia Cultus, die ik beschouw als HET Europees antwoord op Nile meets Morbid Angel.


hmm, daar zeg je wat


El Banditos
drink ende zwerf!!!
Usericon van El Banditos
Posted 19-08-2003 1:37 by El Banditos Wijzig reactieProfiel van El BanditosQuote dit berichthttp://wapenspraak.cjb.net

quote:
Op 18 augustus 2003 9:43 schreef veldsla het volgende:
Een van de black metal bands die is geevolueerd naar uitstekende death. Het oudere materiaal was al goed, maar pas sinds Satanica hebben deze niet-stelende Polakken de smaak goed te pakken gehad met als (voorlopig) hoogtepunt Zos Kia Cultus, die ik beschouw als HET Europees antwoord op Nile meets Morbid Angel.


mm, ja da hangt der vanaf hoe da je het bekijkt natuurlijk... kan der nie aan doen, ma kvind echt zwaar kut wa ze gedaan hebben, ma ja das kwestie van smaak natuurlijk.


Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-08-2003 2:12 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-08-2003 3:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Vers van de pers:

"CONJURATION" EP release date 14 th of September !!! NEW ALBUM CONTRACT !!!

Behemoth will be releasing brand new ep this autumn. In Poland it will be out through their long time partners MYSTIC PRODUCTIONS, while in Europe this will be the first release on REGAIN RECORDS from Sweden. Behemoth has just signed with them two album deal, and "Conjuration" will be a little warm up before the guys will hit with another record next year. Shortly after European release this mini album will be out through CENTURY MEDIA in United States. CENTURY MEDIA is also gonna be the new Behemoth partner on that continent.

"CONJURATION" is a strictly limited EP including unreleased studio and live material.
European edition is limited to amount of 5000 cd's and 500 picture and 500 MLP version. American version (2000 limit) will have a different cover and slightly different track list.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-08-2003 11:00 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Dat is al oud nieuws man, moet je vaker www.vampire-magazine.com checken


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-08-2003 13:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik geloof alleen de officiele Behemoth site en daar stond het pas gisteren


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-08-2003 13:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik gebruik alleen officieele bronnen.

Maar is die nieuwe behemoth cd nou geinspireerd door Griekse en Egyptische mythology of?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-08-2003 14:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik neem aan dat je Zos Kia Cvltvs bedoelt?

die is meer geinspireerd door de Thelemische filosofie: http://www.geocities.com/RainForest/Vines/2422/faqth.html, maar Thelema is inderdaad een Griekse woord.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-08-2003 14:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Aleister Crowley, occultisme, Babyloniërs, Lovecraft, etc. Dat werk.
Maar ik vind eigenlijk dat ze te weinig erover de teksten nagedacht hebben. Research is één, maar er iets mee doen is een tweede.

Ik zal wel weer een pedante zeurpiet zijn .

Nog meer: die Thelemische filosofie is ook een goeie ja. Praten over 'true will' maar in feite komt het neer op 'gewoon' individualisme als je het mij vraagt.

quote:
Of course, with the emphasis on freedom and individuality inherent in Thelema, the beliefs of any given Thelemite are likely to differ from those of any other. In the Comment appended to The Book of the Law it is stated that: "All questions of the Law are to be decided only by appeal to my writings, each for himself." Although Thelema is sometimes referred to as a "religion", it accommodates the full range of individual beliefs, from atheism to polytheism. The important thing is that each person has the right to fulfill themselves through whatever beliefs and actions are best suited to them (so long as they do not interfere with the will of others), and only they themselves are qualified to determine what these are.

Jeetje. Lekker postmodern!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 24-08-2003 14:12]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-08-2003 14:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het kan natuurlijk zijn dat ze de thema's gewoon interessant vinden en dat het niet direct hun 'way of life' weergeeft......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 24-08-2003 16:42 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Ik heb Satanica, en sinds kort ook Zos Kia Cultus. Die eerste is zowiezo een top CD (LAM!), die nieuwe is ook gaaf maar ik moet m'n nog even een paar keer luisteren om 'm echt goed te kunnen beoordelen.


11.45: restate my assumptions


-=SpIrIt=-
We come before Thee wearing serpent headed Masks..
Usericon van -=SpIrIt=-
Posted 25-08-2003 12:53 by -=SpIrIt=- Wijzig reactieProfiel van -=SpIrIt=-Quote dit bericht

Ben benieuwd naar de nieuwe EP...


It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-08-2003 13:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Heb net bij een bevriende distro geregeld dat ik de Europese en de VS versies krijg


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-08-2003 16:26 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 13:35 schreef Chelman het volgende:
Heb net bij een bevriende distro geregeld dat ik de Europese en de VS versies krijg


Hey, de Poolse versie heeft een logo van een ander label op het doosje staan. Die mag je ook niet missen .


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-08-2003 18:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Da's kut. Ik had begrepen dat er maar twee versies komen. Alle overige Behemoth werk heb ik wel in Poolse versies, gewoon bij platenzaakjes aldaar gekocht.

Maar ik ga het even uitzoeken, thx for the tip.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-08-2003 21:14 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Zie hier:

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1599.html

Pools label is "Mystic Productions".


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 25-08-2003 21:18 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ben benieuwd naar hun volgende studio album.
De laatste 3 cd's van hun zijn echt subliem.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen