IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Behemoth Vorige pagina | Volgende pagina
Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 25-08-2010 16:21 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Ik hoop niet dat de Polen omroepen als de TROS of SBS6 hebben, anders heb je best kans dat het zo'n Gerard Joling typje wordt na eventueel herstel. Semi-publiek figuur: dus wordt bij allerlei kut-kwisjes en programma's met b-sterren erbij wordt gesleept.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 25-08-2010 16:22]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 25-08-2010 16:22 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2010 15:58 schreef Mutilator het volgende:
Nog wat nieuwsflarden, overigens is het beenmerg van Nergal's broer niet geschikt gebleken om te transplanteren.

News portals and celebrity gossip portals are full of news about Nergal. Christians are praying for his health and religious conversion, other celebrities show support and there is discussion about the new video. The biggest Polish newspaper interviewed Nergal.

Doda asked her friends and fans to register as donors. There is asking for help on the polish version of Behemoth's website.
TVP is polish national tv, not a celeb portal. The biggest celeb portal in Poland http://www.pudelek.pl/tag/Nergal/

Aanmelding beenmergbank: http://www.dkms.pl/


Mag niet doneren omdat ik vorige maand mn tattoo heb laten bijwerken >.< Vet lame


Black seeds of bunny!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-08-2010 16:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Sukkiej (436)
10 apr 2009, 19:27
Ik heb stage gelopen op de afdeling bijzondere hematologie op het lab. Hier wordt voornamelijk leukemie (bloedkanker) onderzocht. Het materiaal wordt door de arts verkregen waar een analist aanwezig is. het gaat als volgt:
Het cristabot (bij de heup) wordt ontsmet en vervolgens plaatselijk verdoofd. (dus niet onder narcose) Het bot zelf kan niet worden verdoofd dus het is een pijnlijke procedure! De arts steekt vervolgens met een holle naald (te vergelijken met een appelboor alleen dunner) door het weefsel in het bot. Als de naald het merg heeft bereikt wordt het beenmerg afgezogen (patiënten vinden het een gevoel hebben alsof je been er afgetrokken wordt). Bij leukemie patiënten wordt ook een biopt (botje)genomen. Omdat ik het zelf heb gezien vind ik et maar niets om donor van beenmerg te worden. Zelf ben ik wel een orgaandonor voor alle beschikbare organen.
Hoop dat et nu wat duidelijker is!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-08-2010 16:47 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

jammer voor Nergal.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 25-08-2010 19:08 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Ik hoop dat hij een goede donor kan vinden en dat hij snel beter wordt.


euu?


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 26-08-2010 0:51 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Hoe kan het dat hij vorige maand bij wijze van spreken nog stond op te treden en nu acuut onder het mes moet. Is hij opeens omgevallen ofzo en hebben ze hem onderzocht? Hij is pas 33, klinkt als een gevalletje Chernobyl


herrie
Usericon van herrie
Posted 26-08-2010 2:14 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

...kan mij dat bericht überhaupt wat verrotten, poppenkast-band... met al die overbodige zooi op het podium!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 26-08-2010 2:15 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2010 2:14 schreef herrie het volgende:
poppenkast-band... met al die overbodige zooi op het podium!
Dat in ieder geval, ja.


herrie
Usericon van herrie
Posted 26-08-2010 2:16 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

dus die niet-zo-leuk-emie zal ook wel bij de show horen...

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 26-08-2010 2:42]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-08-2010 8:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 augustus 2010 2:14 schreef herrie het volgende:
...kan mij dat bericht überhaupt wat verrotten, poppenkast-band... met al die overbodige zooi op het podium!


Hehe, Herrie kan't nie hebb'n (x3).


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-08-2010 8:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2010 0:51 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Hoe kan het dat hij vorige maand bij wijze van spreken nog stond op te treden en nu acuut onder het mes moet. Is hij opeens omgevallen ofzo en hebben ze hem onderzocht? Hij is pas 33, klinkt als een gevalletje Chernobyl

Loop je nou te trollen of weet je gewoon niet hoe plots leukemie zich kan manifesteren?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-08-2010 8:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

The (Youth) Manifesto.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-08-2010 8:33]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-08-2010 8:44 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 augustus 2010 0:51 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Hoe kan het dat hij vorige maand bij wijze van spreken nog stond op te treden en nu acuut onder het mes moet. Is hij opeens omgevallen ofzo en hebben ze hem onderzocht? Hij is pas 33, klinkt als een gevalletje Chernobyl


Sja, klinkt onwerkelijk, heb ze begin juli nog zien optreden, maar verder: zie Zelthor's post.


Boeiender


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 26-08-2010 8:52 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2010 0:51 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Hoe kan het dat hij vorige maand bij wijze van spreken nog stond op te treden en nu acuut onder het mes moet. Is hij opeens omgevallen ofzo en hebben ze hem onderzocht? Hij is pas 33, klinkt als een gevalletje Chernobyl


Los van het feit dat het type dat het meest voorkomend is rond zijn leeftijd een acute vorm is, schijnt Adam helaas ook vrij lang ermee rondgelopen te hebben, maar met gevoelens van vermoeidheid en dergelijken. Nou is het totaal niet verwonderlijk om je op tour uitgeput te voelen, dus daar denk je verder niet bij na. Al heb ik wel gehoord dat hij na afloop van de laatste paar shows stond te bloeden, wat natuurlijk wel een teken is dat er iets grondig niet klopt.

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 26-08-2010 8:52]


Black seeds of bunny!


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-08-2010 9:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2010 2:14 schreef herrie het volgende:
...kan mij dat bericht überhaupt wat verrotten, poppenkast-band... met al die overbodige zooi op het podium!
Alle snaren op je instrument hebben is geen overbodige zooi.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 26-08-2010 9:04 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2010 9:03 schreef spectre het volgende:
Alle snaren op je instrument hebben is geen overbodige zooi.




Black seeds of bunny!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-08-2010 9:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 augustus 2010 9:03 schreef spectre het volgende:
Alle snaren op je instrument hebben is geen overbodige zooi.


Boeiender


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 26-08-2010 9:44 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik troll niet? Hoewel het voor velen niet is voor te stellen heb ik niet overal verstand van. Wel weet ik dat Polen een onevenredig groot deel van die radioactieve wolk heeft meegekregen terwijl de Soviets mooi weer speelden.

Waarom zou dit geen erfenis uit zijn jeugd kunnen zijn?


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 26-08-2010 9:49 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2010 9:44 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Ik troll niet? Hoewel het voor velen niet is voor te stellen heb ik niet overal verstand van. Wel weet ik dat Polen een onevenredig groot deel van die radioactieve wolk heeft meegekregen terwijl de Soviets mooi weer speelden.

Waarom zou dit geen erfenis uit zijn jeugd kunnen zijn?


Omdat echt niet iedereen die leukemie krijgt onder die wolk heeft gezeten. Ik zeg niet dat het geen mogelijkheid is, maar de straling heeft toch echt het meeste effect gehad opongeboren babies, omdat hun celsplitsing vrij gemakklijk verstoord word. Op latere leeftijd zou je toch meer straling moeten hebben opgevangen voor een zwaar effect, en meestal manifesteerd zich dat sneller.

Overigens:
I read elsewhere that the church has been praying for Darski, assuming the same thing - that he would find religion in surviving this process. To which Nergal reportedly replied, "Over my dead body,"


Black seeds of bunny!


Bloeddrinker
Usericon van Bloeddrinker
Posted 26-08-2010 9:52 by Bloeddrinker Wijzig reactieProfiel van BloeddrinkerQuote dit bericht

quote:

Overigens:
I read elsewhere that the church has been praying for Darski, assuming the same thing - that he would find religion in surviving this process. To which Nergal reportedly replied, "Over my dead body,"


Een gevoel voor humor heeft hij nog wel


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-08-2010 9:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2010 9:44 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Ik troll niet? Hoewel het voor velen niet is voor te stellen heb ik niet overal verstand van.

Nou ja, het verbaasde me vooral dat je niet even de moeite nam om er iets over op te zoeken. Maar goed, aangezien je zo graag je kritiek op de Soviets kwijt wil begrijp ik dat wel weer.
quote:
Wel weet ik dat Polen een onevenredig groot deel van die radioactieve wolk heeft meegekregen terwijl de Soviets mooi weer speelden.

Niet waar. Oekraïne, Belarus en Rusland hebben het meeste gevangen.
quote:
Waarom zou dit geen erfenis uit zijn jeugd kunnen zijn?

Absoluut, het kán natuurlijk altijd daardoor gekomen zijn. Net als dat het een erfenis van zijn ouders zou kunnen zijn of van het vaak in vliegtuigen zitten.

Blijft wel totaal irrelevant.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Bloeddrinker
Usericon van Bloeddrinker
Posted 26-08-2010 10:05 by Bloeddrinker Wijzig reactieProfiel van BloeddrinkerQuote dit bericht

Tja leukemie kan je door van alles krijgen.

Een nichtje van m'n vrouw is op anderhalf jarige leeftijd overleden aan leukemie en die (noch haar ouders) zijn ooit in de buurt van oost europa geweest


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 26-08-2010 10:16 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Nou ja, het verbaasde me vooral dat je niet even de moeite nam om er iets over op te zoeken. Maar goed, aangezien je zo graag je kritiek op de Soviets kwijt wil begrijp ik dat wel weer.


Tja, er is ook (bijna) niets dat de Soviets wel goed hebben gedaan dus kritiek hebben is niet zo moeilijk. Chernobyl was maar een incidentje. Belachelijk dat mensen zich daar nog steeds druk over maken natuurlijk.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 26-08-2010 10:21 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Ach, als je bedenkt dat alcohol nog steeds doodsoorzaak 1 is in rusland (onder mannen in ieder geval). Misschien maken ze zich er zelf ook niet zo'n zorgen om.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-08-2010 10:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2010 10:16 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Chernobyl was maar een incidentje. Belachelijk dat mensen zich daar nog steeds druk over maken natuurlijk.

:')


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen