|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Wow, wat een plaat |
|
Idd, geweldige cd. ontzettend donker |
|
Lastig wanneer je die schijf 's nachts kwijtraakt. Bruce Banner |
|
Alhoewel ik normaal niet van het downloaden ben ( ) kon ik het deze keer niet laten... Dikke +1....nu wachten tot ie uitkomt en dan braaf het schijfje aanschaffen |
|
quote: Donders vet inderdaad! Meteen kippenvel bij het eerste nummer... |
|
Voor diegenen die hem nog niet gedownload hebben: nieuw nummer op hun myspace => http://www.myspace.com/behemoth Klinkt goed Faustian Spirit of the Earth |
|
Eindelijk vette riffs en ook eindelijk een lekkere sound. Gaaf! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, inderdaad. Hiervoor kon ik Behemoth niet zo goed hebben Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ook niet, dit heerst Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wel jammer, eerder kon ik aan Nebukadnezar refereren als "Zoals Nile en Behemoth, maar dan wel vet!". Dat gaat nu niet meer op edit: hun concept raakt ook telkens beter geïntegreerd qua artwork, uitstraling van muziek, photoshoots en interviews. Best vet om te zien, zo'n strak uitgewerkte band [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-07-2009 15:31] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Argh! Waarom komen ze met de tour nu alleen in Leeuwarden en Enschede T mot dichterbij jongens! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Wat was er mis met hun vorige death metal werk? |
|
Dat kun je toch wel opmaken uit die zin, of niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben ook zeer gecharmeerd van het strak uitgewerkte image. Nergal laat niets aan de toeval over. Waar ik bij Dimmu Borgir vaak het idee heb dat ze kwa image zijn blijven hangen in middelbareschoolsatanisme zijn bij Behemoth alle klappen raak. Muzikaal trek ik het ook steeds beter, vond het eerder nooit zo bijzonder omdat het toch vrij simpele riffjes zijn met een blastbeat/doublebasstapijtje eronder, maar het totaalplaatje is te gek en maakt dat voor mij helemaal goed. Voor de die hard deathmetalfans, hoe zit dat met die paint en kleding? Op dat gebied verschillen ze niet zoveel meer van Dark Funeral hoor. pandametal? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Precies, ik heb enkel de muziek nog maar hier dus ik kan daar alleen over oordelen. Waar ik me eerder stoorde aan de saaie riffs en kutproductie (als ik met mijn mes en vork op tafel bater heb ik dezelfde klank) is dit echt goed. De riffs zijn niet opeens erg technisch maar je hoort gewoon dat er langer over is nagedacht, ze hebben inhoud en dat hoor je er vanaf. Ook dat oeverloze blasten om het blasten is eraf. Slagroom zijn die synths die de kop op steken, lekker sfeerverhogend Zang vind ik nog steeds niet gaaf, maar daar luister ik wel doorheen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De tijd dat men vond dat synths voor homo's waren is ook wel behoorlijk voorbij*slingert de Triton weer aan* TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Nee, ben dyslectisch, dus vertel! |
|
vanaf het pandemonic incantation werd duidelijk dat de stinkpolen ook redelijk genuanceerd voor de dag konden komen. Ik heb de nieuwe nog niet gehoord maar kijk er erg naar uit. wat mij betreft een van de weinig bands die het niveau zo hoog kunnen houden zonder te verzanden in rariteiten en krampachtige kunstenarij. |
|
Dat is nu juist de grap van Behemoth, het niveau is namelijk helemaal niet zo hoog. Alleen is het product Behemoth 100% af en dat betaald zich nu uit. Nile is bijvoorbeeld vele malen ingewikkelder, maar die verzandden(haha) nu in de chaos TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: |
|
quote: Als je Nile al chaotisch vind, moet je eens naar Ulcerate luisteren |
|
Hmm op het eerste gehoor, hoor ik er invloeden van Morbid Angel (Domination) en ietwat Nile invloeden in terug..daarnaast doet het morbide effect van de keyboards denken aan die op Altars of madness en Testimony of the ancients; allemaal verrijking van de sound; dit wordt misschien wel een aanschaffert. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-07-2009 22:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Vind je Ulcerate chaotischer dan Nile? Misschien moet ik Nile weer eens aandachtig gaan luisteren dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heb je al eens goed naar die drummer geluisterd? Dat niveau is behoorlijk hoog. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |