![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Behemottig! Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: coole woordspeling ![]() ![]() |
|
Ik heb van Hub de Gallier vernomen dat Satanica het beste album van hun schijnt te zijn. Zelf heb ik dat album nog niet. Heb Thelema 6 en de laatste. Vind de laatste nog het beste. Tering wat beukt die cd! ![]() ![]() |
|
'Satanica' is wat directer en catchier dan de latere twee, en ook wat compromislozer. Het is ook mijn favo Behemoth album. ![]() |
|
Zelf heb ik alleen Satanica en Thelema.6, maar de beste van die twee vind ik Satanica. ![]() |
|
quote: Satanica is inderdaad hun beste cd.Ik ken ze al vanaf hun demotijd en eigenlijk is alles wat ze uitgebracht hebben goed maar Satanica staat ver boven alles. ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Waren wel supervette nummers ja......die ik heb gehoord in de biebob afgelopen zondag. ![]() |
|
In welke taal zijn die vage teksten, bijvoorbeeld die hieronder (komt van thelema 6) en heeft iemand een link voor me naar sites met uitleg o.i.d.? te'o enashet anakaelo hecate seloen es esseka a eloeono tee beyes emeggiel ekse derete ena'tiru kaeon per'aa a emiel eschetar esie kau neres ![]() |
|
quote: Jeuj, ik ben daar heen geweest, was idd samen met Destroyer666 en Diabolic (ofzo). Die 2 laatsgenoemden vond ik weinig aan, maar Behemoth is echt 1 van mijn meest geliefde bands, hebben echt duidelijk een eigen sound. Heerlijk! ![]() edit: Typo [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 23-11-2002 18:59] ![]() |
|
Ik heb net Zos Kia Cultus aangeschaft, zit ik nu fijn te luisteren. In de winkel vond ik bepaalde midtempo-stukken een hoog Morbid Angel gehalte hebben (FFF/ Gateways) ![]() Tot nu toe vind ik deze plaat beuken als de tyfus! Af en toe behoorlijk experimenteel, I like it ![]() ![]() |
|
quote: Grieks Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Ik heb de digipack van Zos Kia Cultus, en er zit geen tekstboekje bij ![]() Er staat trouwens een videoclip op de CD. ![]() |
|
Dan heb jij nog niet goed in je digipack gekeken lijkt me zo? Digipacks hebben de boekjes toch ook wel eens in de zijkant geschoven zitten? Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Maar hoe dan ook, in het boekje van Thelema.6 (die ik heb) staan de teksten ook in het Grieks, of althans in Griekse letters, en het klinkt ook grieks, ergo, ik denk dat het Grieks is... Misschien is Nergal een VWO-er? Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Vond ze op hun best tot en met Pandemonic Incantations. Het latere werk is, voor mij althans, teveel doorgeslagen naar death metal. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
Juist het latere werk vind ik beter, luister toch liever naar Death dan Black. Beste album is naar mijn mening Thelema 6, gevolgd door Satanica. Het nieuwe album ga ik binnenkort maar eens aanschaffen. Ook live weten ze trouwns een zeer strakke performance neer te zetten. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Idd, maar deze digipack is helemaal "clean".. Ik heb goed gezocht maar ik heb nergens een geheim tekstboekvakje kunnen vinden. ![]() |
|
PERCUS!!! ![]() Damn zeg, hoewel ik Zos kia cultus een brute cd vind blijft Grom ook nogsteeds heerschen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Geef mij maar het oudere werk. Luiter van grom: Dragns lair. gvd, wat is dat een bruut nummer ![]() |
|
Hoewel mijn username anders doet vermoeden is Satanica mijn favoriete album, maar de laatste is ook uitermate goed! overgens blaasde ze Deicide compleet naar huis afgelopen najaar in de biebob ![]() |
|
quote: Bij mij zat het boekje er gewoon tussen (heb ook die digipack). Zeer heerschende cd overigens. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Carn weet je nog??: Bèèèhèèmot! ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
quote: er hoort wel een boekje bij.... de digipak vout uit tot een kruis en de boekje zat er los in....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: heer Legatius hoorndrinker, I join your statement... Waar is de goeien ouwen behemoth naar toe... godverdomme, en dan te zeggen dak diene Satanica bullshit gekocht heb zonder naar te luisteren in de winkel (twas zelf nog ne limited me nen extra life cd bij), da was zware ontgoocheling toenk da in cd-speler ramde... Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |