|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Lekker album weer, vocalen klinken niet meer zo vervormd als op Demigod, wat op een gegeven moment wel went, dat dan weer wel. Vind hem wat minder dan Demigod en zo ongeveer even goed als Zos Kia Cultus. Plaat is ook weer zo afgelopen, zodat je hem gelijk voor een tweede keer gaat draaien, top tien van 2007 materiaal. |
|
Omdat ik alleen maar online een liedje kan luisteren ( http://www.ozzfest.com/blog/entry/17 ) en het vertik om em te gaan downloaden. WAAAAAAAH! Is de rest van het album ook zo? |
|
Ik kan met recht zeggen dat dit de beste Behemoth-plaat is tot nu toe (hierbij natuurlijk alleen het death metalwerk gerekend, want de black is totaal andere muziek.) Hij klinkt gevarieerder dan Demigod. De vocalen zijn dus weer teruggedraaid en die klinken zo toch beter, hoewel ik ook niets tegen die van Demigod heb. Hoogtepunten zijn de langzamere stukken in bijvoorbeeld Slaying The Prophets Of Isa. Het enige wat ik wat mis zijn de spaanse gitaarriedeltjes. |
|
quote: Vind Demigod net wat bruter klinken, maar The Apostasy klinkt weer veelzijdiger. Hmmzz nog een rondje dan maar |
|
quote: Dat vind ik dus het gave eraan. |
|
Geniale cd inderdaad, verplichte aankoop! een van de beste cd's van 2007. Verlekkerd op dood metaal |
|
quote: Hehe, maar ik hoef toch niet te kiezen he? |
|
quote: Nee hoor Ik zal ze zelf ook beide met veel plezier draaien |
|
Morgen cd halen!!!! |
|
BEUKEN!!!! JIHAADDD, slaves shall serve * 3 signature |
|
Morgenmiddag op de deurmat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Behemoth ruled gwn |
|
quote: nou he!11 |
|
Wat zech je nou tog? |
|
quote: Afgezien van het feit dat je in essentie gelijk hebt, moet je sterven met je brieke Nederlands. |
|
Briek is een fries woord dus jou nederlands is ook brak |
|
..owned |
|
quote: Jouw Nederlands ook Maar daar had je me wel, inderdaad, hoewel het heel wat anders is dan "gwn". [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 03-07-2007 11:56] |
|
Nieuwe plaat is vet! Beter dan Demigod imo. |
|
Toch maar eens die nieuwe aanschaffen. Vind Demonica met die oude demo zut wel gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Idd, vooral minder voorspelbaar imo. Hij beukt ook wat minder en er zijn weer wat meer sfeerelementen toegevoegd Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Als je dat maar niet als vergelijkingsmateriaal met de nieuwe plaat gebruikt, hè? Het is totaal andere muziek. |
|
quote: Uhuh, op Demonica staan ook een paar nummers die tijdens Demigod opgenomen zijn. Maar voor de rest is het niet meer te vergelijken met de huidige Behemoth. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik zei het nog maar even Ennnn ik ben een paar dagen terug eindelijk aan Sventevith weten te komen en nu heb ik alles |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |