![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Idd; er kan altijd teringzooi in zitten sinds de vervuiling ten tijde van de teloorgang van de gabbercultuur (causaal verband als je het mij vraagt). De gabberscene halverwege jaren 90 zorgde ervoor dat er altijd speed in de xtc kwam; mdma voor de roes, speed voor het uithoudingsvermogen op party's; mdma zou Snaack beter op Janedoe kunnen testen ![]() quote: THC is een spierverslappend middel dat de electrische ladinkjes in je synapsen vertraagt; hoe kan je er dan actief van worden? Stoned zijn is toch per definitie suf/wazig wezen? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-11-2005 3:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
hehe vaag, meestal ben ik ook behoorlijk duf, maar ik begin steeds actiever stoned te worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Vreemd, ik heb ooit een keer op Lowlands gehad dat ik echt actief van blowen werd. Gewoonlijk word ik er eerder stil van (of krijg een lachkick). ![]() |
|
ja best vreemd, maar ik krijg stees meer controle over de effecten. Het belangrijkste is dat je goed eet en drinkt en dat je iets leuks te doen hebt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat laatste kan ik beamen, stilzitten/film kijken resulteerd meestal in dufheid. Het kan natuurlijk ook liggen aan wat voor wiet je rookt... ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2006 20:46] ![]() |
|
quote: ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
lol oud nieuws Suck my piss ![]() |
|
Chrystel Meth schijnt ook erg populair te zijn in de Amerikaanse gayscene als ik een recent artikel in de Nieuwe Revu moet geloven... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
Dus het is gay? ![]() On-topique --> Vanavond een paar moederneukende truffeltjes gegeten, ongeveer 1/8 portie. Die kleine ettertjes hakten er onverwachts hard in, de tering zeg. Echt niet leuk meer. De 1e 10 minuten "mellow" maar al vrij snel sterk visueel. Leuk hoor, al die kleuren en figuurtjes die je overal ziet, behalve als je er geen zin in hebt. En toen kreeg Snaack een paniekaanval, en jongens jongens, wat was dat een feest zeg. Dus, uit pure wanhoop van alles naar binnen gegoten. Vitaminepillen, sinaasappelsap, water, red bull, suiker. Dat hielp, goddank. Maar goed, dit was wel op het randje van een bad trip en ik hoop dat nooit en te nimmer meer mee te maken. Ik heb het voorlopig dus wel weer gezien met die kutzooi en wie weet zelfs definitief. ![]() |
|
Go Snaack! Drugs are bad mkay? Ik ben nu ook al weer een tijdje gestopt en dat bevalt me eigenlijk wel prima zo... Geen vreemde gewaarwordingen die ik niet, geen bad trips... Dus, ik ben clean (behalve met bier ![]() FREEZE ![]() |
|
quote:Ja, dat heb ik ook ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
ik heb nog nooit een bad trip gehad bij weed, maar heb het wel steeds sneller bij alcohol ![]() daarom durf ik ook niet echt aan andere drugs. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik blow in de vakantie wel eens. Maar normaal gesproken gebruik ik geen weed. Zo af en toe moet dat toch kunnen. Je moet er alleen geen vaste gewoonte van maken. Blowen vind ik wel lekker, ik onspan er enorm van en voel me ook heel relaxed op dat moment. ![]() |
|
quote: Een BAD TRIP van wiet of alcohol??? Dat lijkt me wel erg sterk... Je gaat hooguit out/ "kwade dronk" van de drank. Een bad trip is wel ff andere koek. Echt pure doodsangst waar je letterlijk gek van kan worden waardoor je "blijft hangen". quote: Dat kan ik me dan wel weer voorstellen. Ik heb mijn ervaring van vannacht wel weer aardig kunnen verwerken. Vond de trip wel cool, alleen kon ik me er niet aan overgeven en dat veroorzaakte paniek. Desalniettemin waren de vage kleurtjes en figuurtjes die ik zag erg lollig. Sterk spul, die Fishermans Friend zal ik maar zeggen. Ik ben wel weer ff wakker geschrokken en zal vanaf nu een stuk voorzichter met die zooi omgaan ![]() ![]() |
|
noujah stevig hyperventileren voor 3 kwartier lang waarbij ik eigenlijk niet echt bewust meer aanwezig ben maar ik wel weg wil lopen ![]() alcohol is natuurlijk niet echt de oorzaaqk maar meer de trigger geweest, maar het is nu al paar keer voorgekomen en waarvan 1 keer met ambulance maar achteraf niet echt nodig geweest. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik rook regelmatig een lekkere joint, heerlijk ![]() Vroeger wel veel andere dingen geprobeerd en gedaan, maar heb mijn leven gebeterd en ben wat rustiger geworden ![]() Maarre een lekkere wiskey of een biertje gaat er altijd wel in ![]() ![]() |
|
Same here ja ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 07-12-2005 0:08] ![]() |
|
HARM W4S H3R3! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Harm oet Riessen? ![]() |
|
OEPS. Ik bedoel natuurlijk Knallende Kraker Mark. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ik heb gister een gram gehaald, maar het ruikt schimmelig, nu.. de dag erna voel ik me ook schimmelig, bah Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
damn... foutje [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 07-12-2005 11:49] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |