|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Lollig! |
|
Inderdaad, komische shit. Ik vond het sowieso wel een leuk programma. En die Sophie is natuurlijk erg heet, boioioioiong |
|
Maar een serie 3, wat moet er nog uitgezonden worden? |
|
seks met sophie natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehehe. Gelukt qua bnn, btw? |
|
quote: Het is inderdaad ook onwijs grappig om naar te kijken.. Tjee, ik lig echt helemaal in een deuk om Sophie! Op 3fm lieten ze maar hele korte stukjes horen, maar haar hoofd erbij! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Sophie is vet leuk. |
|
Zit nu die uitzending te kijken, echt geniaal, hehehe |
|
Wim, op de site is natuurlijk weer alleen deel 2 van deze week te zien, heb ik weer. Deel 1 wil ik zien verdomme [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-06-2006 9:12] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Loop ik door de straat, hier bij mijn huis in teh buurd. Zie ik van 3 hoog allemaal dingen naar beneden komen. Met een mooie pisboog. Allemaal vuilniswagens er om heen. Toen dacht ik, Oh ja. Grappig hoe de vriendin van de eigenaar, met de telefoon nog wat fototjes stond te maken. Dat doe je natuurlijk in de schuur. Suck my piss |
|
En nog foto's maken ook, zelfkastijding in naam van een ander noem ik dat. @ spectre. Hmm, inderdaad, ja. Wat vreemd. |
|
Vriendin wil eens paddo's proberen. Is sex dan leuk? Iemand ervaring? |
|
quote: Iemand aandacht voor de heer? Suck my piss |
|
Sexen tijdens het trippen? Hmmm.. Nog nooit geprobeerd, maar het lijkt me erg raar.. |
|
quote: Ik denk het niet. |
|
"Eh, je lul is groen!" |
|
quote: Ik heb ondertussen de aflevering kunnen downloaden via een torrent, er staan nu trouwens helemaal geen afleveringen meer online op BNN.nl Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat is dat nou weer voor iets. Direct sexen tijdens zo'n trip? Huhuh, nee lijkt me niet zo'n goed idee. Disko Disko Partizani |
|
Toch maar eens besloten om eens een tijdje te stoppen met blowen, liep een beetje de spuigaten uit, eens even kijken of er een wereld voor me opengaat... |
|
Wat was je huidige hoeveelheid dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:haha! nou, je zult versteld staan.. mijn ervaring is da'k dan overdag iets minder duf ben maar verder weinig. |
|
De hoeveelgheid was 5 gram in 3 dagen... Dat vond ik toch wel een beetje te veel van het goede, en financieel zal het ook een hoop schelen, hehe edit: hoewel ik 's morgens nooit duf in mn hoofd ben, hoevel ik ook gerookt heb, maar wil eens kijken of ik ook nog zonder kan, na werktijd en in het weekend was het namelijk wel altijd raak, vond het een beetje te gek worden, en met maat houden ben ik niet zo goed, dus dit maar eens proberen... [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 06-06-2006 11:44] |
|
Dat is flink ja, ik zit op een gram per 2 weken en ik vind dat al flink veel.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tsja, das voor eider voor zich he, al ben ik het ermee eens dat het veel is, moet er even bijzeggen, mn vriendin rookt daar ook van mee, maar dan nog is het veel te veel, punt. Het enige waar ik echt bang voor ben is dat het tegen zal vallen, en ik kom nu eenmaal uit een familie met een voorgeschiedenis/liefde voor verslavingen.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |