![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze openen de deuren wel al om 1000. Neej, de shops hier zijn strontrijk [weert, grens, blowende belgen]. ![]() |
|
O ja. Net als duutsers in Enschede. Hier van 11 tot 1 ![]() |
|
Dinsdag weer eens flink stoned geweest sinds lange tijd. Was bij me vriendin waar vrienden langskwamen om spacecake (naja, brownies met wiet) te maken. Ook stukjes gehad. Dat was lang geleden. In het begin weer lekker; lachen en dergelijke, na tijdje merkte ik waarom ik ermee gestopt werd: ik werd duf, langzaam, saai, verveeld, etc, etc. ![]() |
|
quote:Ja, en daarna geprobeerd. Bij de supermarkt voor een gulden een zakje met 4 noten gehaald. 'Bonus!' dacht ik nog; Dit wordt lekker goedkoop lijpen! Nou, dat heb ik geweten. Na de eersten voelde ik weinig maar na de derde werd ik me toch een partij misselijk. Heb toen een uur in foetushouding naast de plee gelegen om die vervolgens onder te kotsen ![]() Ik las net die discussie van een paar pagina's terug over ADHD-medicatie en amfetamine. Ik zit tegenwoordig aan de DextroAmfetamine en dat is bij mijn weten amfetamine. http://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine De werking is vergelijkbaar met Ritalin alleen zitten er veel minder bijwerkingen aan. Ik denk dus ook dat men Ritalin meestal als eerste voorschrijft vanwege de handelsbelangen... [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 23-08-2006 13:52] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
gelukkig leef je nog! dat spul kan je omzeep helpen, ECHT! @Ritalin verhaal; Ben zelf blij dat ik er van af ben, krijg vaak strattera aangeraden maar ik ben liever "nuchter". Iedereen z'n ding verderrrr, mensen die ik ken gebruiken vaker ritalin i.p.v. Concerta of Atomoxetine (Strattera)of dextro. Strattera is trouwens geen amfetamine, en volgens mij niet vergoed, net als Concertra. )kan me vergissen) Ik weet het niet zkr maar volgens mij komt Strattera uit het zelfde Bedrijf als Prozak. Maar dat ga ik denk ik later uitzoekn, edit; de/het [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 23-08-2006 18:13] Suck my piss ![]() |
|
Paddo's zijn voor homo's, haha. Eerst vanavond heel rustig een halve dosering genomen, na anderhalf uur merkte ik nog niks. Heel bakje van 30 gr maar opgegeten. Nog niks. Zure shit, hahaha. ![]() |
|
quote: Dan heb je gewoon enorm gare gehad waarschijnlijk ![]() Edit: Champignons werken niet. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-08-2006 2:30] ![]() |
|
Hehehe. Nee, serieus gewoon Stropharia Cubensis alle raad opgevolgd enzo. Nuchter persoon enzo erbij. Maar helemaal niks! Volgende keerrrrr LSD. ![]() Nu pizza! ![]() |
|
Instructies over inname? Zorg er ook voor dat je het op een nuchtere maag of lichte maaltijd doet. Ik trek er altijd thee van en kauw vervolgens ook nog de paddo's zelf weg. Probeer anders een truffels. ![]() |
|
quote: 3 uur s'middags heb ik een lichte maaltijd gehad verder neit meer. Om half 11 begon ik met kauwen, hehe. ![]() |
|
Verwerk ze in champignonsoep, veel lekkerder. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Gewoon in je kont proppen. ![]() |
|
Gewoon doorbijten toch! ![]() |
|
quote: ![]() Werking gegarandeerd [bijna altijd dan]. ![]() |
|
Laat ik deze maar een schop geven voordat de mods weer komen klagen in het Occultfest topic.. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ben jij al thuis dan? Zo ja: Lijer... Vanavond weer eens, als ik straks weer thuis ben en wat nieuw dvds gehaald heb ![]() ![]() |
|
MediaMarkt ftw!!1! Nee ik zit nog op het werk. En ![]() ![]() Vanavond eerst muziekjes bouwen en daarna maar weer ![]() ![]() |
|
Echt wel, hopen dat ze de seizoenen die ik nog mis van Married.. hebben, mn NO MA'AM shirtje aan en de kansloosheid kan beginnen op de bank, hehe ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Tering, ik sta nog steeds stijf van de Speed van vannacht, hehe. Heiden is op bezoek. ![]() |
|
Kan 'ie tulpen draaien? ![]() ![]() |
|
Vast wel hehe. ![]() |
|
quote: ![]() Heb écht wat gemist dus. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |