![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2006 20:42] ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2006 20:43] ![]() |
|
ze zijn tegenwoordig ook aardig fanatiek bezig thuiskwekers op te sporen, hier wel iig.. Zelfs helikopters met IR camera's, gegevens van energiebedrijven etc... ![]() |
|
Hier ook, ik moet voorzichtig zijn, maar het zal zo'n vaart wel niet lopen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
al dat gelul over wiet, ik heb er trek van gekregen! ![]() ![]() |
|
Ach dit was een aantal jaren terug. Mijn ex blowde veel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Mijn ex blowde ook veel, ikzelf ook toendertijd. Nu rook ik uitermate zelden nog wel eens een wietje, als er een joint langskomt in de kroeg ofzo, anders nooit. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: In Utrecht loopt het in ieder geval wel zo'n vaart. Als je betrapt wordt, krijg je de gewone sancties + strafblad... daarnaast geldt: - de gemaakte winsten (ook uit het verleden) worden gevorderd door de politie - de huur wordt opgezegd door de woningcorporatie, er komt een gerechtelijk bevel tot ontruiming, de schade wordt hersteld, ales op kosten van de huurder/teler - de stroom wordt afgesloten en de meter verwijderd, de illegale afgetapte stroom wordt ingeschat en de gebruiker/teler moet eerst dat bedrag betalen voordat het energiebedrijf de stroom weer aansluit - de Belastingdienst controleert of over de inkomsten een bedrag is afgedragen, zoniet: alsnog + boete, + aanklacht wegens belastingfraude - uitkeringsinstanties zetten de evt. uitkering stop en vorderen het onterecht uitgekeerde bedrag terug - De gemeente laat op kosten van de overtreder illegale bouwsels (schuurtjes e.d.) verwijderen, als daarin een wietkwekerij is aangetroffen. http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=78465 Ik weet niet hoe het in Limburg is, maar weet waar je aan begint. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: van die site; quote: fukin'a ! Suck my piss ![]() |
|
|
Suck my piss ![]() |
|
quote: Tja, een kameraad van mij had twee plantjes, maar die gaan echtwel 800 euro opbrengen. Edit: Maar daar heeft hij al die dingen inderdaad ook niet voor gebruikt. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-10-2005 21:25] ![]() |
|
|
|
Heb je ook al zo'n chip in je arm? En irisscan? ![]() |
|
quote: Altijd relaxed en gezellig, die coffeeshops. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2006 20:44] ![]() |
|
Smoke it all up, soapbar in the sky, I'll smoke soap bar 'til I fucking die before I die and they lay me to rest I want to smoke soapbar that's the best. ![]() |
|
quote:En terecht. Het is illegaal. Als ze foutparkeerders genadeloos beboeten mogen ze wiethomo's ook aanpakken. En als ze dat niet willen moeten ze de wet aanpassen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: volgens mij zijn het echt wel homoparkings en wietfouten. signature ![]() |
|
quote: Vianen? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: Wat voor nieuwe inzichten heb je dan opgedaan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Waarschijnlijk iets als: "Godverdomme, ik begin een verrotte junk te worden." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |