![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
pssst, ik was vanochtend om 10 uur al aan de pretstok ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Stelletje junkerige hippies! ![]() |
|
![]() nou, ![]() [edit]@spectre [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-07-2006 18:15] ![]() |
|
Samenloop van omstandigheden! Maar daarna wel weer werken.. pff dat was lastig haha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Creativiteit de plus in en productiviteit minder zeker hehe ![]() |
|
Deze hitte + een stonede Sjaak == slapen ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
High van de mottenballen Uitgegeven: 26 juli 2006 23:06 Laatst gewijzigd: 26 juli 2006 23:14 LONDEN - In Frankrijk is een voor zover bekend nieuwe drugs ontdekt: mottenballen. In de balletjes zit de kennelijk verslavende stof paradichloorbenzeen, dat bedoeld is om mottenlarven te doden, meldde het medische tijdschrift New England Journal of Medicine woensdag. Een Franse arts doet in het blad verslag van een 18-jarige vrouw die in zijn ziekenhuis werd opgenomen. Ze had een schilferige huid en was mentaal labiel en traag. Haar klachten verergerden en pas na een tijdje kwamen de artsen erachter was de oorzaak was. In haar kamer had ze een zak met mottenballen verstopt, waar ze op onbewaakte momenten haar neus in stopte en inhaleerde. Ook kauwde ze op de balletjes van stof. Ook haar tweelingzusje, die vergelijkbare maar minder erge symptomen vertoonde, bleek verslaafd aan de mottenballen. De zusjes verklaarden achteraf dat ze door hun klasgenootjes op het verkeerde pad waren gebracht. Inslaan ![]() ![]() ![]() |
|
gat ver damme! naar! wat mensen er allemaal niet voor over hebben. kikkers likken ook zoiets ![]() Suck my piss ![]() |
|
En ik nog wel denken dat al die Zware metaleraars niet roken/snuiven en spuiten ![]() ![]() |
|
Trippen en whatsoever ![]() |
|
Slikken, ook mooi ![]() |
|
quote:En dat doen er veel: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:javascript:void(null) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Dacht je bijna dat je stoer was. Die rommel blijft er bij mij iig uit ... geef mij maar een alcoholletje, dan weet ik waar ik mee bezig ben, en dan blijven lelijke wijven tenminste lelijk. ![]() |
|
voor de liefhebbers van drogerende middelen is dit mogelijk interessant.. Nieuwe drug: mottenballen In Frankrijk is een nieuwe drug ontdekt: mottenballen. In de balletjes zit de verslavende stof paradichloorbenzeen, dat bedoeld is om mottenlarven te doden. Ze blijken zeer verslavend te zijn. Een Franse arts doet in het medische tijdschrift New England Journal of Medicine verslag van een 18-jarige vrouw die in het ziekenhuis opgenomen moest worden. Haar huid was schilferig en ze was mentaal labiel en traag. Haar klachten bleven verergeren tot de artsen de oorzaak achterhaalden. Ze had in haar kamer een zak met mottenballen verstopt, waar ze op onbewaakte momenten haar neus in stopte en flink inhaleerde. Ook kauwde ze op de balletjes zelf. Haar tweelingzusje vertoonde dezelfde symptomen, maar in mindere mate. Ook zij was verslaafd aan het middel. Beide zusjes verklaarden later dat ze door klasgenootjes op het verkeerde pad terecht waren gekomen. ![]() |
|
quote: dat komt omdat je denkt. @Atilla; goe de mor gen ![]() Suck my piss ![]() |
|
Ik zweet oh zo fijn niet als ik stoned ben. ![]() Handig met dit weer, anders wordt ik wakker met een matras plakkend aan m'n rug. ![]() ![]() |
|
quote: Harddrugs! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() |
|
quote: HAHAHAHAHA KOFFIE IS SLECHT VOOR JE! Suck my piss ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
M.b.t. speed; een vriend van me gebruikt het in vrij grote mate en hij schijnt ermee om te kunnen gaan, maar hij is er niet bepaald gevoeliger op geworden, tenminste voor zover men dat van buiten kan bepalen gezien de fundamentele onkenbaarheid van de innerlijke mens. Speed wel vaker gebruikt maar is niet mijn favo drugs, geef er alleen teveel geld door uit; ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |