![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het zit dus zo: Op Parkpop stonden we met 3 man te praten. Plots valt het woord "pilletje". M'n broer neemt een halve. Ik een hele, had het immers nog nooit gedaan [we praten xtc dus]. Half uur later staat broederlief lekker strak en hard te gaan en ik....sta er wat bij te gapen en draai nog een joint. ![]() Anyway, ik voelde dus totaal geen werking van de pil, terwijl ik een hele afslikte en m'n broer een halve. Twee jaar terug probeerde ik voor het eerst een lijn coke en daarmee was het eigenlijk idem dito. Beide ook nooit meer gebruikt daarna. Nou weet ik van mezelf dat ik poepie nuchter al redelijk opgefokt ben. Slik dan ook al jaaaaaren tranq's en blow veel. Zou het daar aan kunnen liggen? Want zowel de coke als de pil waren volgens broer [profgebruiker] van goede kwaliteit. Iemand dit ooit gehad? ![]() |
|
quote: Een keer spacecake gehad die we bij een coffeeshop gekocht hadden. Té snel twee en een halve plak gegeten en later iets van drie uur in een bolletje opgerold naast de plee gezeten in de overtuiging dat ik er nooit meer uit zou komen. Ik had mezelf in de gedachte-positie gemanoevreerd (gevoed door angst) waarin ik mezelf zag als zittend in een pik-donkere kamer zonder uitweg. Was wel kut, slaap was vrij onmogelijk. Voelde bijna als bad gaan op paddo's "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Maar ben je ervaren user? Zonee, dan is het ook niet echt slim om 2 of meer plakken in 1 keer af te slikken. ![]() ![]() |
|
spacecake moet ik nog steeds een keer doen, blow al jaren maar in cakevorm is een nieuwe ervaring voor me. vorige week aan de Speed gezeten, 2 nachten niet geslapen en de binnenkant van mn wang is nog steeds een beetje beschadigt ![]() . ![]() |
|
quote: Heb vier jaar regelmatig geblowd, zes keer paddos gedaan, anderhalf jaar lang bijna iedere week x gedaan en , keer of twee lsd gehad en regelmatig bommetjes speed gegooid. Maar ja, ik weet dan nog niet of ik in aanmerking kom voor titel ervaren user in jouw ogen. ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Mensen hier met ervaring/tips voor LSD? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Niet doen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Er staat een tripneger voor de AH. Die schijnt een paar strips (Weet ik veel hoe dat werkt allemaal; strips?!) LSD op z'n kop geplakt te hebben. Mooi wel in z'n trip blijven hangen. Bloedheet -> Hij in dikke lerenjas en sjaal te rillen. Hoorde van een vriendin dattie een broodje at en een flesje water had. Gooide water over z'n broodje, keek er geinteresseerd naar, deed het vervolgens nog een paar keer, en liet het broodje toen vallen. Ng wat water eroverheen, en toen niemand keek (dacht 'ie, hehe) vrat 'ie het broodje van de grond af. Dusja, nee lijkt mij niks. Al is dit wel extreem naturlich. Best sneu. Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote:Wat Zelthor zegt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: + 26598315432 "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Drink jij wel water bij je pillen? :D mvg wk10 ![]() |
|
En daar kan die +1 van mij ook wel bij. ![]() |
|
LSD is niet zo mijn ding. Niet gehad, maar de mensen om mij heen verhaalden er niet bepaald over op een manier dat ik er aan zou willen beginnen. Hoewel een vriend van me wel zei dat het in hele lage dosering juist wel mooi was bij het bierdrinken. Weetniet. Trips is niet zo mijn ding. Paddo's zijn ook niet zo leuk. ![]() |
|
Mee eens, ik vind alles wel geinig behalve hallucinerende shit, dat lijkt me gewoon al geen tof idee.. ![]() |
|
quote:*belt* .."tuuut...tuuut......... Hallo geile beer! M'n vriendinnen staan gebukt voor je klaar! Toets 1 voor Nancy3...toets 2 voor Kelly1..." ![]() ![]() |
|
quote: Is ook totaal niet mijn ding, wiet heb ik niks op tegen, is best leuk zo een keer op een weg ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Dude, heb je weer geblowd onder werktijd? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 14-07-2006 16:05] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Urgh, Kelly is nog steeds een kerel, al bouw je er zelfs een baarmoeder in Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja, eigenlijk wel. Zeer matig. Kon niks interessants meer denken. Alsof je een slaapzak om je brein hebt. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Wat een bult buurmannen hier ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
(He BBBBBBUUUUUURRRRRRRMMMANNN HENK aka FRNK, zou ONDERBUUUUURRRRRRRRRMMMMMAN hier ook posten? ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: ![]() ![]() [edit]hippieonderbuurman zou zich wel erg thuis voelen in dit topic ja ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-07-2006 16:11] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |