![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Endorphine? ![]() |
|
zelfde ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ha, je was me 10 seconden voor.. ![]() ![]() |
|
hmm volgens mij heeft dat vrij weinig met elkaar te maken, THC behoord niet tot de opiaten. dus lijkt niet op endorfine, het lijkt wel op een neuroteransmittor, net als nicotine. Ook heb ik ergens gelezen dat THC erg veel op ons hongerhormoon lijkt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Elite, u werkt in de verslavingszorg? ![]() |
|
neuh, ik zoek beetje op internet en combineer het met mijn eigen kennis, ik zit nog op school, en ben wel aardig goed in scheikunde ![]() http://www.bomi-1-gezondheid.com/Lichaam_en_geest/serotonine_peptiden_dopamine_adrenaline.htm ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Wat voor een opleiding doe je eigenlijk Elite? ![]() |
|
nu nog 6 antheneum NT + bio, en volgens jaar waarschijnlijk Werktuigbouwkunde aan de TU Delft. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Google is your friend. ![]() Doe je netjes dan. ![]() |
|
mwa interresse is mijn vriend, op school leer ik nu vrij weinig, ik heb het meeste van 18 jaar discovery en alles opzoeken wat me interesseerd. en erg veel experimenteren met dingen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Iaw: heroine is geen onbekende voor je? ![]() ![]() |
|
nee experimenteren met explosieven was meer voor mij, ik ben nu niet verder dan alcohol en wiet, dat laatste begin ik aan als de laatste jaren van mijn leven zijn aangebroken. (of die breken daarmee aan ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Lijkt mij ook wel wat om later (rond een jaar of zestig als ik dan nog leef) aan de Hero te gaan. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Dit weekend XTC/ MDMA uitgeprobeerd. De werking was minder heftig dan ik gedacht had, als in "van de wereld zijn", maar ik stond de halve dag erna nog strak, damned.. Maar goed, ik werd 's ochtends wakker na 3 uur slaap, gelijk het hele huis opgeruimd, vaat gedaan etc. En nog had ik niet door dat het door die kolerezooi kwam, hahaha. ![]() |
|
quote: Klinkt meer al amphetamine dan als mdma ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Nou, ik had zeker wel de "gelukzalige XTC roes" die typerend voor MDMA is. Ook een lichte energieboost doch niet zo heftig als bij Ephedra, waarvan ik echt ging tandenknarsen.. ![]() |
|
ik heb dat ook van wiet eigenlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
wat heb je ook van wiet? ![]() |
|
dat actieve ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2006 20:45] ![]() |
|
|
die nieuwe drug in amerika is eigenlijk veel erger, net zo erg als heroine maar makkelijke te maken met huis tuin en keukenmiddelen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Die crystal meth meuk? Goede zaak, gaan de junks niet aan de aids dood, dan is het wel door een foutieve mix. Die troep is wel angstig makkelijk te maken trouwens, vraag me af of het hierheen overwaait. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |