![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bij paddo's kan je ook niet altijd van de hoeveelheid op aan, lijkt me. Maar het zal inderdaad wel eenvoudiger zijn dan met LSD. ![]() |
|
quote: Bel het IFAW. Suck my piss ![]() |
|
vandaag voor het eerst in de smartshop beland, beetje salvia 5x meegenomen en wat gedroogde hawaiiaanse paddo's. de die verkoper zij dat we met 1/12 wel een goede beginners dosis hadden. ik had net wat minder genomen maar voelde totaal niets ook niet toen ik paar minuten later weer een dosis erbij nam. toen maar 1/3e portie paddo's genomen, was erg lekker in de champignonen soep. en het effect was echt gaaaf ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Godver, ik doe nooit meer paddo's. ![]() Gisteren helemaal out gegaan stijf als een plank geworden en daarna ineengezakt op de matrassen. Was mezelf niet meer het volgende uur en wist in het begin niet eens goed wie ik was. De tering zoiets heb ik nog nooit meegemaakt en moet ik ook niet meer meemaken, gatverdamme. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Damn, gister een stukje van een reportage gezien over methamfetamines, die drugs zijn ook "sterk" ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Twee keer zo sterk, en drie keer zo toxisch... Ik ben ook maar gestopt met mijn amphetamine op recept, en ik moet zeggen dat ik behoorlijke afkickverschijnselen had de eerste dagen... Sttttttoned is teh way in my new-age walk ![]() ...go now, your BARABAS is dead ![]() |
|
quote: maar als je ziezt wat die meth met je lichaam doet heb je echt geen zin om dat te gebruiken: ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
...go now, your BARABAS is dead ![]() |
|
quote: vooral die allerlaatste ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ik ga stoppen met Ogame, meer koffie drinken en meer eten. Hopelijk voordat ik naar Suriname ga ook nog een keer aan de paddo's, gewoon altijd jezelf blijven. ![]() |
|
quote: Verkleurd je haar er van? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Het is toch duidelijk dezelfde vrouw, ze heeft haar ketting nog om. ![]() |
|
quote: hahaha All day Exorcism @ Skullfukc Mijn wasmachine is stuk, dus ik ben ook gekapt met centrifugeren. Suck my piss ![]() |
|
quote: Een echte junkie had die ketting allang verkocht. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Damn, goed punt! ![]() |
|
Conclusie: doorzichtige propaganda tegen drugs! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
hehehe ik denk dat de meeste effecten niet direct door de drugs komen maar door verwaarlozing van zichzelf. zou je het met depressieve mensen doen dan zou je soms hetzelfde tegen komen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
in dat filmpje viel me naast de aging, de wilde baardgroei en slordige haar- en klederdacht amper wat op. zet een nette pasfoto van mij van 6 jaar terug naast een foto van nu als ik net uit mn nest kom gerold op zondagmiddag, dan zul je hetzelfde verschil zien hehe Je moeder. ![]() |
|
hehe idd, en de wonden in het gezicht kun je snel krijgen van vitamine tekort, als ik 2 weken te weinig fruit op heb dan zit ik zo met blaren in mn mond. ik blijf erbij dat de gedrags patronen die je aanneemt door verslaving de grootste boosdoener zijn, als je drugs gebruikt en er goed bij leeft zullen de effecten heus niet zo erg zijn. drugs zijn niet zo slecht als de verslaving. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=EJr7a7aqEvE&mode=related&search= dat laatste stukje is behoorlijk trippy... quote: [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-01-2007 0:08] Suck my piss ![]() |
|
Ja, interessant! ![]() |
|
Al helemaal gezien??edit; VEEL INTRESSANTE DOCU'S EN WHAT NOT WORDEN VERWIJDERD van youtube blijkbaar. Had ik deze maar geleeched. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-02-2007 13:42] Suck my piss ![]() |
|
Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |