![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Overduidelijk geen luie honden hier. ![]() |
|
het is ook nog eens een partij duurder Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
bovendien heb ik meestal eigen weed ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
JA JA JA JA. Ik weet het nou wel. ![]() ![]() |
|
bovendien weet ik dan wat er in zit! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Nepal is geweldig lekker inderdaad. Daar moet ik mezelf ook maar weer eens op trakteren ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2006 20:46] ![]() |
|
pakkie shag in huis halen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
ja is een optie, maar in de mate waarin ik blow kan ik steeds weer een hoop wegflikkeren ![]() ![]() |
|
quote: Ik had toen niet geblowed dus ik heb het me niet verbeeld. Gebeurde gewoon midden in de nacht en midden op de dag. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
ik heb het zowiezo welleens, maar met alcohol heb ik er echt de grootste last van. na 1 biertje verhoogd het al aardig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2006 20:46] ![]() |
|
Mijn pap rookt wel wiet.. Maar ik stuur m de laatste tijd de tuin in als hij gaat roken, gaat het huis zo van stinken.. ![]() Go ahead without me, I'll find my own way ![]() |
|
Gister/ vannacht met zijn 4en Mexicaantjes genomen. "Amazonian XTC" volgens het doosje, en ik ben het zowaar met die naam eens. Heerlijke milde trip met een zelfde soort gevoel van gelukzaligheid als bij XTC/ MDMA. ![]() |
|
Gisteren voor het eerst eens heroine gebruikt. Best grappig. Denk dat ik dat deze week nog eens ga doen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Een nieuwbakken verslaafde spreekt: quote: ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
LOL! Maarruh, varanus, serieus? Heb jij die rommel uitgeprobeerd? Gerookt? ![]() |
|
quote: Hehe, wat denk je zelf? ![]() Doe mij maar een biertje, das wel genoeg ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Straks Sirius leegkopen. Iemand nog tips? ![]() |
|
quote: hehe het zou wel erg moeilijk zijn om als plattelandsjunk aan autoradio's te komen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: *phew* ![]() Maar, je weet maar nooit. Een paar bekenden van me hebben op een dag ook ineens heroïne uitgeprobeerd. Gerookt dus, niet gespoten gelukkig. Daar schrok ik wel van trouwens.. Die rommel komt mijn lijf nooit in in ieder geval. quote: Proost ![]() ![]() |
|
quote: Wat de neuq is Sirius? ![]() |
|
quote:Slimme winkel. ![]() ![]() |
|
quote: Ahh ![]() Zie een paar posts eerder. Gister/ vannacht heerlijk getript op Mexicaantjes (Psilocybe cubensis, "Amazonian XTC") Dikke aanrader, ook erg leuk in een lage dosering (ong 10 gram). Mild tripje van een uur of 4. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |